نماد سایت بیگ تم

دانلود افزونه بی بی پرس bbpress وردپرس فارسی – انجمن ساز

دانلود افزونه بی بی پرس bbpress وردپرس فارسی - انجمن ساز وردپرس

دانلود افزونه بی بی پرس bbpress وردپرس فارسی - انجمن ساز وردپرس

سلام , این پست مخصوص دوستانی هست که می خوان تو سایت وردپرس خودشون انجمن درست کنن و افزونه ای که قصد معریفیش رو دارم افزونه بی بی پرس bbpress وردپرس هستش که کاملا فارسی سازی شده , bbpress یک افزونه قدرتمند و حرفه ای برای راه اندازی انجمن در کنار سایت وردپرس هستش که دارای امکانات و ویژگی های زیادیه , دلایل محبوبیت بی بی پرس راحتی کار باهاش هستش این که میگم راحتی کار یعنی مثل آب خوردن و در چند ثانیه.

افزونه bbpress توسط گروه وردپرس طراحی و پیاده سازی شده , که اگه به سایت bbpress.org برید بیشتر با قابلیت های افزونه اشنا میشید. از جمله امکانات حرفه ای و فوق العاده ای که داره دارای قالب ها و افزونه های متنوعی هست افزونه هایی مثل ( امتیاز دهی , اشتراک گذاری و … ) .

برخی ویژگی های کلیدی افزونه بی بی پرس bbpress وردپرس :

[list_tick]

[/list_tick]

امروزه سایت های زیادی برای بخش انجمن سایت خود از انجمن ساز bbpress استفاده می کنند و این به دلیل حرفه ای بودن و محبوبت این افزونه هستش , اگر شما می خواهید در کنار سایتتون یک انجمن حرفه ای راه اندازی کنید می توانید انجمن ساز bbpress رو امتحان کنید.

آموزش نصب افزونه وردپرس 

مثل سایر افزونه ها نصب میشه و بعد از فعال سازی سه گزینه به مدیریت وردپرس شما اضافه میشه به اسم های انجمن ها , موضوع ها , پاسخ ها که می تونید به راحتی هرقسمت رو مدیریت مکنید.

امید وارم که این پست از سایت بیگ تم براتون مفید باشه. بیگ تم همیار وردپرس شماست.

 

خروج از نسخه موبایل