نماد سایت بیگ تم

آموزش تنظیمات افزونه وردپرس سئو wordpress seo by yoast – سئو وردپرس

تنظیمات افزونه wordpress seo by yoast - سئو وردپرس

تنظیمات افزونه wordpress seo by yoast سئو وردپرس

با آموزش تنظیم افزونه ی سئو وردپرس wordpress seo yoast در خدمت دوستان وردپرسی هستیم , دوستان درخواست داده بودن تا یه آموزش کامل و قدم به قدم از افزونه وردپرس سئو تو سایت قرار بدیم. ابتدا یه توضیح مختصری از این افزونه خدمتتون بگم افزونه wordpress seo یک افزونه کامل و بی نظیره و میشه به راحتی سئوی سایت رو به این افزونه واگذار کرد. یه پستی قبلا تو سایت قرار دادیم با عنوان 20 افزونه حرفه ای وردپرس که در اونجا به طور خلاصه در باره ی این افزونه یه چیزهایی گفته شد.

بروز رسانی آموزش کامل تنظیم افزونه سئو وردپرس wordpress seo by yoast در تاریخ 94/5/1

در ادامه به موارد جدید اشاره شده که پیشنهاد می کنیم حتما ببینید.

بخش هایی که افزونه wordpress seo بهینه و حتی ایجاد می کنه مهترین ها رو نام می برم , ساخت نقشه سایت حرفه ای , امکان ویرایش فایل های robot.txt و .htaccess از قسمت تنظیمات افزونه , بهینه کردن عنوان و توضیحات و کلمات کلیدی سایت به سه دستی استفاده از متغیر ها و یا استفاده از هر دو که در اموزش توضیح داده شده , بخش مهم برای قرار دادن تاییدیه های موتور جوست و جوهایی مثل گوگل , بینگ و الکسا.

 تنظیمات افزونه سئو وردپرس wordpress seo by yoast

یکی از نکانی که در سئو تاثیر داره بهینه بودن قالب هستش , یکی از کد هایی که مهمه و  در افزونه وردپرس سئو تاکید شده breadcrumb هستش , شاید در برخی سایت ها دیده باشید و شاید در قالب خودتون هم این ویژگی باشه که وقتی به یه برگه یا پستی میرید در قسمتی از سایت نوشته شده ( شما اینجایید: خانه » افزونه وردپرس سئو » … ) , سعی کنید این کد رو در سایتتون ایجاد و در جای مشخص و خوبی قرار بدید. از دیگر تنظیماتی که میشه روی افزونه اعمال کرد بهینه سازی برگه های مختلف سایت هستش مثل برگه 404 , آرشیو نویسنده , دسته بندی ها و …

بعد از اینکه افزونه وردپرس سئو رو تنظیم کردید کافیه تنظیمات رو ذخیره کنید , حالا بعد از رفتن به بخش نوشته ها تا یه پست رو انتشار بدیم یا یه مطلب جدید تو سایت بزاریم , با نصب افزونه wordpress seo yoast به پایین ویرایشگر شما یه بخشی برای تنظیمات سئو اضافه می شه برای قرار دادن عنوان نوشته , توضیح نوشته و کلمات کلیدی همه ی این موارد در فیلم آموزشی توضیح داده شده.

به برخی از موارد افزونه اشاره شد و می تونید با دانلود این فیلم آموزشی که کیفیت خوبی هم داره سایر موارد رو یاد بگیرید , لازمه بگم که این فیلم آموزشی توست سئوموز تهیه شده و از ایشون بابت این کار خوبشون که این کار رو به صورت رایگان در اختیار وردپرسی ها قرار داده تشکر می کنیم. برای دانلود نسخه جدید افزونه به لینک زیر برید و فایل آموزشی هم پایین هستش.

به دلیل بروز شدن افزونه و اضافه شدن گزینه های جدید به افزونه وردپرس سئو yoast اموزش جدیدی داخل سایت آماده کردیم که شامل سه قسمت شده یعنی آموزش کار با افزونه سئو وردپرس wordpress seo by yoast رو آماده کردیم و همچنین ما در این سه آموزش تنظیم افزونه وردپرس بهترین تنظیمات رو ارائه دادیم که شما می تونید دقیقا شبیه به همون تنظیمات بخش تنظیمات افزونه wordpress seo by yoast  انجام بدید.

خوب دوستان عزیز من در زیر لینک هر سه مطلب رو براتون میزارم قسمت 1 تا 3 اموزش کامل و قدم به قدم تنظیمات افزونه وردپرس سئو همچنین در بالا هم اشاره کردم بهترین و حرفه ای ترین تنظیمات افزونه وردپرس سئو هست.

آموزش بهترین تنظیمات افزونه وردپرس سئو wordpress seo by yoast (بخش اول)

آموزش تنظیمات کامل افزونه وردپرس سئو wordpress by yoast ( بخش دوم )

بهترین تنظیمات افزونه wordpress seo by yoast (بخش سوم)

دانلود افزونه وردپرس سئو wordpress seo yoast

امیدوارم که برای همه مفید باشه , آرزومند بهترین ها را برای شما داریم.

خروج از نسخه موبایل