نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس فروشگاهی مثل دیجی کالا Nielsen

قالب فروشگاهی وردپرس Nielsen یک قالب فارسی ووکامرس کاملا حرفه ای است یک قالب وردپرس فروشگاهی حرفه که از نظر ظاهر به دیجی کالا شباهت بسیاری دارد و دارای تمامی ابزار پیشرفته برای راه اندازی یک وب سایت و فروشگاه قدرتمند می باشد. قالب nielsen بصورت کاملا فارسی توسط تیم طراحی قالب وردپرس بیگ تم عرضه شده است و دارای پیش نمایش فارسی بهمراه فایل درون ریزی کاملا فارسی می باشد. قالب وردپرس فروشگاهی Nielsen واکنشگرا و کاملا ریسپانسیو بوده و در تمامی دستگاه ها قابل نمایش بهینه است. قالب Nielsen (نیلسن) دارای قدرتمندترین افزونه ها و برترین طراحی برای راه اندازی یک وب سایت و فروشگاه شیک و حرفه ای است که در ادامه به آن می پردازیم.

قالب نیلسن Nielsen theme

همراهان عزیز بیگ تم توجه داشته باشید قالب وردپرس نیلسن Nielsen theme ازائه شده توسط مجموعه بیگ تم نسخه 100 درصد اصل می باشد و با نسخه های نال شده که در دیگر سایت ها موجود است کاملا متفاوت می باشد . لطفا در انتخاب خود دقت داشته باشید , بیگ تم هیچ مسئولیتی در قبال خرید از دیگر سایت ها ندارد.

[lastchangelog]

این قالب در تاریخ 19 فروردین98 به آخرین نسخه بروز رسانی شد !

 قالب فروشگاهی وردپرس Nielsen یک قالب ووکامرس حرفه ای

قالب فروشگاهی وردپرس Nielsen یک قالب ووکامرس حرفه ای

قالب وردپرس فروشگاهی مثل دیجی کالا Nielsen

قالب وردپرس فروشگاهی

قالب ووکامرس

قالب وردپرس نیلسون مثل قالب دیجی کالا و بامیلو حرفه ای ترین قالب فروشگاهی ووکامرس

اگر به فکر راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی با سیستم وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس هستید قالب وردپرس فروشگاه Nielsen یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد به شخصه در مدت 4 سال فعالیت در این زمینه حرفه ای ترین و پر امکانات ترین قالب وردپرس که برای زمینه فروشگاهی طراحی شده قالب Nielsen می باشد. اگر پیش نمایش آنلاین قالب رو مشاهده کنید بی شک قالب شما رو به خودش مجذوب می کنه .

قالب وردپرس Nielese فروشگاهی ووکامرس شباهت زیادی به قالب سایت دیجی کالا و بامیلو دارد از نظر نحوه چیدمان محصولات , مگا منو های زیبا همراه با تصویر منوی افقی و عمودی و بسیاری قالبیت های بی نظیر دیگر که چیزی از این فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و بامیلو ندارد , بیگ تم قالب وردپرس Nielsen رو به عنوان یک پیشنهاد ویژه معرفی می کنید با این قالب شما با رقیبانتان فاصله زیادی خواهد داشت.

ویژگی های کلیدی قالب وردپرس فروشگاهی دیجی کالا Nielsen theme:

Nielsen E-commerce WordPress Theme One of the best and most professional e-commerce WordPress theme. Nielsen wordpress theme similar to the theme of the site is digikala and Bamilo

قالب وردپرس فروشگاهی ووکامرس نیلسن توسط دیجی وردپرس به صورت بسته نصبی ارائه شده یعنی با راه اندازی بسته نصبی شما سایتی دقیقا شبیه به پیشنمایش خواهید داشت و این باعث سرعت عمل در کارهای شما می گردد.

 

خروج از نسخه موبایل