نماد سایت بیگ تم

آموزش ایجاد شمارنده معکوس در وردپرس

آموزش ایجاد شمارنده معکوس در وردپرس

سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوستان عزیز . روزتون بخیر . دوستان  گاهی شما در وب سایت تون اطلاعیه برگزاری همایش و یا اطلاعیه ای برای حراج محصولات سایت خود و ….. قرار می دهید و می خواهید برای این اطلاعیه یک شمارنده معکوس قرار دهید تا کاربران را از رمان باقی مانده آگاه سازید و انها از اطلاعیه شما جا نمانند ، در این آموزش برای شما روشی را بیان می کنیم که با استفاده از آن می توانید یک شمارنده معکوس را در وردپرس قرار دهید ، پس ادامه اموزش وردپرس امروز را از دست ندهید ، چون می تونه براتون خیلی کاربردی باشه !!!!!!

آموزش ایجاد شمارنده معکوس در وردپرس

شما در کنار اطلاعیه ای که در وب سایت تون قرار می دهید و زمان محدودی دارد ، چه بسا بهتر است برای آن یک شمارنده معکوسی در نظر بگیرید و هم این که جذاب تر می باشد و کاربران شما از مدت باقی مانده با خبر می شوند و علاوه بر این شما می توانید قابلیت های دیگری در این کنار داشته باشید ، مثلا دکمه ای قرار دهید تا کاربر را به صفحه ای که می خواهد منتقل کند . شما برای این که بتوانید تمامی این امکانات را در سایت وردپرس خود داشته باشید ، لازم است افزونه ای که امروز معرفی می شود ، را دانلود کنید و در سایت خود نصب کنید ، برای دریافت افزونه به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود افزونه وردپرس YITH Topbar Countdown

افزونه YITH Topbar Countdown ، یک افزونه وردپرس بسیار ساده و کاملی می باشد و با استفاده از ان و تنظیمات لازمه می توانید یک شمارنده معکوس در وب سایت خود داشته باشید ، حال فایل افزونه را که دانلود کردید ، در سایت تون نصب کنید و فعال سازید و سپس شما برای انجام تنظیمات به گزینه ی نمایش در پنل وردپرس بروید و زیر منوی topbar-countdown را انتخاب کنید که شما در صفحه ی تنظیمات افزونه ، سه تب مشاهده می کنید :

تنظیمات تب عمومی :

تنظیمات تب پس زمینه :

در این جا شما تمامی تنظیماتی را که مربوط به پس زمینه بنرتون می باشد را انجام می دهید :

تنظیمات تب تایپوگرافی :

در این بخش تنظیمات تایپوگرافی بنر خود را انجام می دهید . که همانند تنظیمات بخش های قبلی بسیار ساده می باشد .

حال شما با ذخیره سازی تغییرات می توانید به وب سایت خود بروید و تایمر معکوس را مشاهده کنید و می توانید دوباره تنظیمات آن را تغییر دهید . دوستان از همراهی شما با این اموزش صمیمانه متشکرم . با ادامه اموزش های بیگ تم با ما همراه شوید . با ارزوی موفقیت و سلامتی برای شما عزیزان

منبع : بیگ تم ارائه دهنده ی قالب وردپرس فروشگاهی و قالب وردپرس تجاری

خروج از نسخه موبایل