نماد سایت بیگ تم

تغییر صفحه ورود وردپرس – زیباسازی صفحه ورود

تغییر صفحه ورود وردپرس - زیباسازی صفحه ورود

تغییر صفحه ورود وردپرس - زیباسازی صفحه ورود

سلام در این بخش می خوام افزونه ای رو بهتون معرفی کنم که با استفاده از ان می تونید اقدام به تغییر صفحه ورود وردپرس کنید , به صورت پیش فرض فرض صفحه ورود بسیار ساده هستش اگر سایت شما کاربر داره و کاربران از طریق صفحه ورود وارد سایت میشن بهتره این صفحه رو کمی زیبا سازی کنید هم باعث حرفه ای بودن سایت میشه هم کاربر پسند شدن این بخش از سایت.

نام این افزونه وردپرس theme login می باشد یعنی قالب صفحه ورود این افزونه دارای 4 استایل بسیار زیبا هستش که می تونید به سلیقه ی خودتون یکی رو برای نمایش صفحه ورود انتخاب کنید , قبلا در یکی از پست ها نحوه تغییر لوگو صفحه ورود رو گفتیم که یک کد کوچک رو باید فایل Functions.php قرار میداید , حال با استفاده از این افزونه theme login می تونید به راحتی صفحه ورود را تغییر دهید.

نحوه نصب افزونه مثل سایر افزونه ها هستش , بعد از نصب یک گزینه به زیر منو تنظیمات افزوده میشه به نام پوسته صفحه ورود وارد اون قسمت بشید و استایل مورد نظر رو برای صفحه ورود انتخاب کنید.

این هم یک افزونه کاربردی دیگه … امیدو.ارم مفید واقع بشه , اگر شما هم افزونه خوب یا استایل خاصی برای صفحه ی ورود می شناسید می تونید از بخش ارسال افزونه یا پست مهمان برای ما ارسال کنید تا برای سایر دوستانتون قرار بدیم.

دانلود از مخزن وردپرس افزونه Theme My Login

خروج از نسخه موبایل