نماد سایت بیگ تم

دانلود افزونه اسلایدر revslider وردپرس حرفه ای

دانلود افزونه اسلایدر revslider وردپرس حرفه ای

سلام خدمت شما دوستان عزیز وردپرس کار و همیاران وردپرس دوست داشتنی , در این بخش از افزونه های کاربردی وردپرس قصد معرفی یک افزونه فوق العاده و حرفه ای برای ساخت اسلایدری زیبا برای سایت ها و قالب های وردپرس رو دارم.

اگر شما هم در فکر افزودن یه اسلایدر به سایتتون هستید و دنبال یه افزونه اسلایدر خوب و حرفه ای می گردید پیشنهاد می کنیم این افزونه رو حتما امتحان کنید و از ویژگی های و زیبایی این افزونه بهره مند شوید , یه موقع هایی هست که یکی می خواد به سایت خودش slider اضافه کنه و دنبال کدهای جاوا اسکریپت و جی کوئری می گرده تا یه اسلایدر خوب برای استفاده خودش ایجاد کنه اما کسی که زیاد با این کار آشنا نباشه وقت زیادی رو باید صرف این کار بکنه و هر باری که وردزن جدید جی کوئری اومد بایذ اونا رو تغییر بده پس وقت زیادی می گیره اما استفاده از اسلایدر کار بسایر آسونی هستش , افزونه رو در چند لحظه نصب می کنید و نسخه های جدیدش رو هم در چند ثانیه بروز رسانی می کنید این مورد رو گفتم چون بعضی ها نمیدونن از افزونه استفاده کنن یا کد نویسی , البته باز نظر شخصی هر کس مهمتره.

همون طور که در عنوان این پست نوشته شده نام این افزونه revslider هستش که کاملا واکنشگرا و پاسخگو هستش و دارای پنل تنظیماتی بی نظیر , با این افزونه می تونید به راحتی اسلایدر حرفه ای ایجاد کنید البته اینم بگم میشه چندین اسلایدر تعریف کرد و در جاهای مختلف ازش استفاده کرد.

دانلود افزونه اسلایدر revslider وردپرس حرفه ای

برخی ویژگی های کلیدی افزونه اسلایدر revslider وردپرس :

[list_tick]

[/list_tick]

بعد از دانلود و نصب افزونه یه گزینه به مدیریت وردپرس شما اضافه میشه که می تونید به اون قسمت برید و یه اسلایدر درست کنید با نام دلخواه , بعد تو همون صفحه برخی تنظیمات وجود داره که به سلیقه ی خودتون شخصی سازی کنید و روی ساخت اسلایدر کلیک کنید create slider بعد ساخته شدن یه صفحه ای ظاهر میشه و می تونید در اون قسمت تصاویر خودتون رو آپلود کنید, برای استفاده از اسلایدر نام اسلایدر رو یادتون باشه مثلا اگه اسمش bigtheme باشه باید به صورت [rev_slider bigtheme] داخل برگه ازش استفاده کنید.

افزونه ی revslider حتی در بین طراحان قالب وردپرس محبوبت خاصی داره که برخی برای طرح های خود از این افزونه ها استفاده می کنند , افزونه کاملا تست شده و هیچ مشکلی نداره. نحوه کار و تنظیمات خیلی راحته مشکلی هم داشتید در قسمت دیدگاهها مطرح کنید.

امیدوارم مفید باشه براتون و با این افزونه یه اسلایدر زیبا به ساییتون اضافه کنید و زیبایی سایتتون رو چند برابر کنید.

مثل همیشه وردپرسی باشید …

 

خروج از نسخه موبایل