نماد سایت بیگ تم

نویسندگی با حقوق در بیگ تم

This is a rendering of what this post might look like in Google's search results.Read this post for more info. نویسندگی با حقوق در بیگ تم

This is a rendering of what this post might look like in Google's search results.Read this post for more info. نویسندگی با حقوق در بیگ تم

با سلام خدمت همه دوستان عزیز بخش جدیدی در سایت بیگ تم ایجاد شده برای نویسندگی با حقوق تا دوستان و علاقمندان به این کار بتوانند فعالیت های های خوشون رو انجام بدم قبلا بخشی ایجاد شده بود به نام پست مهمان که هر کسی می تونست مطالب مورد نظر خود را برای سایرین به اشتراک بگذارید حال قصد داریم دوستان علاقمند و آشنا به این کار به طور ثابت بتوانند فعالیت های خود را انجام بدن.

تعداد نویسندگان محدود خواهد بود علاقمندان و دوستان آشنا با وردپرس عجله کنید.

قبلا بخشی با عنوان همیار وردپرس ایجاد شده بود که به صورت عمومی بود , اما بنابه دلایلی فکر کردیم اگر یک گروه تشکیل بشه خیلی بهتر می توان پیش رفت . مدیرت محتوای وردپرس امروزه قدرت زیادی داره و روز به روی بزرگ تر از قبل می شود شاید بتوان با در کنار هم بودن بخش هایی از مطالب آموزشی , معرفی افزونه ها , قالب ها و … را پوشش داد.

هر کسی می توان در هر بخشی فعالیت خود را انجام دهد , حال قیمت هایی که برای انجام این کارها در نظر گرفتیم رو می تونید در زیر ببینید.

ارائه مطالب کاملا اختصاصی

یعنی شما با وردپرس کار کردید با افزونه هایی کار کردید و در این زمینه ها اشنایی دارید به زبان خود شروع به اموزش موضوع دلخواه می کنید به این پست می توان گفت پست اختصاصی قیمت هر پست 1900 تومان می باشد.

ترجمه مطالب از سایت های خارجی

ترجمه هم که مشخص هست , دوستانی که تسلط به ترجمه دارن می تونن از سایت هایی که خودشون می شناسن + سایت هایی که بهشون معرفی میشه مطالب رو با کیفیت خوب ترجمه کنن هر مطلب ترجمه شد 2100 تومان می باشد.

معرفی افزونه های کاربردی + آموزش کار با افزونه

این نوع مطالب مثل ارائه مطلب اختصاصی می باشد.

ترجمه قالب های وردپرس ( فارسی سازی )

دوستانی که آشنایی به فارسی سازی قالب های وردپرس دارن می تونن قالب های وردپرس رایگان نه پریمیوم رو ترجمه و برای دوستان به اشتراک بزارن. این نوع مطالب ترجمه به حساب میاد.

هر مطلب و پستی در زمینه وردپرس , وبمستری و … بخصوص مطالب مربوط به افزونه های خاص با آموزش کامل به فرض افزونه فروشگاه ساز وردپرس ووکامرس که خودش بخش عظیمی از مطالب رو در بر میگیره. افزونه سئو وردپرس و بسیاری دیگر که طرفداران بسیاری دارد.

قیمت هایی که در بالا ذکر شده فقط به طور عمومی می باشد و بر اساس فعالیت ها تغییر زیادی خواهد داشت به فرض کسی که هر روز مطلب ارسال کند با کسی که دو سه روز در میان باشد تفاوت هایی خواهد داشت.

توجه داشته باشید مطالب در ابتدای کار توسط مدیر باید تایید شود از ارسال پست های کپی شده و نامناسب خود داری کنید در غیر اینصورت پست تایید نخواهد شد.

قیمت و ارزش هر پست می تواند بر اساس کیفیت پست نیز تغییراتی داشته باشد ( نکات مهم )

[list_tick]

[/list_tick]

نکته بسیار مهم در نویسندگی که همیشه تاکید زیادی روش داشتم نویسندگی شروع خوبی برای فرار گرفتن برخی مطالبی است که با انها آشنایی نداریم به فرض مطالبی که از یک سایت خارجی ترجمه میشه هم یاد می گیریم هم به اشتراک میزاریم , دوستانی که فعالیت های خوبی داشته باشن می تونن همکار بیگ تم نیز باشند.

خروج از نسخه موبایل