نماد سایت بیگ تم

افزونه های مدیریت دسترسی کاربران در وردپرس

افزونه های مدیریت دسترسی کاربران در وردپرس

یک سایت وردپرسی موفق،معمولا از چند نویسنده تشکیل شده که هریک بخشی از کارهارو برعهده دارن.خب هریک از این افراد توسط در سایت دسترسی دارن که مدیر سایت میزان این دسترسی هارو معین می کنه.مثلا امکان افزودن پست،امکان افزودن مدیا،امکان ساخت برگه و …از جمله دسترسی هایی هست که توسط مدیر سایت معین میشه.در این مقاله افزونه هایی رو برای افزودن،حذف و ویرایش میزان دسترسی کاربران در سایت معرفی می کنیم.

مدیریت دسترسی کاربران با افزونه های وردپرس

افزونه User Role Editor

این افزونه میتونه دسترسی هارو به سادگی برای همه ی کاربران به جز مدیریت تغییر بده.بعد از نصب افزونه،می تونید از ثسمت تنظیمات ،افزونه رو سفارشی کنید.

می تونید دسترسی ها و امکانات موجود برای هر یک از کاربران رو حذف و تغییر بدید.دسترسی ها میتونه برای یک نفر،یا چندین نفر تعیین شه و هیچ محدودیتی وجو نداره که شما این میزان دسترسی رو برای چند نفر معین کنید.

افزونه Role Scoper

با نصب این افزونه یک پنل کامل برای کنترل دسترسی ها ،عینا مشابه تعیین دسترسی ها برای ویرایش و یا درج پست در وردپرس خواهید داشت.محدودیت دسترسی،ایجاد صفحاتی برای نوشتن قوانین و…از جمله امکاناتی هست که با نصب افزونه خواهید داشت.

ایجاد گروه های مختلف با سطوح دسترسی از ویژگی های افزونست.در این افزونه می تونید برای تک تک دسته بندی ها هم محدودیت دسترسی ایجاد کنید.

افزونه Members

Members نرم افزاری برای کنترل بیشتر سایت شماست.یک افزونه مدیریتی برای کاربران،وضع قوانین و محتوا که سبب قدرتمند تر شدن وردپرس شد.یک  سری قوانین برای افراد یا دسته بندی ها مختلف تعیین میشه که قابلیت ویرایش اونا وجود داره.همه ی محتوای سایت با استفاده از این پلاگین و در مواقع موردنیاز میشه کاملا خصوصی نگه داشته شه

افزونه Capability Manager

این افزونه مشابه افزونه های قبلی،اما با قابلیت پشتیبانی از یک سایت یا چند سایت وردپرسی است.این افزونه برای بخش های مختلف مثل قوانین کاربری،دسترسی به پست ها،دست رسی به برگه ها و…دکمه های delet و edit می سازه.

افزونه Advanced WordPress Acces  Manager

امکان مدیریت تمامی سطج کاربری وسطوح دسترسی ،افزودن دسترسی جدید و…از جمله قابلیت های افزونست.

پیروز باشید

منبع:بیگ تم

 

 

خروج از نسخه موبایل