نماد سایت بیگ تم

فیلم آموزش کار با قالب وردپرس صحیفه

آموزش کار با قالب وردپرس صحیفه

فیلم آموزش کار با قالب وردپرس صحیفه

با فیلم آموزش کار با قالب وردپرس صحیفه در خدمت شما هستیم قالب وردپرس صحیفه یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالب وردپرس مجله خبری مناسب برای سایت های خبری , مجله ای , تفریحی , وبلاگی و … می باشد. برای دانلود قالب وردپرس صحیفه به این لینک مراجله کنید. در این بخش ما آموزش ویدیویی و تصویر قالب صحیفه رو آماده کردیم که با استفاده از این آموزش به راحتی می تونید کلیه قسمت های سایتون رو سفارشی سازی کنید و به دلخواه خود سایتتون رو به اون صورتی که می خواید بالا بیارید. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این آموزش رو در اختیارتون قرار بدیم.

فیلم آموزش کار با قالب وردپرس صحیفه تصویری قدم به قدم

در این آموزش ویدیویی قالب وردپرس صحیفه ما سعی کردیم کلیه قسمت ها رو توضیح بدیم تا بعد از مشاهده ویدیو جای کوچکترین سوال هم برای شما باقی نمونه پس آسوده خاطر باشید که این ویدیو قدم به قدم همه موارد مربوط به قالب صحیفه رو توضیح میده. در زیر به قسمت های مختلف قالب صحیفه اشاره می کنم که در ویدیو به نحوه کار اون قسمت ها پرداخته شده.

همون طور که ملاحظه کردید کلیه قسمت های قالب توضیح داده شده جالا در موارد بالا به جزئیات اشاره نشد در کل این اموزش کامل کامل هست و به شما کمک می کنه خیلی راحت بتونید با استفاده از قالب وردپرس صحیفه یه سایت حرفه ای رو به سلقه و دلخواه خود بالا بیارید یا برای کسی سایتی با این قالب طراحی کنید.

مدت زمان این فیلم آموزشی یک ساعت و نیم می باشد که با بالاترین کیفیت ممکن ارائه شده , سایت بیگ تم مرجع قالب وردپرس در ایران قالب صحیفه رو به صورت رایگان ارائه داده , مشاده شده برخی سایت های دیگر بهصورت غیر اخلاقی این نسخه رو از سایت بیگ تم دانلود کردن و برای فروش گذاشتن که براشون اروزی موفقیت می کنیم 🙂 . قالب کاملا حرفه ای ترجمه و فارسی سازی شده و کاملا فارسی می باشد. این ویدیو را به صورت غیر رایگان با هزینه پایین برای کاربران عزیز قرار میدیم .

دوستانی که قالب رو از جاهای دیگه ای دانلود کردن یا خریداری کردن هم می تونن از این ویدیو برای تنظیمات قالب و سفارشی سازی سایتشون استفاده کن

 

خروج از نسخه موبایل