سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه آموزش های بازاریابی و کسب و کار در خدمت شما عزیزان هستم.در این آموزش ها بررسی میکنیم که چکونه میتوان یک کسب و کار موفق مبتنی بر روش ها و راه کار های بازاریابی داشته باشیم و بتوانیم در بازار های موجود خود را به موفقیت برسانیم.پس تا انتها با من همراه باشید
دوستان عزیز آن چیزی که امروزه در جامعه این زمان نیاز داریم فرزندان و جوانانی نه تنها نابغه در همه موارد بلکه علاقه مند به نوآوری و کارآفرینی است. باید خود شروع کنید و از کمک دیگران چشم پوشی کنید زیرا در این زمینه کسی نیست که کمک حال شما باشد میکلانژ در جمله ای زیبا بیان می کند:
« خطر بزرگ تر برای بیشتر ما این نیست که هدف خیلی بزرگی را در نظر بگیریم و موفق عمل نکنیم، خطر بزرگتر این است که هدف خود را خیلی پایین انتخاب کنیم و به آن برسیم »
دوستان عزیز تجربه نشان داده است که بسیاری از شرکتها در شرایط بحران و رکود اقتصادی نوآوری هایی به خرج داده اند که نه فقط آنها را از آن بحران نجات داده بلکه برای چند دهه رشد مداوم سوددهی را برای انها به ارمغان آورده است یعنی در زمانی که فکر میکردند هیچ راهی برای موفقیت وجود دارد یک راه ساخته اند و برای زمان بسیاری نیز موفق بوده اند.
در حقیقت بنظر می رسد که تنش، اضطراب و استرس و فشار روانی، روش هایی طبیعی هستند که انسان را وادار به پیدا کردن راهی نو برای رسیدن به آرامش می کند.ولی از نظر من این امر فقط نیازمند تغییر در نگرش افراد و صاحبان کسب و کار در مورد تجارت خود است.
دوستان عزیز اما ذکر این نکته بسیار مهم است که نوآوری اغلب با اختراع اشتباه گرفته می شود. هر دو مفهوم مکمل یکدیگرند اما با هم تفاوت دارند.اختراع به معنی طراحی، بوجود آوردن و ساخت محصولات و اشیا جدید است و اما نوآوری با ایده های خلاقانه آغاز می شود که در نهایت به اختراع ها، خدمات و موارد جدید تبدیل می شوند. همه نمی توانند مخترع باشند ولی همه می توانند نوآور باشند.
در ادامه با من همراه باشید
منبع: بیگ تم مرجع آموزش های ایمیل مارکتینگ