سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه آموزش های نکاتی مهم در مورد بازاریابی در قسمت نهایی همراه شما عزیزان هستیم.همانطور که پیشتر نیز مطالعه کرده و میدانید در این آموزش ها ما میپردازیم به نکاتی مهم در مورد بازاریابی و روش هایی حرفه ای که میتوانید با استفاده از این روش ها در بازار های بسیار قوی و حرفه ای موفق شوید.پس تا انتها با من همراه باشید
دوستان عزیز شرکتی که بخواهد مشتریان را راضی نگه دارد نباید تنها با اقدامات زیر قانع شود و کار های بیشتری برای ایجاد رضایت بیشتر نکند این اقدامات عبارتند از :
اولین مورد ایجاد واحدی برای رسیدگی به شکایت های مشتریان است که برای پشتیبانی و قوت قبل مشتریان بسیار مهم است،دومین مورد خوش رو بودن و خوش برخورد بودن با مشتریان در انجام عملیات پشتیبانی است شرکت هایی به بهترین نحوه از عهده این اعمال برمی آیند که برای ارائه خدمات به مشتریان، استانداردهای سخت و حرفه ای تعیین شده را اجرا نمایند و با تلاش های بسیار زیاد به این استانداردها دست یابند.
خدمات استثنایی و با ارزش چیزی بیش از مجموعه ای از سیاست ها و اقداماتی است که شرکت ها انجام می دهند و آن خدمات و ارزش ها عبارتند از دیدگاه همگانی به عنوان جزء مهم فرهنگ عمومی شرکت. در چنین شرکتی هر کس به خود می بالد که توانسته است خدمات شایسته و استثنایی به مشتریان ارائه کند و از طرف دیگر نیز مشتریان به خود میبالند که با این شرکت که کاملا پشتیبان محصولات خود است رابطه برقرار کرده و خرید های خود را از آن انجام میدهند
دوستان عزیز اگر چه هیچ فرمول ساده ای برای مراقبت و راضی نگه داشتن مشتریان وجود ندارد ولی این شرکت های موفق در این امر نیز افسانه نیستند و واقعا وجود دارند. به گفته رییس شرکت ال.ال.بین که در قسمت های قبل در مورد آن صحبت کردیم تعداد زیادی از افراد، افسانه هایی درباره ارائه خدمات به مشتریان می گویند ولی نوع خدماتی را که ما ارائه می کنیم، روزمره، همیشگی،بی پایان و دارای پاداش است
دوستان عزیز شرکت هایی که چنین امری را به خوبی انجام دهند پاداش هایی دریافت خواهند کرد و مهمترین پاداش آن ها موفقیت آنهاست
ممنونم از همراهی شما عزیزان