سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان
در ادامه سری آموزش های بازاریابی و برندینگ در این قسمت همراه شما هستم با یکی دیگر از اموزش ها در این زمینه و در این آموزش در مورد بهترین و مهمترین و درآمد زا ترین و موفق ترین برند های سال 2015 صحبت میکنیم شما را با ان ها و دلیل موفقیت آن ها آشنا خواهیم کرد.دوستان عزیز تا انتها با من همراه باشید.
برند های موفق موجود در سراسر جهان به صورت زیر هستند:
1.سیب گاز زده ظهور یک غول دیگر به نام اپل را نوید می دهد.دوستان عزیز پس از مدت ها بالاخره کمپانی بزرگ اپل راه خود برای کسب جایگاه اول را یافت. شرکتی که معمولا مشتریانش مدت ها باید انتظار ورود مدل های جدید محصولاتش به بازار را بکشند و به محض اعلام شروع فروش یک مدل جدید صفهای طویل مشتریان در فروشگاه هایش سوژه عکاسها می شود. امروز آمریکایی ها می گویند اگر تعداد اپل های زندگیتان به عدد سه رسید این به آن معناست که شما دارید مجنون می شوید آیا چنین نظریه ای درست است؟؟!!!
2. مورد دومی که در این لیست موفق ها جای دارد کوکا کولاست.سقوط قرمز بزرگ، کوکا کولا، از رتبه یک به رتبه دوم در نوع خود جالب توجه است.دوستان عزیز برند بزرگ و جهانی کوکا کولا که در دهه های گذشته سالیان متمادی بدون رقیب در جایگاه اول بزرگترین و ارزشمند ترین برند ها بود در یک دهه اخیر به تدریج جایگاه خود را از دست رفته دید.
3. گوگل بزرگ در رتبه سوم.دوستان عزیز توجه کنید که دیگر کسی تردیدی ندارد که گوگل بهترین موتور جستجوگر دنیاست. یک جوک انگلیسی وجود دارد که می گوید:” اگر از من سوال کنید از بین یاهو، بینگ و گوگل کدام موتور جستجوگر را ترجیح می دهی پاسخ خواهم داد… کمی صبر کنید تا جواب سوال شما را در گوگل جستجو کنم!”
4. مورد چهارم این لیست کمپانی بزرگ لوازم الکترونیکی است.بسیاری از شرکتهایی که در دهه گذشته هرکدام در صنعت خود پیشرو بودند در حال حاضر جایگاه خود را تا حدود زیادی به رقبا سپرده اند. از ان جمله می توان از نوکیا و سونی نام برد.که جای خود را کمی از دست داده اند و یا به کل از دست داده اند.
ممنونم از همراهی شما