بــیــگ تــم
مرجع قالب وردپرس ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس ، هاست وردپرس

جستجو
فقط جستجو من
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در دیدگاه ها
جستجو در خلاصه ها
Filter by Custom Post Type
برگه‌ها
پیش نمایش فرم
اسلایدر دلخواه

کسب و کار

نکاتی مهم در مورد بازاریابی،قسمت سوم

نکاتی مهم در مورد بازاریابی،قسمت سوم
Rate this post

سلام دوستان روز شما بخیر
در ادامه آموزش های نکاتی مهم در مورد بازاریابی در این قسمت میپردازیم به ادامه موارد در این زمینه که میتواند برای شما بسیار یاری دهنده باشد.دوستان عزیز شما برای موفقیت در بحث کسب و کار آنلاین خود باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید و ان ها را کاملا مد نظر قرار دهید.در این قسمت کمی در مورد نیاز های مشتری در بحث بازاریابی صحبت میکنیم و گزینه هایی برای موفقیت در این امر را بررسی میکنیم.پس تا انتها با من همراه باشید

دوستان عزیز در صورتی که شما نیز دارای کسب و کاری خواه اینترنتی و یا غیراینترنتی باشید میدانید که خواسته های مردم و مشتریان تقریبا نامحدود است و اما منابع محدود است.اما در ابتدا باید بدانیم که خواست به چه معنیست؟ خواست در لغت به معنای گونه ای از نیاز است که در اثر فرهنگ و شخصیت فردی متاثر از فضای فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی حاکم بر محیط زندگی افراد شکل می گیرد.

دوستان عزیز در این حالت مشتریان شما با توجه به مقدار پول و بودجه ای که دارند محصولاتی را که مورد نیاز آن هاست انتخاب می کنند که دارای بیشترین ارزش از هر نظر باشد و به بهترین شکل ممکن نیازهای مختلف مرتبط به آن محصول آنها را برآورده سازد.شما باید توجه داشته باشید که اگر خواست، با پشتوانه قدرت خرید همراه باشد به صورت تقاضا درمی آید و این تقاضا آخرین مرحله است و نزدیک ترین مرحله به فروش.

یادت نره بخونیش :   چگونه تبلیغات خود را در ذهن ها ماندگار کنیم؟ قسمت دوم

دوستان عزیز مصرف کنندگان محصول را به عنوان مجموعه ای از امتیازات می پندارند و محصولاتی را انتخاب می کنند که در ازای پولی که می دهند بهترین باشد.در بازاریابی هوشمندانه بازاریابان برجسته همواره درصدد شناسایی نیازهای اصلی مشتریان، خواسته های آنان و همچنین تقاضای مشتریان هستند. آن ها در تمامی موارد اعم از اینترنتی و غیر انیترنتی در مورد مصرف کننده خود تحقیق می کنند. گروه ها را مورد توجه قرار می دهند. شکایت های مشتریان قبلی را در صورت وجود تجزیه و تحلیل و بررسی می نمایند و علت این شکایت ها را متوجه میشوند و سپس تضمین های لازم را به منظور عدم رخ دادن این شکایت ها می دهند و درباره هر نوع خدمات، داده هایی را جمع آوری می کنند.این بازاریابان حرفه ای آموزش می بینند تا همواره گوش به زنگ نیازهای برآورده نشده مشتریان کسب و کار و خدمات خود باشند.

در ادامه همراه من باشید
موفق باشید

باکس دانلود