نماد سایت بیگ تم

آموزش افزونه ای برای ارسال خبرنامه

آموزش افزونه وردپرس ازسال خبرنامه , ارسال خبرنامه

با عرض سلام و روز خوش خدمت شما دوستان عزیز وردپرسی. امیدوارم که خوب باشید و مثل همیشه سرحال و پرانرژی و قبراق و سلامت باشید تا یکی دیگه از آموزش های وردپرس را با من و دوستان و همکاران عزیزم دنبال کنید. امیدوارم که این آموزش بتواند بخشی از مشکلات شما را در این زمینه حل یا حداقل کمرنگ کند. خب دوستان در این قسمت از آموزش وردپرس میخواهم به شما افزونه ای را آموزش بدهم که با کمک آن میتوانید به ارسال خبرنامه بپردازید . پس با ما همراه باشید.

آموزش افزونه ای برای ارسال خبرنامه

هماطور که میدانید سایت ها فعالیت های زیادی دارند اما یکی از فعالیت های سایت های پر بازدید ایجاد خبرنامه است. شما میتوانید به روش های مختلف و با کمک پلاگین ها خبرنامه هایی را بسازید که کاربران سایتتان در آن عضو شوند و شما در هر هفته یا ماه یا… برای اطلاع رسانی ایمیل هایی را برای آن ها بفرستید.

ایجاد لیست ایمیل با کمک بسیاری از پلاگین ها یکی از مشکلاتی است که خبرنامه ها دارند. مانند quform و فرم تماس 7 و… . اما مهم ترین مشکل در این قسمت ارسال ایمیل به این لیست است. به همین دلیل به تازگی سرویسی آمده است که این مشکل را برطرف مینماید. یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات ارسال ایمیل سرویس Mailerlite است که جدیدا یک نمایندگی در ایران راه اندازی کرده است تا ایرانی ها هم این شانس را داشته باشند که بتوانند از خدمات این ایمیل استفاده کنند. به شما پیشنهاد میکنم که برای جمع کردن ایمیل های معتبر و ارسال خبرنامه برای کاربران خودتان از افزونه ای که به شما معرفی میکنم استفاده کنید. نام این افزونه Official MailerLite Sign Up Forms است.

با اضافه کردن این خبرنامه میتوانید به آسانی با کمک فرمی که در آن وجود دارد عضو آن شوید و همه ی اطلاعات و حتی اکانت کاربری خودتان را ذخیره کنید.

نصب و فعال سازی

مانند تمام افزونه ها برای نصب این افزونه هم به پنل مدیریتی وردپرس خودتان بروید و افزونه ی موردنظرتان را بارگذاری و فعال کنید .برای اینکار م یتوانید به زیر منو افزودن در بخش افزونه های پیشخوان وردپرس رفته و از طریق درون ریزی فایل افزونه ( موجود در انتهای صفحه ) و یا جستجوی نام آن و سپس با استفاده از لینک های موجود به نصب و فعال سازی آن بپردازید. پس از اینکه افزونه را فعال کردید یک گزینه با نام mailer lite در منوی پنل وردپرس به وجود می آید که دو گزینه ی signup form و Setting را دارد.

Signup form

یکی از چیزهایی که این افزونه نیاز دارد API Key است که برای پیدا کردن آن باید به وب سایت افزونه بروید و اکانت خود را در آن بسازید. بعد از اینکه اکانت خود را ساختید روی گزینه ی Integration کلیک کنید. وقتی روی این گزینه کلیک کردید صفحه ای برای شما باز میشود در این صفحه روی گزینه ی WordPress کلیک کنید.

API مخصوص به شما در صفحه ای که باز شده مشخص میشود که شما میتوانید آن را داخل افزونه وردپرس بگذارید. بعد از اینکه API را وارد و ذخیره کردید صفحه ای برای شما باز میشود که باید در آن فرم جدید را اضافه کنید. حالا باید نوع فرم را انتخاب کنید. اگر گزینه ی اول را انتخاب کنید میتوانید همان فرم ساده را بسازید و داشته باشید اما اگر گزینه ی دوم را انتخاب کنید که در این جا غیر فعال است میتوانید فرم های مختلفی را در سایت افزونه درست کنید. حالا ما ابتدا با گزینه ی اول شروع میکنیم و بعد از آن فرم دلخواه خود را میسازیم. اگر روی گزینه ی Create form کلیک کنید به بخش بعدی میرویم.

الان روی گزینه ی add signup form کلیک کنید تا فرم دلخواه خود را درست کنید. کاری که الان باید بکنید این است که روی گزینه ی ذخیره ی فرم کلیک کنید تا فرم ذخیره شود. حالا اگر میخواهید بخش خبرنامه را درست کنید میتوانید به بخش افزودن نوشته یا برگه بروید و اطلاعات را وارد کنید و بعد شورت کد خبرنامه را در برگه یا نوشته بگذارید تا لینک عضویت در خبرنامه درست شود.

استفاده از ابزارک

کار دیگری که میتوانید برای قرار دادن خبرنامه انجام دهید استفاده کردن از ابزارک موجود در بخش ابزارک هاست. نکته ای که لازم به ذکر است این است که از این روش برای گذاشتن امکان ارسال خبرنامه در قالب استفاده می شود. همانطور که دیدید میتوانید بدون انجام تنظیمات در وبسایت خبرنامه فرم معمولی درست کنید اما میتوانید از بخش webforms در وبسایت خبرنامه فرم زیبایی را برای گذاشتن در وب سایت خود درست کنید. پس از اینکه تغییرات را ذخیره کردید اسکریپت مورد نظر را به شما میدهد تا شما آن را در سایت قرار دهید.

ایجاد فرم خبرنامه محدودیت ندارد و شما به هر تعدادی که بخواهید میتوانید فرم خبرنامه درست کنید و در سایت خود بگذارید. همه ی کاربران عضو شده در این قسمت مشخص میشوند. حالا شما میتوانید روی گزینه ی compaigns کلیک کنید تا کاربران را انتخاب کنید و برای آن ها ارسال خبرنامه را انجام دهید. حالا میتوانید با رفتن به مرحله ی بعد تم مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.

ویرایش

با انتخاب گزینه ی اول میتوانید از تم های پیش فرض استفاده کنید. در این بخش شما میتوانید با کلیک روی هر قسمت آن را به شکل دلخواه خود ویرایش کنید. به این شکل میتوانید خبرنامه ی خود را درست کنید و همینطور افکت های مورد نظرتان را به آن اضافه کنید و در زمان مقرر آن را ارسال کنید. خبر نامه فضای هاست شما را اصلا اشغال نمیکند چون کاربران و اطلاعات آن ها در وبسایت خبر نامه ذخیره میشود.

دانلود افزونه  Official MailerLite Sign Up Forms

دوستان خوشحالم از اینکه با یکی دیگر از آموزش های وردپرس در خدمت شما بودم. اگه میخواهید با قالب وردپرس جدید و پوسته وردپرس جدید آشنا شوید در آموزش های بعد ما را همراهی کنید.

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس تجاری و امنیت وردپرس

 

خروج از نسخه موبایل