نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس فروشگاهی شاپینگ – shopping woocommerce theme

قالب فروشگاهی حرفه ای وردپرس شاپینگ

قالب فروشگاهی حرفه ای وردپرس شاپینگ

قالب فروشگاهی شاپینگ (shopping) یک قالب ووکامرس حرفه ای است. در حقیقت قالب شاپینگ یک قالب فروشگاهی حرفه ای وردپرس است که با طراحی ظریف و بهره گیری از افزونه های قدرتمندی همچون ویژوال کامپوسر برای طراحی آسان صفحات وب سایت و افزونه های روولوشن اسلایدر و لایر اسلایدر برای ساخت اسلایدر های زیبا و حرفه ای یک فروشگاه قدرتمند را برای شما به ارمغان می آورد. طوری که مطمئنا شما می توانید از رقیبانتان پیشی گرفته و فروش خوب و آسانی را تجربه کنید. این قالب مطمئنا یکی از قالب های کاربند پسند و زیباست که این خود باعث افزایش فروش کالا در وب سایت می شود.

قالب وردپرس فروشگاهی شاپینگ – shopping woocommerce theme

قالب وردپرس فروشگاهی shopping شاپینگ تماما توسط تیم طراحی بیگ تم طراحی شده است و دارای الگوهای خاصی برای تغییر در چهره فروشگاه است. همچنین این قالب با داشتن بخش وبلاگ و سایر مواردی که می توانید در دموی فارسی و انگلیسی ببینید گزینه ای بسیار مناسب برای هر قالب سایت فروشگاهی می تواند باشد.

قالب فروشگاهی حرفه ای شاپینگ

ویژگی های قالب فروشگاهی حرفه ای شاپینگ برای وردپرس

وب سایت بیگ تم بهترین و تنها سایت وردپرس که قالب های وردپرس رو به صورت ارجینال ارائه می کند … لذت وبستری رو با قالب های بیگ تم تجربه کنید و تفاوت ما رو با دیگر رقبا با چشم خودتون ببینید. ما سعی می کنیم بهترین قالب های وردپرس رو به مشتریای عزیز بیگ تم ارائه بدیم چرا که بهترین و تنها هدف ما همین هست.

قالب وردپرس شاپینگ به صورت بسته نصبی ارائه شده یعنی با راه اندازی بسته نصبی شما سایتی دقیقا شبیه به پیشنمایش خواهید داشت و این باعث سرعت عمل در کارهای شما می گردد. طرح بسته نصبی برای اولین بار به شیوه حرفه ای توسط بیگ تم ارائه شد این روش ارائه بسته نصبی بیگ تم با دیگر روش های موجود کاملا متفاوت هست , به این صورت که کافیه فایل بسته نصبی رو بعد از خرید در هاست و حتی روی کامپیوتر خود در عرض کمتر از 2 دیقه راه اندازی کنید و سایتتون رو دقیقا شبیه به پیشنمایش فارسی که قرار دادیم بالا بیارید.

نصب قالب وردپرس ویژه در سایت بیگ تم رایگان می باشد. ( برای خریداران از بیگ تم )

پشتیبانی قالب وردپرس فروشگاهی shoping رایگان می باشد ( برای خریداران از بیگ تم )

 

 

خروج از نسخه موبایل