نماد سایت بیگ تم

آموزش تغییر نام فرستنده در ایمیل های وردپرس

آموزش تغییر نام فرستنده در ایمیل های وردپرس

سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان عزیز . امیدوارم روز خوبی را در پیش رو داشته باشید . دوستان عزیز در این اموزش وردپرس با شما همراه هستیم که با استفاده از قطعه کدهای وردپرس بتوانید نام فرستنده ایمیل های ارسالی به کاربران خود را تغییر دهید و با اموزش تغییر نام فرستنده ایمیل های وردپرس با ما همراه باشید .

آموزش تغییر نام فرستنده در ایمیل های وردپرس

شما وب مستران عزیز حتما با ساختار و ایمیل هایی که از طرف وردپرس برای کاربران ارسال می شود آشنا هستید و می دانید ایمیل هایی که در جواب ارسال نظرات کاربران برای آنها فرستاده می شود و یا این که ایمیل هایی برای اطلاع رسانی به آنها و یا در زمینه های مختلفی که برای کاربران ارسال می شود در بخش نام فرستنده کلمه ی WordPress وجود دارد ، که شما می توانید این کلمه و عبارت را تغییر دهید و این کار را می توانید به راحتی و بدون استفاده از هیچ افزونه وردپرس انجام دهید و فقط لازم است که با ادامه مطالب با ما همراه باشید .

دوستان عزیز شاید شما بپرسید از خودتون که انجام این کار چه فایده ای دارد و دلیل این تغییر نام فرستنده را ندانید ، پس بهتره که توضیح کوتاهی در این باره برای شما بدهم :

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به طور پیشفرض از عبارت WordPress برای عنوان نام فرستنده ی ایمیل و همچنین آدرس wordpress.yoursite.com به عنوان آدرس فرستنده ی ایمیل استفاده می کند و اگر به آدرس ایمیل فرستنده دقت کنید ، متوجه می شوید که این آدرس اصلا وجود ندارد !!!!!! در این بین فیلتر های اسپم ان پیام ها و ایمیل ها را به عنوان اسپم شناسایی می کنند و به پوشه ی اسپم هدایت می کنند در حالی که ایمیل ها اصلا اسپم نیستند و می توانند حاوی پیام های مهمی برای کاربران باشند .

به دلیل اهمیت این ایمیل ها باید از رفتن این آنها به پوشه ی اسپم جلوگیری کنید و شما باید دست بکار شویدو نام و ایمیل مورد نظر خودتون را در جای نام و ایمیل پیش فرض آن قرار دهید که این کار از اسپم شدن ایمیل های ارسالی از طرف شما جلوگیری می کند و از این طریق هم کاربران با دیدن نام سایت و ایمیل سایت شما حتما تشویق می شوند که ایمیل هایی از طرف شما آمده است را باز کنند .

خب دوستان عزیز امیدوارم شما با خواندن توضیحات فوق قانع شده باشید که این کار را انجام دهید و از روشی که در ادامه مطلب برای شما می گویم استفاده کنید ، حال پس از توضیحات کوتاه و مهمی برای دلیل تغییر نام فرستنده ایمیل بهتره که قطعه کدی که در این زمینه وجود دارد برای شما معرفی کنم :

قطعه کد تغییر نام فرستنده ایمیل در وردپرس

شما باید قطعه کد زیر را در فایل functions.php قالب وردپرس تون ، کپی کنید :


// Function to change email address

function wpb_sender_email( $original_email_address ) {
 return 'sitename@example.com';
}

// Function to change sender name
function wpb_sender_name( $original_email_from ) {
 return 'Site Name';
}

// Hooking up our functions to WordPress filters 
add_filter( 'wp_mail_from', 'wpb_sender_email' );
add_filter( 'wp_mail_from_name', 'wpb_sender_name' );

حال شما در قطعه کد بالا به جای sitename@example.com ، ادرس ایمیل خودتون را وارد نمایید و به جای عبارت sitename نام فرستنده را قرار دهید و سپس تغییراتی را که اعمال کرده اید ذخیره نمایید تا بتوانید نتیجه را در هنگام ارسال ایمیل به کاربران تان مشاهده نمایید . فقط تهیه ی نسخه ی پشتیبان را هر گز فراموش نکنید .

این آموزش به پایان رسید ، از همراهی شما عزیزان کمال تشکر را دارم ، حتما با ادامه اموزش های بیگ تم با ما همراه شوید . با آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی برای شما دوستان .

منبع: بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس فروشگاهی و قالب تجاری وردپرس

خروج از نسخه موبایل