نماد سایت بیگ تم

افزونه کاربردی دکمه اشتراک مطالب وردپرس social share

افزونه کاربردی دکمه اشتراک مطالب وردپرس social share

افزونه کاربردی دکمه اشتراک مطالب وردپرس social share

سلاو به همه ی دوستان عزیز , افزونه وردپرسی که امروز برای دانلود آماده کردیم افزونه کاربردی دکمه اشتراک مطالب وردپرس social share هستش , برای ایجاد بخش دکمه های شبکه های اجتماعی در سایت. امروزه  شبکه های اجتماعی یک امر بسیار مهم برای هر وبمستری هستش از هر بعدی که نگاه کنیم خیلی مفیدن .

افزونه های زیادی برای ایجاد و قرار دادن دکمه های شبکه های اجتماعی چون گوگل پلاس , فیسبوک , توییتر , لینکدین و … در وردپرس وجود دارن که همشون افزونه های خوب و حرفه ای هستن , اما چیزی که در انتخاب افزونه مهمه سلیقه شماست و اینکه می خواهید این دکمه های در کجای سایت قرار بگیرن , شناور باشن و کنار سایت با اسکرول بالا و پایین بشه , بین ابزارک ها باشه و یا … یکی از قسمت هایی که مکان مناسبی برای ایجاد بخش اشتراک گذاری مناسب هستش آخر و پایان پست هاست یعنی بعد از هر مطلب این دکمه ها نمایش داده بشه و کاربر بتونه اون پست رو در شبکه  اجتماعی بین دوستان خودش به اشتراک بزاره.

نام افزونه facebook twitter google plus linkedin buffer share buttons هست که با این نام طولانی مشخصه که دکمه های کدوم شبکه اجتماعی رو داره , در چند ثانیه و به راحتی می تونید این افزونه را نصب کنید و بدون هیچ تنظیمی بخش اشتراک گذاری به زیر همه ی مطالب سایت شما افزوده بشه.

چند نمونه از شبکه های اجتماعی که خیلی معروف هستن گوگل پلاس ( g+ ) , فیسبوک , توییتر , لینکدین که این افزونه همه ی این ها رو داره . امید وارم که این افزونه وردپرس برای شما مفید باشه.

آرزومند بهترین ها برای شما , همیشه وردپرسی باشید.

خروج از نسخه موبایل