نماد سایت بیگ تم

افزونه نمایش دموی آنلاین قالب وردپرس

افزونه نمایش دموی آنلاین قالب وردپرس

افزونه ای که اینبار می خوام بهتون معرفی کنم یه افزونه ی جالب و کاربردی که برای طراحان قالب وردپرس کاربرد داره با استفاده از این افزونه می توان دموی آنلاین قالب رو داخل سایت قرار داد و دارای یک نوار در بالا هستش که دموی سایر قالب ها می توان دید.

حتما در برخی سایت ها این امکان رو دیدید که برای قالبی که طراحی کردن یه دکمه میزارن واسه دموی قالب ( پیشنمایش ) حالا بعضی از سایت ها به دلیل مشکلاتی که دارن نمی تونن پیشنمایش آنلاین قرار بدن و فقط یه تصویری از قالب رو به نمایش میزارن. حال اگر شما دوست دارید که یک سایت حرفه ای داشته باشید و بازدیدکنندگان سایت شما بتونن پیشنمایش آنلاین قالب شما رو ببینن می تونید از این افزونه استفاده کنید.

اسم این افزونه wordpress theme demo bar می باشد , دارای کنترل پنل حرفه ای برای کنترل آسان افزونه. خوب این افزونه مانند سایر افزونه های وردپرس نصب میشه اگر تابه حال افزونه نصب نکرده اید می تونید آموزش نصب افزونه وردپرس رو مطالعه کنید. بعد از نصب و فعال سازی یک گزینه به زیر منوی تنظیمات وردپرس به نام WordPress Theme Demo Bar افزوده میشه که می تونید به دلخواه و سلیقه ی خود شخصی سازیش کنید.

خوب کار تمومه حالا هر وقت که خواستید که یه قالب جدید رو ارائه بدید , به قسمت ویرایشگر وردپرس یک گزینه افزوده شده که با استفاده از اون می تونید دموی آنلاین قالب رو واسه اون پستتون انتخاب و به نمایش بزارید.

امیدواریم که این افزونه براتون مفید بوده باشه… راستی وردپرس رو بیشتر از همیشه دوست داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل