نماد سایت بیگ تم

ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل

ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل

ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل

حتما تا حالا در نتایج گوگل دید که برخی نتایج زیرشون چن تا ستاره هست به صورت خاموش و رشن , در این پست می خوام نحوه ی ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل رو بگم حتی سایت بیگ تم هم در نتایج جست و جوی گوگل به صورت ستاره دار نمایش داده میشه.

ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل

روش های زیادی برای این امر وجود داره قبلا یه افزونه برای امتیازدهی به مطالب معرفی کردیم که افزونه ی خوبی بود , قابلیتی که افزونه WordPress Advanced Rating به وردپرس شما اضافه می کرد این بود که در پایین پست یه بخشی رو ایجاد می کرد برای امتیاز دادن کاربران به اون پست و میانگین این امتیازات کاربران در گوگل اون مطلب رو به صورت ستاره دار نمایش میداد.

تاثیر ستاره دار کردن نتایج جست و جوی گوگل در سئو

به صورت مستقیم هیچ تاثیری نداره , یعنی اگر مطالب شما حالت 5 تاره یعنی 5 ستاره روشن داشته باشه یا خاموش برای گوگل هیچ فرقی نداره , فقط تاثیری که داره به صورت مثال بگم , فرض کنید شما یه جست و جو توی Google انجام می دید و چندین نتیجه برای شما ظاهر میشه نتیجه ای که نظر شما رو بخودش جلب می کنه همون نتیجه ای هستش که ستاره داره و احتمال 90 درصد همین رو انتخاب کنید. امیدوارم تونسته باشم منظورم  و برسونم.

خوب نحوه ی ستاره دار کردن با افزونه Google star

برای این کار افزونه ای معرفی می کنیم که یه بخش جدید به زیر ویرایشگر وردپرس اضافه می کنه و شما می تونید در اون قسمت برای اون پستی که نوشتید امتیاز در نضر بگیرید ( 1 , 1.5 , 2 , 2.5 , 3 , 3.5 , 4 , 4.5 , 5 ) امتیازاتی که م یتونید به اون مطلب بدید فقط توجه داشته باشید که امتیازات رو واقعی وارد کنید یعنی اگر رزش یه پستی که نوشتید 3 هست همون عدد سه رو براش انتخاب کنید.

با نصب افزونه گوگل استار بخش جدیدی که به پایین ویرایشگر وردپرس شما اضافه میشه امکان وارد کردن امتیاز , نام نویسنده ی پست , عنوان پست برای نمایش در گوگل , توضیح مختصری درباره ی پست.

به همین راحتی می تونید مطالب سایتتون رو در نتایج گوگل ستاره دار نمایش بدید , البته ناگفته نماند رتبه ی سایتتون باید خوب باشه یعنی شما به مطالب امتیاز میدید اما اگر گوگل تشخیص به عدم نمایش ستاره در نتایج شما بده ستاره نمایش داده نخواهد شد , پس متنظر باشید تا تا در گوگل رتبه ی خوبی یدست بیارید.

خروج از نسخه موبایل