سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
با قسمت نهایی آموزش نکات مهم در برندینگ در خدمت شما عزیزان هستم.در قسمت های قبل بررسی کردیم که چگونه میتوان یک برند را به موفقیت رساند و توضیحاتی در مورد حالت کلی برندینگ دادیم و حال در این آموزش میپردازم به ادامه موارد و راز و رمز هایی که در موفقیت یک برند میتواند مهم باشد و وجود دارد.پس تا انتها با من همراه باشید
- در مورد برند حتما صادقانه صحبت کنید
صداقت و شفافیت در روایت برند مهم است.شما باید از روایتی که در مورد برند خود میکنید مطمئن باشید که دارای ریشه خاصی است و به عبارت دیگر، حتی روایت های برند هم باید به سه مرحله اصلی ساختار برند وفادار باشد: انسجام، تداوم و خویشتنداری.اگر داستان و روایت برند شما ثبات نداشته باشد مخاطبان شما گیج خواهند شد دوستان عزیز همیشه سعی کنید که خلاق باشید اما از تعهدات برند خود زیاد فاصله نگیرید. گیج شدن و سردرگمی مخاطبان، قاتل شماره یک برند است.
- شخصیت هایی را خلق کنید و در روایت برند خود استفاده کنید
دوستان عزیز اگر چه روایت های یک برند از جمله اصول بازاریابی در برندینگ بشمار نمی آیند اما روایت برند باید با شخصت های برند و شخصیت نویسنده در مرحله اصلی گفته شود. داستان های روتین که دارای موارد جذابی نیستند خوانندگان را جذب نمی کنند و شکست میخورند اما داستان های پر از شخصیت های جذاب و به یاد ماندنی می توانند خوانندگان را جذب و حفظ کنند.
- شخصیت هایی جذاب و دوست داشتنی خلق کنید و نه شخصیت هایی تنفر برانگیز
دوستان عزیز بسیار مهم است که شخصیت هایی را که ایجاد میکنید مخاطبتان دوست داشته باشد و بتواند با آن ها رابطه برقرار کند.این گفته من به این معنی نیست که شما باید شخصیت های ساختگی و تخیلی بسازید تا داستان خود را بگویید. در حالی که شخصیت هایی داشته باشید که بتوانند در نشان دادن پیام های برند به اشکال مختلف موثر باشند.پس سعی کنید از شخصیت هایی مربوط و بیاد ماندنی استفاده کنید
در ادامه همراه من باشید دوستان
منبع: بیگ تم مرجع آموزش بازاریابی محتوا
دیدگاهتان را بنویسید