نماد سایت بیگ تم

پوسته شرکتی وردپرس foxy – قالب تجاری

پوسته شرکتی وردپرس foxy - قالب تجاری

اینبار در بین قالب های شرکتی وردپرس یک قالب از محصولات الگانت تمز رو براتون آماده کردم که می تونید به صورت رایگان دانلود کنید , foxy یک قالب حرفه ای وردپرس مناسب برای کارهای شرکتی و تجاری می باشداز قابلیت های خوب این قالب اینه که دارای بخش فروشگاه هستش و با افزونه فروشگاه ساز ووکامرسی کاملا سازگاری داره و می توانید در کنار سایت شرکتی خود بخش فروشگاه نیز راه اندازی کنید.

پوسته شرکتی وردپرس foxy

یکی از نیاز های سایت های شرکتی دارا بودن یک اسلایدر بزرگ هست و بخش برای نمایش خدمات وسرویس های شرکت , قالب شرکتی foxy کاملا نیاز های یک سایت شرکتی را بر طرف می کنه , به جز امکانات قالب , بسیار زیبا و شیک هستش. اگر دنبال قالب برای سایت ( تجاری – شرکتی  ) هستید حتما foxy را تست کنید.

می توانید سایر قالب های شرکتی وردپرس را از طریق این لینک مشاهده کنید .

برخی از ویژگی های قالب شرکتی foxy :

[list_tick]

[/list_tick]

نحوه نصب قالب وردپرس مثل سایر قالب های وردپرس هست , بعد از نصب و فعال سازی به بخش تنظیمات قالب برید و یه بار بدون تغییرات تنظیمات قالب رو ذخیره کنید , برای تنظیمات اسلایدر در قسمت تنظیمات بخش اسلایدر یک دسته بندی برای نمایش در اسلایدر انتخاب نمایید , برای نمایش سرویس ها در زیر اسلایدر در قسمت تنظیمات بخش صفحه ی اصلی باید سه برگه در قسمت برگه های وردپرس ایجاد کنید و در قسمت کنترل پنل برای هر سرویس یک برگه را انتخاب کنید.

مشکلی داشتید در قسمت دیدگاهها مطرح کنید.

خروج از نسخه موبایل