نماد سایت بیگ تم

آموزش ایجاد بنر متحرک در سایت وردپرس

آموزش ایجاد بنر متحرک در سایت وردپرس

سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان محترم . روزتون بخیر . در این آموزش وردپرس می خواهیم به شما دوستان روشی را بیان کنیم که با استفاده از آن بتوانید برای وب سایت خود یک بنر متحرک در فوتر سایت ایجاد نمایید ، که این بنر می تواند حاوی تبلیغات و یا دعوت به عضویت کاربران و یا …… باشد ، پس با ما در این اموزش کاربردی و مهم وردپرس همراه شوید .

آموزش ایجاد بنر متحرک در سایت وردپرس

امروزه می توان گفت که تقریبا وب سایت های بسیاری از پنجره پاپ آپ برای عضویت کاربران و یا تبلیغات در سایت خود استفاده می کنند که شما می توانید به جای استفاده از پنجره ی پاپ آپ از روش دیگری استفاده کنید و برای مثال می توانید یک پنجره در فوتر سایت تون ایجاد کنید و کاربران را به عضویت تشویق نمایید و از این طریق نظر آنها را جلب نمایید و زیبایی خاصی را به وب سایت خود بدهید . در این بخش هم می خواهیم افزونه ای را معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید یک بنر متحرک را در فوتر سایت ایجاد کنید و لینک عضویت در خبرنامه و یا سایت خود را در آن قرار دهید و با توجه به تنظیماتی که دارد شخصی کنید .

 

افزونه YITH Footer Banner ، به شما این امکان را می دهد که یک بنر متحرک و به اصطلاحی شناور در بخش پایین وب سایت و در زیر فوتر ایجاد کنید و در این بنر فیلدهایی برای عضویت در وب سایت و یا عضویت در خبرنامه و ارسال خبرنامه قرار دهید . حال برای شروع کار شما می توانید این افزونه را از لینک زیر دانلود کنید و در سایت خود نصب نمایید :

دانلود افزونه وردپرس YITH Footer Banner

پس از دانلود افزونه از لینک بالا ، آن را در پنل وردپرس تون نصب نمایید و فعال سازید و سپس به زیر منوی نمایش بروید و گزینه ی Footer Banner که گزینه ی تنظیمات این افزونه می باشد را مشاهده کنید که این صفحه ی تنظیمات افزونه دارای بخش های متعدد بسیاری برای تنظیم کردن می باشد که در زیر به بررسی هر کدام یک از انها می پردازیم و سه تب این افزونه عبارتند از :

که در این جا به ترتیب به بررسی تنظیمات هر یک از این تب های افزونه ایجاد کننده بنر متحرک می پردازیم و این تب ها دارای گزینه های متعددی می باشند که به صورت خلاصه تنظیمات انها برای شما در ادامه بیان شده است :

تنظیمات تب General :

تنظیمات تب Background :

حال به سراغ تنظیمات تب سوم این صفحه ی افزونه می رویم

تنظیمات تب Newsletter :

حال شما دوستان عزیز تا به اینجای آموزش توانستید کلیه ی تنظیمات هر سه تب این افزونه ایجاد کننده بنر متحرک را انجام دهید و پس از این تنظیمات به سایت اصلی خود بروید و ببنر متحرک ی که ساخته اید را مشاهده کنید و در صورت نیاز می توانید دوباره به تنظیمات افزونه برگردید و تنظیمات خود را تغییر دهید . دوستان امیدوارم که این بنر متحرک مورد استفاده ی شما قرار گرفته باشد .

آموزش وردپرس این بخش هم به پایان رسید و از این که شما تا انتها با ما همراه بودین کمال تشکر را داریم ، با سری آموزش های بیگ تم با ما همراه باشید و با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دوستان عزیز .

پیروز و موفق باشید .

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب شخصی وردپرسقالب نمونه کار وردپرسقالب فروشگاهی وردپرس

خروج از نسخه موبایل