نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس خبری مجله وبلاگی SmartMag

قالب وردپرس خبری

قالب وردپرس خبری

در این بخش قصد دارم یک قالب وردپرس رایگان معرفی کنم خیلی وقت بود قالب رایگان تو سایت قرار ندادیم. قالب امروز که در بین قالب های رایگان وردپرس منتشر شده یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالب های وردپرس برای سایت های مجله خبری وبلاگی هست این قالب رو با نام مجله هوشمند نیز می توان صدا کرد. اسم این تم وردپرس SmartMag هست فوق العاده جذاب و شیک برای سایت در زمینه های آموزش , خبری , مجله و … صحت همیشگی در زمینه قالب ها هر قالبی می تونه برای هر زمینه ای مناسب باشه بنا به سلیقه مدیر اون سایت.

قالب وردپرس خبری مجله وبلاگی SmartMag ( مجله هوشمند )

برخی ویژگی های این قالب وردپرس را می تونید در زیر به روایت تصویر مشاهده کنید.

واکنشگرایی و رتینا بودن امروزه با جرات میشه گفت حرف اول رو میزنه که قابلیت نمایش سایت در انواع دستگاهها مثل موبایل و تبلیت ها رو آسون کرده با این ویژگی کاربران سایت شما به راحتی می تونن با هر نوع دستگاهی که در اختیار دارن به سایت شما دسترسی داشته باشن.

یک برگه ساز کار ایجاد انواع برگه در سایت وردپرس رو برای شما راحت می کنه این قابلیت در وردپرس وجود نداره و ویرایشگر خود وردپرس بسیار ساده هست اما برگه ساز که به قالب وردپرس مربوط میشه این امکان حرفه ای رو به سایت اضافه می کنه که ایجاد و ساخت انواع برگه با طرح و چیدمان های مختلف آسون باشه.

مگا منو امروزه در قالب های حرفه ای وردپرس وجود داره که به راحتی می توان کلیه موضوعات رو در مگامنو به نمایش گذاشت قابلیت بسیار خوب مگا منو قالب smartmag نمایش مطالب با تصویر در منو هست که می توان به راحتی هر نوع مطلب با دسته بندی خاص رو در منو به نمایش گذاشت.

امروزه در قالب های مجله خبری وردپرس یا قالب های وبلاگی که حالت نمایش مطلب دارن دارای قابلیت سیستم امتیازدهی هستن که اجازه میده کاربران و بازدید کننده های سایت بتونن به مطالب امتیاز بدن سیستم امتیاز دی قالب smartmag به صورت حرفه ای هست لود ای جکس نیز در این امر سبب بالا بردن سرعت قالب هستش. نکته مهم در امتیاز دادن به مطالب این قالب میانگین امتیاز رو در نتایج گوگل به صورت ستاره دار نمایش میده.

برخی ویژگی های کلیدی قالب وردپرس smartmag

و بسیاری ویژگی های دیگه که می تونید در پیش نمایش اصلی قالب مشاده کنید.

خروج از نسخه موبایل