نماد سایت بیگ تم

دوره حضوری کسب و کار هوشمند

کسب و کار هوشمند

کسب و کار هوشمند

دوره آموزشی کسب و کار هوشمند توسط یک تیم حرفه ای و متخصص در این زمینه به صورت حضوری برگذار می گردد. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با این دوره آموزشی به شما عزیزان خواهم داد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به موفقیت فکر می کنید و باور دارید شما هم می توانید مثل افراد موفق جهان در زمینه کاری خود موفق میشوید برای هوشمند سازی کسب و کار خود عجله کنید. در این دوره ما آموزش هایی رو در نظر گرفتیم که پس از سپری کردن این دوره می توانید در عرصه فعالیت خود بهتر دیده شوید و با رقیبان خود متفاوت باشد.

دوره حضوری کسب و کار هوشمند

دوره حضوری آموزش کسب و کار هوشمند

چرا کسب و کار هوشمند شده است ؟ دلایل هوشمند کردن کسب و کار را بدانید !

ذهن‌تان را ببرید به سال ۲۰۰۷، سالی که اولین نسل کیندل (کتابخوان الکترونیک) مشاهده شد. در آن زمان
کتابخوان‌های الکترونیکی به صورت گسترده در فروشگاه‌های الکترونیکی در دسترس بود، اما هیچ نشانه‌ایی مبنی بر وقوع یک انقلاب که صنعت نشر را زیر و رو می‌کند قابل مشاهده نبود. ارزش‌های کتاب‌ الکترونیکی توسط خریداران کتاب به صورت گسترده مورد بحث قرار می‌گرفت، اما کلمه‌های چاپ شده حاکمیت داشتند و مصرف دیجیتال در اقلیت بود.

به سرعت به امروز بیاییم که هم ناشران و هم مخاطبان کتاب‌ها در فضایی کاملا متفاوت هستند و میزان فروش کتاب‌های الکترونیکی سر به فلک کشیده است. بر اساس آمار منتشر شده توسط استاتیستا سال ۲۰۰۸ بازار کتاب‌های دیجیتالی در آمریکا ارزشی معادل۲۷۰ میلیون دلار داشت اما این رقم در سال ۲۰۱۵ به ۵.۶۹ میلیارد دلار افزایش یافته است. فروش کتاب‌های فیزیکی منسوخ نشده؛ چیزی که ما شاهدیم این است که انتشار دیجیتالی در کمتر از ۱۰ سال توانسته از یک مرحله آگاهی عمومی به جریان اصلی تبدیل شود. کتاب‌های الکترونیکی اکنون بخشی از زندگی ما هستند. این سفری است که بازتاب عزم و تمایل مصرف‌کنندگان در پذیرش آسودگی به کمک فناوری نوین، کانال‌های انتقال جدید و مدل‌های کسب‌ و کار تحول ساز است. در چند سال گذشته تا به حال مشابه همین تحولات در فضای کسب و کارها مشاهده می کنیم.

 

شاید تاکنون داستان های موفقیت بسیاری را در این نوع کسب و کارها (فضای آنلاین) شنیده باشید و مهم ترین سوالی که از خود پرسیده اید

علت موفقیت این افراد چیه ؟

جواب بسیار ساده هستش

اگر می خواهید در این کسب و کار موفق باشید و دستاوردهای بزرگی داشته باشید ؛ حتما از این  ۴ دلیل استفاده کنید. در دوره کسب و کار هوشمند شما با مراحل ساخت یک کسب و کار آنلاین سود آور آشنا خواهید شد و توانایی خوبی هم در امر فنی و تجاری سازی پیدا خواهید کرد.

 

چرا باید همین حالا به فضای کسب و کار آنلاین وارد شوید ؟

تکنولوژی ، اینترنت ، موبایل  از بین نمیرود و این صنعت کاملا جهانی شده است.

به اطرافتان نگاه کنید و ببینید چند نفر برای پیدا کردن خدمات و محصول مورد نظر  از اینترنت استفاده می‌کنند این تجارت جذاب و پرطرفدار نسبتا جدید است و به‌همین خاطر هم الان زمان خیلی خوبی برای شروع این حرفه است.

شما می توانید کسب و کار آنلاین خودتان را شروع کنید؛ چرا که به پول ، دانش یا مهارت آن‌چنانی نیاز ندارید؛ همه‌ی آن‌چه  که  نیاز دارید یک لب تاپ و خط اینترنت و تمایل به موفقیت است.

این نوع کسب و کار به شما موقعیت کار کمتر و زندگی بیشتر می دهد .

در این دوره آموزشی نقشه ی راه پول دار شدن در کسب و کار آنلاین را  یاد خواهید گرفت خواه شما یک مبتدی باشید و خواه یک طراح وب حرفه ایی شما را در راه انداختن کسب و کاری که شما را به استقلال مالی برساند کمک می کند.

 

 

مزایای دوره حضوری کسب و کار هوشمند عبارتند از : 

 

چه چیزهایی را باید قبل از این دوره بدانید :

 

بعد از گذراندن دوره‌ی جامع کارآفرینی آنلاین کسب و کار هوشمند چه چیزهایی را یاد میگیرید ؟

در نگاه اول کسب درآمد به صورت آنلاین یک خیالی بیش نیست ولی بعد از این دوره خواهید فهمید که چگونه این کار تبدیل به لذت بخش ترین و البته اثر بخش ترین فعالیت ها خواهد شد.

 

فهرست مطالب دوره حضوری کسب و کار هوشمند :

اینترنت معدنی پر از طلاست. آنانی که می‌دانند چگونه ادعاهای خود را در فضای مجازی مطرح کنند، درآمد عظیمی کسب می‌کنند. با این وجود، مطرح شدن در حوزه اینترنت نیازمند دانش و مهارت کافی است. برای کسب درآمد در دنیای مجازی مغشوش و دائما متغیر، باید آن‌را به خوبی بشناسید. این دوره می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

در این دوره کارآفرینی از طریق اینترنت را به اجزای کوچک و ساده تقسیم کرده ایم و به زبانی ساده توضیح می دهیم  که چگونه شرکت‌ها و افراد می‌توانند برای بازاریابی خدمات و محصولاتشان از اینترنت استفاده کنند. اگر در این شرایط اقتصادی سخت، به‌دنبال راه‌های جدید برای کسب درآمد هستید، این دوره آموزشی  می‌تواند باعث پیشرفت شما شود. پس سفر کارآفرینی تان را شروع کنید :

 

 

 

 

 


استراتژي کسب و کار

مسیر موفقیت کسب و کار خود را مشخص کنید ؛ استراتژی نیاز حیاتی هر کسب‌ و کار برای پیشرفت مداوم و دستیابی به موفقیت است

شما از اولین روزی که می‌خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید باید برنامه و اهداف مشخصی داشته باشید و برای دستیابی به اهداف چه راهکارهایی در نظر دارید. استراتژی کسب و کار یک عامل کلیدی و بنیادی شکل گیری کسب و کار شماست و می تواند نقطه شکست و یا موفقیت کسب و کار شما باشد.

یکی از کارهایی که بیش از راه اندازی هر کسب و کاری با هر متد درآمد زایی باید انجام شود درک صحیح از بوم کسب و کار ، اندازه بازار ، شناخت بازار ، کمینه محصول پذیرفتنی و …… می باشد .

 

شناخت و تمرکز بر مدل کسب و کار

توضیح و تفهیم ضرورت داشتن مدل کسب و کار (Business Model)

معرفی و آموزش بوم کسب و کار Canvas

تکمیل عملی بوم کسب و کار به عنوان مثال

معرفی مدل های مختلف کسب درآمد اینترنتی

 

طراحی محصولات

طراحی محصولات و خدمات با ارزش برای هر کسب و کاری واجب است شما باید محصولات و خدمات خود را طوری طراحی و آماده سازی کنید که مشتری احساس نیاز به آن را داشته باشد و دوست داشته باشد بابت اش به شما پول بدهد.

 

طراحی وب سایت

وب سايت كسب و كار آنلاین شما بخش عظيمي از اعتبار كسب و كار شما را به دوش ميكشد و بطور كلي هر آنچه مشتريان شما با آن در ارتباط خواهند بود و خواهند ديد در نگاه اول وب سايت شماست ، پس در درجه اول داشتن وب سايتي معقول و مطابق با معيار هاي بين المللي نياز است سپس داشتن دانشي  براي مديريت كردن وب سايت در اين شيوه امري الزامي مي باشد .در اين دوره عملياتي شما خواهيد آموخت كه وب سايت خود را راه اندازي و مديريت كنيد.

 

راه اندازی وب سایت

 

ظاهر حرفه ای برای سایت

 

راه اندازی فروشگاه محصولات دیجیتال و فیزیکی

 

دیگر تنظیمات حرفه ایی سایت

 

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال ابزاری نوین برای معرفی محصول یا خدمات شما به مخاطبانتان است . شما با انتخاب یک استراتژی هدفمند می توانید به صورت هوشمندانه محصولات و خدمات خود را به مشتریان خود معرفی و بفروش برسانید. به کارگیری بازاریابی دیجیتال در کانال‌های مختلف و ادغام آنها شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند.

 

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است ؟

 

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب نیست ؟

 

اطلاعات برگزاری دوره

 

مدرسین  : مهرداد پاک نژاد ، اسماعیل ابراهیمی

شما می خواهید یک تجارت با دوام بسازید و خواهان دانستن رموز این کار هستید . من این کار را به شما آموزش می دهم تا شما از آن درس گرفته و درگیر آزمون و خطا طولانی نشوید و در نهایت دچار شکست نشوید و به رشد خود شتاب دهید.

خروج از نسخه موبایل