نماد سایت بیگ تم

قالب فروشگاهی وردپرس Viper فارسی

قالب فروشگاهی وردپرس Viper فارسی - پوسته وردپرس - بیگ تم

سلام خدمت همه دوستان وردپرس کار , اینبار یه قالب فروشگاهی آماده کردیم برای دانلود به نام Viper که یکی از محصولات web2feel هستش , قالبی حرفه ای و زیبا ساخته شده با تکنولوژی جدید روز. البته این رو هم بگم این قالب فروشگاهی تو برخی از سایت ها وجود داره و شاید دیده باشید اما به درخواست چن نفر از دوستان که گفتن برخی از قالب ها مشکل دارن به همین دلیل این قالب رو برای دوستا عزیزمون آماده کردیم.

قالب فروشگاهی viper دارای اسلایدری زیبا و بسیار کاربردی هستش برای نمایش محصولات سایت و در کنار اسایدر بخشی برای قرار دادن دو تصویر وجود داره که به دلخواه می توانید محصول پر فروش یا محبوب رو از این طریق به مشتریان خود معرفی کنید. همچنین دارای دو برگه ی اختصاصی برای صفحه اصلی سایت و صفحه ی فروشگاه داه که می توانید با ایجاد برگه ی جدید در وردپرس و انتخاب نوع قالب صفحه اصلی و فروشگاه رو مشخص کنید.

این قالب فروشگاهی وردپرس با فریم ورک طراحی شده و نیاز به نصب افزونه options framework هستش بعد از نصب قالب می تونید از بخش install plugin که گزینه ی خود قالب هستش افزونه ی مورد نظر رو نصب و راه اندازی کنید , پنل تنظیماتی قالب از چند بخش تشکیل شده برای تنظیم اسلایدر قالب , بخش تبلیغات ( ستون کناری ) , بنر های صفحه ی اصلی.

برخی ویژگی های قالب فروشگاهی وردپرس VIPER :

[list_tick]

[/list_tick]

 

بخش محصولات این قالب فروشگاهی از سایر قسمت های آن جداست و گزینه ای به نام products در قسمت مدیریت وردپرس وجود داره که محصولات رو از طریق این گزینه باید اضافه کرد.

امیدوارم مفید باشه براتون , منتظر قالب های فروشگاهی برای وردپرس باشید.

خروج از نسخه موبایل