سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه آموزش های مارکتینگ در خدمت شما عزیزان هستم با آموزش مهمی دیگر در این زمینه.در این آموزش کمی در مورد نکات مهم در بازاریابی حال به هر روشی اعم از ایمیلی و ویدئویی و… صحبت خواهیم کرد.پس دوستان عزیز تا انتها با من همراه باشید
دوستان عزیز هدف بازاریاب در یک شرکت و در حالت کلی در یک کسب و کار خواه اینترنتی و یا غیر اینترنتی این است که جذابیت ها و نیازهای بازارهای خاص در محدوده کاری خود و شرکت و کسب و کار خود را درک و بازاری را انتخاب کند که بتواند نیازهای آن کسب و کار را به بهترین شکل تامین نماید.اما از سوی دیگر، بازاریاب می تواند محصولات و کالاهایی را تولید و به این بازار عرضه کند که موجب افزایش ارزش مورد نظر مشتری گردد و او را ارضا کند، که در نتیجه فروش شرکت بالا می رود و سود بیشتری به دست می آید
دوستان عزیز شما باید بدانید که بسیاری از مردم چنین می اندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ محصولات کسب و کار است.حال اگر بدانیم که فروش و تبلیغ حال در حوزه اینترنتی و یا غیر اینترنتی، فقط بخش نمایان بازاریابی است جای شگفتی نیست.البته باید توجه کنید که امروزه نباید بازاریابی را به مفهوم قدیمی آن یعنی فروش در نظر آورد، بلکه باید به مفهوم نوین آن در دنیای امروز یعنی برآوردن نیازهای مشتری، توجه کرد. اگر بازاریاب بتواند نیازهای مشتری خود را درک کند و همچنین محصولاتی را تولید و به بازار مصرف کالاها ارائه نماید که از بالاترین ارزش برخوردار باشند و قیمت گذاری، توزیع، ترویج و تبلیغ را به روشی کارساز انجام دهد، به طور حتم محصولات به راحتی در هر بازاری که هوشمندانه انتخاب شده باشد به فروش خواهند رفت. بنابراین فروش و تبلیغ، تنها بخشی هستند از معجون بازاریابی در دنیای امروزی است
در ادامه این آموزش همراه من باشید
موفق باشید