نماد سایت بیگ تم

افزونه وردپرس اشتراک گذاری خودکار مطالب

افزونه وردپرس اشتراک گذاری خودکار مطالب

افزونه وردپرس اشتراک گذاری خودکار مطالب

با افزونه وردپرس اشتراک گذاری مطالب در خدمتتون هستیم اشتراک گذاری خودکار مطالب در شبکه های اجتماعی یکی از افزونه های کاربردی که همیشه کاربران این سوال رو از ما پرسیدن چطور می توان مطالب سلیت رو بعد از انتشار به صورت خودکار در شبکه های اجتماعی به اشترک گذاشت که وردپرس با پلاگین Social Networks Auto-Poster نیاز این مدیران سایت ها را برطرف خواهد این افزونه در حال حاظر یکی از بهترین هاست در این زمینه.

در بخش مطالب سئو وردپرس درباره اهمیت اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی قبلا صحبت کردیم , یکی از راه های افزایش بازدید برای وب سایت شبکه اجتماعی هست و همچنین از دیگر قابلیت ها این هست که می تونید کاربران وب سایت خودتون رو در پیج های خود جمع کنید شاید برخی کاربران هر روز به سایت شما سر نزنن اما بیشتر اوقات به پیج خودشون در شبکه های اجتماعی مراجعه می کنن در این صورت تغییرات و مطالب جدید شما رو میبینن . از هر طرفی که نگاه کنیم برای سایت مفید هست این عمل.

افزونه وردپرس اشتراک گذاری خودکار مطالب در شبکه های اجتماعی

نام این افزونه Social Networks Auto-Poster هست که این قابلیت بسیار خوب رو به وب سایت وردپرس شما اضافه می کنه تا بدون هیچ دخالتی مطالب سایت را بعد از منتشر شدن در شبکه های اجتماعی مثل Facebook, Twitter, Google+(Google Plus), Blogger, Tumblr, Flickr, LiveJournal, Flipboard, FriendFeed, DreamWidth, Delicious, Diigo, Instapaper, Stumbleupon, LinkedIn, Pinterest, Plurk, VKontakte(VK.com), YouTube, App.net, Scoop.It, WordPress و … در پیج مربوط به اکانت شما در این شبکه های مجازی منتشر کنه. این افزونه قابلیت های بسیار خوبی داره که با نصب متوجه خواهید شد.

ابتدا افزونه رو از لینک Social Networks Auto-Poster دانلود و روی وردپرس خود نصبش کنید.

همون طور که در بالا گفته شده تعداد شبکه ها موجود که این پلاگین مطالب سایت وردپرس رو در اونها به اشتراک میزاره زیاد هست قبلا افزونه اشتراک گذاری خودکار در گوگل پلاس رو براتون قرار دادیم که فقط به سیستم Social Networks Auto-Poster کار رو بسیار راحت تر کرده بااین تعداد شبکه اجتماعی که حالا معرف ترین شبکه های اجتماعی که لازم هست همیشه مطالب رو در اونها منتظر کنیم عبارتند از فیسبوک , توییتر , گوگل پلاس , پینترست , لینکدین و بلوگر البته بقیه هم نسبت به محبوبیت شما می تونن مفید باشن.

کافیه بعد از نصب افزونه تنظیمات لازم رو انجام بدید تا بعد از این هر مطلبی که در سایتتون منتشر میشه به صورت خودکار در شبکه های اجتماعی مشخص شده منتشر بشه.

امیدوارم مفید واقع بشه. پیروز باشید و همیشه وردپرس دوست

خروج از نسخه موبایل