پوسته شرکتی وردپرس foxy - قالب تجاری

پوسته شرکتی وردپرس foxy – قالب تجاری

اینبار در بین قالب های شرکتی وردپرس یک قالب از محصولات الگانت تمز رو براتون آماده کردم که می تونید به صورت رایگان دانلود کنید , foxy یک قالب حرفه ای وردپرس مناسب برای کارهای شرکتی و تجاری می باشداز قابلیت های خوب این قالب اینه که دارای بخش فروشگاه هستش و با افزونه فروشگاه ساز ووکامرسی کاملا سازگاری داره و می توانید در کنار سایت شرکتی خود بخش فروشگاه نیز راه اندازی کنید.

پوسته شرکتی وردپرس foxy

پوسته شرکتی وردپرس foxy - قالب تجاری

یکی از نیاز های سایت های شرکتی دارا بودن یک اسلایدر بزرگ هست و بخش برای نمایش خدمات وسرویس های شرکت , قالب شرکتی foxy کاملا نیاز های یک سایت شرکتی را بر طرف می کنه , به جز امکانات قالب , بسیار زیبا و شیک هستش. اگر دنبال قالب برای سایت ( تجاری – شرکتی  ) هستید حتما foxy را تست کنید.

می توانید سایر قالب های شرکتی وردپرس را از طریق این لینک مشاهده کنید .

برخی از ویژگی های قالب شرکتی foxy :

[list_tick]

  • حرفه ای , زیبا , فوق العاده
  • دارای کنترل پنل تنظیمات کاملا فارسی
  • اسلایدر بزرگ بسیار زیبا
  • دارای بخش نمایش خدمات شرکت
  • پشتیبانی از ابزارک ها
  • پشتیبانی کامل از فهرست ها در بالا و پایین سایت
  • دارای منوهای زیبا و شیک
  • قابلیت تنظیم سئو از طریق کنترل پنل
  • پشتیبانی از تصویر شاخص وردپرس
  • دارای فورشگاه ( پشتیبانی از فروشگاه ساز ووکامرسی )
  • و …

[/list_tick]

نحوه نصب قالب وردپرس مثل سایر قالب های وردپرس هست , بعد از نصب و فعال سازی به بخش تنظیمات قالب برید و یه بار بدون تغییرات تنظیمات قالب رو ذخیره کنید , برای تنظیمات اسلایدر در قسمت تنظیمات بخش اسلایدر یک دسته بندی برای نمایش در اسلایدر انتخاب نمایید , برای نمایش سرویس ها در زیر اسلایدر در قسمت تنظیمات بخش صفحه ی اصلی باید سه برگه در قسمت برگه های وردپرس ایجاد کنید و در قسمت کنترل پنل برای هر سرویس یک برگه را انتخاب کنید.

مشکلی داشتید در قسمت دیدگاهها مطرح کنید.

یک نظر

  1. هادی قربانی

    با این قالب ؟
    آدرس سایت بدید نگاه کنم باید در قسمتی از صفحه 3 تا از اخرین مطالب نمایش داده بشه البته باید از قسمت تنظیمات مشخص کرده باشید.

  2. مهدی

    سلام من از قسمت foxi تنظیمات قالب یه فاو ایکن انتخاب کردم ولی بعد از رفرش کردن صفحه میبینم که اطلاعات از بین رفته حتی همون موقع هم که انتخاب میکنم فاو ایکن سایتمو نشون نمیده و پاک نمیشه
    سایزشم 32*32 هست
    کمک:((

  3. هادی قربانی

    سلام
    دقیقا متوجه نشدم کجا رو میگید , اگه منظورتون نام برگه ها در قسمت فوتر هست در قسمت فهرست ها تیک گزینه ی مربوط به منوی پایین رو نزنید.

  4. zahra

    سلام. ممنونم ازتون. میخوام این برگه هایی که پایین پوسته foxy میاد رو حذف کنم. از کجا باید غیرفعالش کنم؟؟؟!!!!

  5. هادی قربانی

    سلام , خواهش می کنم
    تو قسمت تنظیمات در بخش اسلایدر باید یک دسته بندی برای نمایش در اسلایدر انتخاب کنید , الان که شما مطلبی ندارید چیزی در اسلایدر نمایش داده نمیشه چون تصاویری که در اسلایدر نمایش داده میشه همون تصاویری هستن که برای هر پست انتخاب کردید ( همون تصویر شاخص پست )

  6. zahra

    سلام. ممنوووونم از تون سایتتون تا حالا که خیلی کمکم کرده. من تازه کارم. برای محل کارم سایت زدم. ولی هنوز مطلبی قرار ندادم. این قالب اسلایدر داره ولی نمیدونم تصاویر اسلایدر رو از کجا آپلود کنم!!! داخل پنل هم فقط تعداد اسلایدر رو زده. آیا باید افزونه داشته باشم؟؟؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید. 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *