نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس پزشکی کلینیک Clinico پوسته پزشکی وردپرس کلینیک

قالب پزشکی وردپرس کلینیک

قالب پزشکی وردپرس کلینیک

قالب پزشکی کلینیک «Clinico» یک قالب وردپرس پزشکی با طراحی گرافیکی و مدرن است که مناسب برای کسب و کار پزشکی و محیط های کاری مربوط به آن است. قالب پزشکی کلینیک (Clinico) پوسته ای زیبا و واکنشگرا است که برای انواع وب سایت های شخصی، ارائه محصول و تجاری – شرکتی مناسب است. قالب پزشکی وردپرس Clinico با طراحی واکنشگرا در تمامی دستگاه ها از جمله دسکتاپ، تپ لت و گوشی های تلفن همراه بصورت مناسبی نمایش داده می شود و این امکان در جهان امروز که تبلت ها و گوشی های هوشمند رواج یافته اند امری مهم است. قالب پزشکی وردپرس «Clinico» در دو قالب بندی جعبه ای و تمام عرض و با شش رنگ مختلف و زیبا در اختیار شما قرار می گیرد.

قالب وردپرس پزشکی Clinico دارای انواع امکانات در بخش ابزارک ها می باشد و امکاناتی سفارشی در فرم تماس، صفحه های مختلف و چینش های زیبا را در اختیار شما قرار می دهد و صفحه ساز قدرتمند این قالب هم امکان ساخت آسان صفحات زیبا را برای شما فراهم می آورد.

قالب پزشکی وردپرس کلینیک Clinico یک قالب بیمارستانی حرفه ای

 

قالب پزشکی وردپرس کلینیک

اگر در فکر ساخت یک وب سایت پزشکی پیشرفته و زیبا می باشید ما قالب زیبای کلینیک را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که این قالب مطمئنا می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند و با محیط ساده و زیبایی که دارد به کسب و کارتان کمک کند.

ویژگی های قالب وردپرس پزشکی کلینیک:

ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. اگر سوالی در این رابطه داشتید در زیر همین مطلب و در قسمت نظرات مطرح بفرمایید.

همچنین می توانید سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق صفحه تماس با ما به دست ما برسانید.

 

 

 

ارائه این محصول به یکی از دلایل زیر متوقف شده است :

  • توقف فروش توسط سازنده اصلی
  • مشکلات متعدد در محصول
  • منسوخ شدن محصول
  • بروزرسانی دیر هنگام

پیشنهاد های ویژه دیگر

خروج از نسخه موبایل