آموزش نصب وردپرس روی هاست

آموزش نصب وردپرس روی هاست

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز با اموزش نصب وردپرس روی هاست خدمتتون هستیم آموزش نصب وردپرس wordpress روی هاست قسمت دوم از مدرسه ی وردپرس می باشد , قصد داریم که در این اموزش شما را با چگونگی نصب وردپرس روی هاست لینوکس cpanel آشنا کنیم که در سایر هاست ها هم زیاد با هم فرقی ندارن چرا که باید سایتی که با وردپرس راه اندازی می کنیم در root ( ریشه ) قرار بگیره. که در این اموزش به صورت کامل توضیح داده میشه.

ابتدا به فایل وردپرس نیاز داریم که می تونید از سایت وردپرس فارسی جدیدترین نسخه ی وردپرس فارسی رو دانلود کنید, پیش نهاد می کنم از سایت وردپرس فارسی دانلود کنید از جاهای دیگه دانلود نکنید ( به دلیل امنیتی )

خوب بریم سراغ اموزش :

وقتی شما از یک شرکت هاستینگ هاست اجاره می کنید و یک دامنه برای خودتون ثبت می کنید مدت 24 ساعت طول میکشه البته برای هاستینگ های مختلف این ساعت متغییره شاید 24 , 48 و یا حتی 72 ساعت طول بکشه تا سایت شما با دامنه ی خریداری شده فعال بشه. خوب بعد از مراحل خرید یک ایمیل حاوی اطلاعات برای شما ارسال میشه اطلاعاتی درباره ی سرویس خریداری شده و نام کاربری هاست و رمز هاست که تو ایمیل گفته برای ورود به هاست به چه آدرسی برید. که اغلب هاست های لینوکس cpanel به این صورته که به انتهای آدرس سایتتون /cpanel رو اضافه کنید. حال بعد از اینکه وارد صفحه ی ورود هاستتون شدید از شما نام کاربری و رمز عبور می خواد که با ایمیل براتون ارسال شده. مثل تصویر زیر :

آموزش نصب وردپرس روی هاستدر تصویر بالا از شما نام کاربری و رمز عبور به هاستتون رومی خواد که با وارد کردن اطلاعات خود وارد هاست میشید مثل تصویر زیر :

آموزش نصب وردپرس روی هاستوقتی وارد هاست شدید با صفحه ای مثل تصویر بالا روبرو میشیدکه ظاهر هاست لینوکس شماست که گزینه های زیادی داره و فوق العاده حرفه ای هستش , در این صفحه شما باید روی گزینه ی File Manager که در تصویر مشخص کردیم لیک کنید , وقتی روی این گزینه کلیک کردید یک کادر ظاهر میشه و می پرسه می خواید به کدوم قسمت وارد بشید که در تصویر زیر مشخص کردیم.

آموزش نصب وردپرس روی هاستهمون طور که میبینید با کلیک روی گزینه ی File Mamager یه کادری ظاهر میشه مثل تصویر بالا که مشخص شده باید روی کدوم گزینه کلیک کنید , که بعد از انتخاب باید روی دکمه ی Go کلیک کنید. تا وارد بشید به تصویر زیر نگاه کنید:

آموزش نصب وردپرس روی هاستهمون طور که در تصویر میبینید وارد قسمت public-html شدیم در تصویر مشخص کردیم که مسیر فعلیمون کجاست و بخش اپلود فایل کجاست , وقتی که هاست می خریم حافظه ی هاست ما خالیه و هیچ چیزی داخلش نیست در تصویر ما یک پوشه ایجاد کردیم تا فایل هایی که قبلا در این قسمت بود رو اونجا قرار بدیم , و بعد از آموزش سر جاشون انتقال بدیم. همون طور که گفتم این قسمت خالیه .فایل وردپرس که در بالا گفته شد از سایت وردپرس فارسی دانلود کنید رو باید اینجا آپلود کنید. به تصویر زیر نگا کنید:

آموزش نصب وردپرس روی هاستروی گزینه ای که در تصویر مشخص شده کلیک کنید تا صفحه ی آپلود براتون ظاهر بشه در صفحه ی آپلود نیز روی گزینه ی Choose File کلیک کنید و به قسمت پایینش دست نزنید و بزارید تو حالت پیش فرض باقی بمونه. مثل تصویر:

آموزش نصب وردپرس روی هاستبله دوستان همون طور که در تصویر مشخص شده روی گزینه choose file کلیک کنید , بعد از کلیک روی این گزینه پنجره ای باز میشه که می تونید فایل وردپرس دانلود شده را انتخاب کنید تا آپلود بشه. خوب بعد از اینکه فایل رو انتخاب کردید و آپلود انجام شد و به پایان رسید می تونید به صفحه ی قبلی باز گردید و صفحه را رفرش Refresh کنید و نتیجه را ببینید , همون طور که می بینید فایل وردپرس با پسوند زیپ آپلود شده. wordpress.zip  این فایل رو باید از حالت زیپ خارجش کنید به تصویر زیر نگا کنید :

آموزش نصب وردپرس روی هاستخوب همون طور که میبینید فایل wordpress.zip آپلود شده و باری خارج کردن از زیپ روی اون کلیک راست کنید و روی گزینه ی Extract کلیک کنید و منتظر بمانید تا فایل ها از زیپ خارج بشن بعد از اتمام عملیات یه کادری ظاهر میشه و میگه فایل ها از زیپ خارج شدن , حالا ما دو تا فایل تو هاست داریم یکی به اسم wordpress.zip که فیل زیپمون هست و یکی wordpress که همون فایله زیپ هستش که از حالت زیپ خارج شده. دیگه نیازی به فایل wordpress.zip نداریم و می تونید اون و حذف کنید. سپس .وارد پوشه ی wordpress بشید شاید اسم پوشه ی شما یه چیز دیگه باشه ما خودمون به وردپرس تغییر نامش دادیم , که فرقی نمیکنه وارد اون پوشه بشید و همه ی فایل ها رو انتخاب کنید و انتقالشون بدید به ریشه. به تصویر زیر توجه کنید:

آموزش نصب وردپرس روی هاستدر تصویر مشخص شده که باید چیکار کنید ,select all کلیک کنید تا همه ی فایل ها انتخاب بشن سپس روی move file که در تصویر مشخص شده کلیک کنید , با کلیک روی گزینه ی move file یه کادری باز میشه و می پرسه به کجا انتقال داده بشه مثل تصویر زیر:

آموزش نصب وردپرس روی هاستدر کادر move file قسمت پایین باشد مشخص کنیم تا فایل ها به کدوم قسمت برن اون قسمتی که نوشته public_html تو اون کادر اسم پوشه ی وردپرستون هم هست که باید مثل تصویر بالا بشه یعنی اسم پوشه رو از اخرش حذف کنید و بعدش روی گزینه ی move file (s) کلیک کنید, میبینید که کل فایل ها از اینجا حذف و به مسیری که انتخاب کردید رفت , تو همین صفحه اونجایی که select all رو انتخاب کردید یه گزینه ی دیگه هست به نام back که به عقب بر می گرده روی اون کلیک کنید تا یه مسیر به عقب برگردید همون طور که میبینید همه ی فایل ها رو اینجا انتقال دادیم . حالا تو این فایل ها دنبال فایل wp-config-sample.php بگردید به تصویر زیر نگاه کنید:

آموزش نصب وردپرس روی هاستهمون طور که در تصویر میبینید باید فایل wp-config-sample.php رو انتخاب کنید و روی گزینه Rename که در بالای تصویر مشخص شده کلیک کنید , بعد از این که روی rename کلیک کردید یه کادر ظاهر میشه اینجا باید اسم این فایل رو تغییر بدید , کادر تغییر نام در تصویر مشخص شده باید به جای ایون اسم wp-config.php رو وارد کنید یعنی -sample رو پاک کنید و بقیش بمونه.

خوب تا اینجای کار خوب پیش اومدیم اگه تو مرورگرتون آدرس سایتتون رو وارد کنید میبینید یه خطایی ظاهر میشه با اسم خطا در دیتابیس ( بانک اطلاعاتی ) , چرا؟ چون هنوز واسه وردپرسمون دیتابیس تعریف نکردیم. برای ساخت دیتابیس به صفحه ی اول هاستتون برید در تصویر زیر مشخص شده:

آموزش نصب وردپرس روی هاستهمون طور که در تصویر میبینید و مشخص شده برای ساخت دیتابیس باید وارد قسمت mysql بشید , روی این گزینه کلیک کنید حواستون باشه در این قسمت نام دیتابیس , یوزر و پسووردی که انتخاب می کنید باید یادتون بمونه چون باید این اطلاعات رو تو فایل وردپرسی که تغییر نام دادیم وارد کنیم. خوب بعد از کلیک روی mysql با صفحه ای مثل تصویر زیر روبه رو میشید:

آموزش نصب وردپرس روی هاستخوب تصویر بالا مربوط به صفحه ی دیتابیس هستش , در قسمتی که مشخص شده شما باید نام دیتابیستون رو وارد کنید که خودش یه پیشوند داره مثلا واسه پیشوندش bigthem2 هست که اغلت همون اسم سایت هستش , داخل کادر شماره 1 نام دیتابیس را وارد کنید بهتره این اطلاعات رو روی یک کاغذی بنویسید که فراموش نکنید بعد از وارد کردن نام روی دکمه که با عدد 2 مشخص شده کلیک کنید من اینجا داخل کادر مثلا name رو وارد می کنم. بعد از کلیک روی دکمه یه صفحه میاد مثل تصویر زیر:

آموزش نصب وردپرس روی هاستهمون طور که میبینید نامی که برای دیتابیس وارد کردید اینجا نمایش داده میشه خوب این شد نام دیتابیسمون bigthem2_name این نام دیتابیس ساخته شده توسط من هستش حالا واسه شما یه چیز دیگست , تو یه برگه یا کاغذی این نام رو با عنوان نام دیتابیس بنویسید که یادتون نره و روی گزینه ی Go Back کلیک کنید. با کلیک روی دکمه ی Go Back به صفحه ی قبلی بر می گردید , تو اون صفحه برید قسمت پایین تر قسمت my sql user اینجا باید یک یوزر برای دیتابیس درست کنیم در تصویر زیر مشخص شده در کادر شماره 1 نام را وارد کنید در کادر شماره 2 پسوورد را ورد کنید و 2 دومی تکرار پسوورد و سپس رو دکمه ی شماره 3 کلیک کنید , به تصویر نگا کنید:

آموزش نصب وردپرس روی هاستبعد از وارد کردن اطلاعات دکمه ای که با شماره 3 مشخص شده رو کلیک کنید , این نام با نامی که برای دیتابیس در مرحله ی قبلی انتخاب کردید فرق میکنه و یه اسم دیگه براش انتخاب کنید , سعی کنید از رمز پیچیده ای استفاده کنید البته یه کادری هست که درجه ی پسوورد رو بهتون میگه نام کاربری و رمزی که انتخاب می کنید رو یادداشت کنید. بعد از کلیک روی دکمه ی شماره 3 یعنی Create User صفحه ای مثل تصویر زیر میاد:

آموزش نصب وردپرس روی هاستبله همون طور که میبینید نام کاربری و رمزی که انتخاب کردیم رو نمایش میده نام کاربری و رمز رو یادداشت کنید. روی گزینه ی Go Back کلیک کنید و به صفحه ی قبل برید , تو اون صفحه قسمت پایین تر بخش Add user to database نامی که برای دیتابیس انتخاب کردید و نامی که برای یوزر انتخاب کردید رو انتخاب کنید مثل تصویر زیر:

آموزش نصب وردپرس روی هاستدر تصویر مشخص و توضیح داده شده یوزر و نام دیتابیس رو انتخاب کنید و روی add کلیک کنید , بعد از کلیک روی add یه کادر ظاهر میشه که باید همه ی گزینه هاش تیک داشته باشه برای اینکه همه ی گزینه هاتیک دار بشن :

آموزش نصب وردپرس روی هاستهمون طور که در تصویر مشخص شده عمل کنید و روی دکمه ی Make chages کلیک کنید و این کادر را ببندید , و روی Go Back کلیک کنید تا به عقب برگردید در این صفحه دیتابیسی که ساختیم با نام کاربری که براش انتخاب کردیم مشخصه :

آموزش نصب وردپرس روی هاستمیبینید که نام کاربری نام دیتابس و حجم مصرفی رو نمایش میده , خسته نباشید دیتابیس با موفقیت ساخته شد فراموش نکنید ایناطلاعات نام دیتابیس , نام کاربری و پسوورد رو لازم داریم.

حالا بر می گردیم داخل فایل های وردپرس همون فایلی که ویرایشش کردیم و شد wp-config.php اونجا برید و مثل تصویر زیر عمل کنید :

آموزش نصب وردپرس روی هاستدر تصویر مشخص شده که فایل wp-config.php رو انتخاب کنید و روی گزینه ی Edit که در بالای تصویر مشخص شده کلیک کنید باید اطلاعات دیتابس رو داخل این فایل وارد کنید. با کلیک روی edit یه کادری ظاهر میشه اونجا هم روی edit کلیک کنید , حالا صفحه ی ویرایشگر کدها باز میشه و شما باید اطلاعات دیتابس رو وارد کنید مثل تصویر زیر:

آموزش نصب وردپرس روی هاستدرتصویر مشخص شده که باید کدوم قسمت ها رو ویرایش کنید قسمت هایی که زیرشون خط کشیده شده باید پاک بشن و اطلاعات شما جایگزین بشن در این آموزش بنده نام دیتابیس bigthem2_name و نام یوزر bigthem2_nam و رمز انتخابی 123654789 بود که در تصویر باید جایگزین قسمت هایی که زیرشون خط کشیده شده بشن.

خسته نباشید مراحل نصب وردپرس به پایان رسید و شما می تونید آدرس سایتتون رو در آدرس بار مرورگر وارد کنید تا وارد سایت بشید البته یک مرحله که باقی می مونه بعد از وارد کردن آدرس سایت در مرورگر یه صفحه میاد خوش آمد گویی وردپرس , و از شما می خواد یه نام برای سایتتون وارد کنیئ و یه توضیح مختصر درباره ی سایتتون بنویسید و بعدش یه نام کاربری باید برای خودتون درست کنید که به صورت پیش فرض نوشته شده admin پیشنهاد میشه که admin رو پاک کنید (دلیل امنیتی) و یه نام دیگه بنویسید مثلا اسم خودتون سپس در قسمت پایین یه رمز برای نام کاربری ایجاد شده انتخاب کنید این اطلاعات با دیتابس فرق میکنه برای ورود به مدیریت سایت باید این اطلاعات رو وارد کنید , خوب در قسمت پایین ایملتون رو وارد کنید و روی راه اندازی کلیک کنید. حالا می تونید آدرس سایت رو در مرورگر وارد کنید و صفحه ی اصلی ساتتون رو ببینید برای ورود به قسمت مدیریت هم wp-login.php رو به آخر آدرس سایتتون اضافه کنید مثلا www.site.com/wp-login.php و در این صفحه نام کاربری که در مرحله ی قبل ایجاد کردید و رمز عبور رو وارد کنید و روی ورود کلیک کنید.

تبریک میگم شما موفق شدید به همین راحتی وردپرس رو روی هاست لینوکس نصب و راه اندازی کنید. لازمه که بگم کل این عملیات 5 دقیقه طول نمیکشه.

خوب دوستان وردپرس عزیز امیدوارم که این آموزش براتون مفید بوده باشه … منتظر اموزش های بعدی از قالب های وردپرس” href=”https://bigtheme.ir/”>بیگ تم باشید.

شادی از آن لحظات شما …

یک پینگ

  1. پینگ‌بک: جلوگیری از ارسال اسپم در وردپرس - قالب وردپرس | پوسته وردپرس | افزونه وردپرس | بیگ تم

  2. پینگ‌بک: آموزش نصب وردپرس روی USB با استفاده از XAMPP

  3. پینگ‌بک: آشنایی با فایل wp-confing.php و تکنیک های آن (1)| قالب های وردپرس |بیگ تم

  4. پینگ‌بک: مدیریت محتوای CMS وردپرس چیست | آموزش وردپرس | بیگ تم| قالب های وردپرس |بیگ تم

  5. پینگ‌بک: آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست - localhost| قالب های وردپرس |بیگ تم

  6. پینگ‌بک: بروز رسانی ها در وردپرس آپگرید و دانگرید| قالب های وردپرس |بیگ تم

  7. پینگ‌بک: چه انتظاری از وردپرس 4.0 دارید؟[بتا ۳]| قالب های وردپرس

  8. پینگ‌بک: از وردپرس 4.0 چه خبر ( آنچه در نسخه جدید اعمال می شود )| قالب های وردپرس

  9. پینگ‌بک: آموزش وردپرس نوشتن پست در سایت | تست

  10. پینگ‌بک: نصب وردپرس روی هاست دایرکت ادمین

  11. پینگ‌بک: آموزش نصب وردپرس روی هاست دایرکت ادمین| قالب های وردپرس

  12. پینگ‌بک: دانلود قالب های وردپرس

  13. پینگ‌بک: آموزش وردپرس نوشتن مطلب در سایت

  14. پینگ‌بک: آموزش وردپرس نوشتن پست در سایت| وردپرس

  15. پینگ‌بک: غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار وردپرس| وردپرس

  16. پینگ‌بک: آموزش ساخت ساب دامین ( در cpanel و directadmin )| وردپرس

  17. پینگ‌بک: آموزش تغییر رمز عبور وردپرس از طریق دیتابیس mysql| وردپرس

  18. پینگ‌بک: آموزش وردپرس قرار دادن شماره کنار دیدگاه ها| وردپرس

یک نظر

  1. فرشته

    سلام خسته نباشید
    برای قالب ووردپرس نیلسون میخام هاست بخرم اگه میشه لطف کنین لینک خرید هاست خوب رو برام بزارید ممنون میشم

  2. هادی قربانی

    سلام بهنام عزیز
    خطای 500 به معنای کم بود رم هست لطفا بررسی کنید هاستتون محدودیت نداشته باشه
    البته وردپرس چیزی نیست که در نصب اولیه این ارور رو بده حتما مشکلی خاصی وجود داره
    می تونید از پشتیبان هاست خود مشاوره بگیرید

  3. بهنام

    با سلام و عرض خسته نباشید
    پس از قرار دادن فایل های وردپرس فارسی وقتی که میخوام از مرورگر به سایت وصل بشم خطای 500 برمیگرده
    ممنون میشم راهنمایی بکنید

    500 – Internal server error.
    There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

  4. هادی قربانی

    حتما مشکلی در بخش ایجاد دیتابیس و وارد کردن اطلاعاتش دارید.

  5. رزاق

    سلام ممنون از سایت خوب و به دردبخور من مطالب بالا را خوانده وانجام دادم مشکلی که دارم وقتی آدرس سایتم را درمرورگرمی نویسم پیغام خطا در برقراری ارتباط با پایگاه داده می دهد امکان داره مرا راهنمایی کنید

  6. mehran

    من همه مراحل رو رفتم … چند بار هم اطلاعات دیتابیس رو چک کردم …. توی فایل config درست وارد کردم … بازم خطای برقراری پایگاه داده میده … لطفا راهنمایی کنید ممنون

  7. هادی قربانی

    مشکل dns هست دوست عزیز با شرکتی که ازشون هاست و دامنه خریدید مکاتبه کنید.

  8. پوپک

    سلام. ممنون بابت آموزش خوبتون
    من همه مراحل انجام دادم این ارور میده This site can’t be reached
    server DNS address could not be found
    مشکل از چیه؟

  9. امیر

    سلام میخواستم بدونم که اگر بخوام این کارها رو روی ساب دامنه انجام بدم باید همین مراحل رو طی کنم؟

  10. پوریا

    سلام دوستان لطفا لطفا لطفا لطفا و لطفا ازتون خواهش میکنم یکیتون وردپرس را برای من نصب کنید . واقعا هنگم نميدونم چکار کنم دقیقا دوماهه دارم این سایت و اون سایت را میگردم ولی نميدونم چطور نصب کنم .لطفا کمکم کنید و یکی از دوستان بزرگواری کنند و برام نصبش کنند . ممنون میشم
    pouryazarei1996@gmail.com

  11. هادی قربانی

    در بخش تماس با ما در سایت شماره تلفن برای تماس با مدیریت نوشته شده و از اونجام میتونید اقدام بکنید

  12. هادی قربانی

    وردپرس همینطوری هست
    مشکل شما بدلیل نداشتن آموزش کافی درباره وردپرس و کار با وردپرس هست، توی یوتیوب میتونید فیلم های آموزشیش رو مشاهده بکنید

  13. ali

    سلام، ببخشین من همه ی کارا رو کردم و درست شد…
    فقط الان یه مشکلی که هست اینه که وقتی اسم سایت رو تایپ میکمنم صفحه ی index رو میاره، نمیدونم چیکار بایذ بکنم..
    اینم اسمه سایت، خودتون بزنید ببینین …
    به بخش مدیریت میرم و تغییراتی انجام میدم ولی فقط توی این صفحه تغییرات ایجاد میشه…

  14. هادی قربانی

    منظورتون رو دقیق متوجه نشدیم،‌اما
    ممکنه که نصبتون صحیح نباشه. همچنین قالبتون رو هم تغییر بدید ممکنه از قالبتون باشه

  15. مهمان

    سلام خسته نباشید. ببینید من یه سایت ورد پرس روی هاست نصب کردم. الان سایتمم اوکیه. اما وقتی توی فایر فاکس ی هر بروزر دیگه ای میزنم اسم سایتو صفه ادمین ورد پرس بالا میاد. چیکار کنم؟

  16. هادی قربانی

    این مورد بدلیل تائید نشدن دامین شما هست
    از طریق جاییکه دامینتون رو خریداری کردید میتونید پیگیری بکنید

  17. هادی قربانی

    این مورد رو به پشتیبان هاستتون بگید که براتون رفعش بکنه. مشکل از هاستتون هست

  18. reza

    سلام
    خسته نباشین سی پنل من برخی از پوشه هارو نداره مثل public_html
    ورابط کاربری فایل منیجر هم با این عکس ها فرق میکنه ممنون میشم کمکم کنید

  19. محمد

    سلام. من مراحل اعلامی شما را رفتم. با erorr زیر مواجه میشوم.

    Hostcontrol

    pending validation

    The registrant details for have not been validated yet, if you are the registrant please check your e-mail for instructions on how to validate and activate your domain.

    Hostcontrol

  20. هادی قربانی

    این مشکل بدلیل این هست که: زمانی که فایل زیپ حاوی وردپرس رو اکسترکت میکنید، برای رفع این مشکل زمانی که فایل زیپ وردپرس رو اکسپورت میکنید محتوا داخلش رو به پوشه public_html انتقال بدید

  21. روشن

    با سلام و عرض احترام. همه فرمایشات شما را انجام دادم. ولی وقتی به سایتم میرم اینو میاره.
    Index of

    wordpress /

    اشتباهم کجا بوده؟

  22. ابراهیمی

    باید توی کنترل پنل هاستتون یک ساب دامین ایجاد کنید که بعدش به صورت اتوماتیک فولدرش هم ایجاد میشه
    آدرس دهی تون هم صحیح هست و مشکلی نداره

  23. دریادیم

    با سلام
    آیا مراحل فوق برای نصب وردپرس بر روی ساب فولدر مشابه است
    چگونه می توانیم وارد پنل مدیریتی آن شویم؟
    مثلا من یه فولدر به نام project ایجاد کردم ، چگ.نه باید وارد وردپرس آن شوم؟
    در مرورگر این رو تایپ می کنم خطا می ده :
    http://www.example.ir/project/wp-login.php
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

  24. محمد

    برای من سایت بالا میاد اما تنظیمات دیفالت میشه.. تمام اطلاعات هست.. تم، افزونه ها.. اما تمام شخصی سازی هام پریده
    ینی عملا هیچ.. 🙁

  25. ابراهیمی

    اون پوشه رو حذف کنید و برید یک ساب دامنه ایجاد کنید
    خودش اتوماتیک یک پوشه به اسم ساب دامنه ایجاد می کنه
    برای فعال شدن ساب دامنه معمولا نیم ساعتی طول میکشه

  26. ابراهیمی

    بعد از خارج کردن وردپرس از حالت فشرده حجمش کمتر از 20 – 30 مگابایت میشه
    اگر وردپرس شما در یک هاست واقعی باشه (نه سیستم خودتون یا همون لوکال هاست) بله ، باید به اینترنت دسترسی داشته باشید
    می تونید از سرویس آموزش آنلاین ما استفاده کنید تا بسیار سریعتر مراحل آموزشی وردپرس رو یاد بگیرید

  27. علی

    سلام لطفا پاسخ بدید
    وردپرس رو که نصب کنم مقداری از disk space ام اشغال میشه؟
    اگه میشه چقدرش؟
    و برای هر بار استفاده از ورد پرس باید به اینترنت متصل بشم؟

  28. ابراهیمی

    اگر منظورتون از ریسیت کردن هاست اینکه که همه اطلاعاتش رو پاک کنید که مشخصه ، باید کل محتویات پوشه public_html رو حذف کنی + کل دیتابیس ها رو از phpmyadmin
    ضمناً این کار رو با مسئولیت خودتون انجام بدین

  29. فرشاد

    سلام. ببخشید من نیاز به یک کمک و راهنمایی اساسی نیستم.
    من اصلا با این مقوله ها آشنایت ندارم. فقط یکبار یک سایت آزمایشی توسط Cpanel Linux راه انداختم. در حد صفر هستم.
    مشکلی که الان دارم. من یک بک آپ پشتیبانی از سایتی دارم که قبلا ورد پرس بوده. یکسری مشکلات پیش آمد که دامنه باطل شده ولی قبلش کسی کارهای سایت رو انجام میداد، یک بکاپ از سایت گرفته و برای من ارسال کرده. الان یک هاست خالی دارم. دامنه هم دوباره آزاد شده. اطلاعاتی که از هاست دریافت کردم و وارد می شم، وارد فضای phpmyadmin میشم. من میخواستم که اون بکاپ قبلی رو داخل هاست آپلود کنم که سایت دوباره راه بیفته و مثل قبل دوباره بیاد بالا. داخل هاست رفتم، import رو زدم، فایل ذخیره شد، ولی نمی دونم کجا رفت. اطلاعات بکآپ هم از طریق FTP آپلود کردم ولی فکر کنم خراب کاری شد. پیغام خطا الان میاد وقتی وارد سایت میشم.
    ایران هم نیستم… آشناییت هم ندارم. دستم هم کوتاه و وقت هم تنگ هست که بتونم ویدوهای آموزشی رو مطالعه کنم… کسی از دوستان میتونه من رو کامل راهنمایی کنه که از اول باید چیکار کنم تا این سایته دوباره بیاد بالا!!

    ممنون.

  30. رضا

    سلام چجوری میشه هاست رو کلی ریست کرد و دوباره نصب کنیم؟
    باید کل حافظه ی cache و…. همه رو پاک کنیم؟

  31. ali

    من می خوام برای سایتم یک وبلاگ به صورت blog.site.com بسازم.
    در داخل روت پوشه ای به نام blog ایجاد کردم و محتویات وردپرس را در آن ریختم و طبق آموزش عمل کردم. اما وبلاگ ارور 403 می دهد.

  32. هادی قربانی

    شاید مشکلی در مرورگر شما وجود داره من باز کردم صفحه نصب وردپرس اومد با یه مرورگر دیگه یا سیستم دیگه بررسی کنید

  33. مرتضی

    کجا وارد کنم
    این صفحات میاد شبیه اونی که شما گفتین نیس

    همش اسن باز میشه securesignupoffers.net/f

  34. هادی قربانی

    سلام
    الان مشکلی نداره دوست عزیز و صفحه نصب وردپرس اومده و اطلاعات مرحله راه اندازی رو می خواد

  35. مرتضی

    سلام
    من همه مراحلو انجام دادم

    telegramgap.ir دامنه من

    وقتی میزنم به جای صفحه نصب وردپرس چنین تبلیغاتی میاد – آدرس سایت هم میشه securesignupoffers.net/f

    uupload.ir/files/d42g_853847.png

  36. فرید

    سلام. من معمولا کامنت نمیزارم ولی این مطلب برای شخصی مثل بنده که هیچ اطلاعای از نصب وردپرس ندارم بقدری مفید بود که لازم دیدم این تشکر رو از شما انجام بدم. دستتون درد نکنه. به راحتی ودرپرس رو نصب کردم. زنده باشید

  37. هادی قربانی

    دوست من وقتی تازه سایت راه اندازی کردید اصلا تو گوگل بالا نمیاد باید مطلب بزارید و حداقل یک ماه بگذره بعد مطالب ایندکس شدن سایت تو موتور جست و جوها بالا میاد
    لطفا در مورد این موارد داخل سایت سرچ کنید و مطالب مشابه رو پیدا کرده و دیدگاه بزارید در مطالب نامرتبت دیدگاه پاسخ داده نمیشه

  38. payam

    ممنون اوکی شد
    جا داره از سایت بسیار خوبتون هم تشکر کنم منبع کاملیه
    ببخشید الان میخوام تومار بنویسم:
    وردپرس و قالب رو نصب کردم.افزونه ها رو اضافه کردم، توی بینگ و گوگل هم ثبت کردم سایت رو.yoast seo رو هم اوکی کردم.
    سرچ میکنم توی گوگل سایتم نیست اصلا.(البته هیچ مطلبی هنوز داخلش نیست)
    توی وبمستر نمیدونم باید چیکار کنم.
    وقتی سایتم رو زدم و گوگل رفت انالیز کرد قسمت های crawl error و سرچ انالیز رو زده no data available
    کاربا منوهای وبمستر چجوریه؟چجوری میتونم همه منوهاش رو تنظیم کنم و هروقت خواستم گوگل رو مجبور کنم از اول سایت رو انالیز کنه؟
    مثل همیشه ممنون میشم کمکم کنی اقا هادی….

  39. هادی قربانی

    اگر مشکل از دی ان اس ها باشه 24 ساعت نهایتش طول میشکه بعد از 24 ساعت مشکل همچنان وجود داشت به شرکت ارائه دهنده دامنه مراجعه کرده و مشکلتون رو باهاشون در میون بزارید

  40. هادی قربانی

    یعنی درم ورد بخش مربوط به وارد کردن اطلاعات دیتابیس استباهی داشتید مجددا اون مرحله رو بررسی کنید

  41. payam

    سلام
    الان داره این خطا رو میده:
    خطا در برقراری ارتباط با پایگاه‌داده

    میشه لطفا راهنمایی کنید؟؟
    ممنون

  42. payam

    سلام
    ممنون از آموزش مفیدتون
    من تمامی مراحلی رو که گفتین انجام دادم الان ارور this webpage is not available رو میده
    و وارد details که میشم این متن رو نوشته:
    The server at …… can’t be found, because the DNS lookup failed. DNS is the network service that translates a website’s name to its Internet address. This error is most often caused by having no connection to the Internet or a misconfigured network. It can also be caused by an unresponsive DNS server or a firewall preventing Google Chrome from accessing the network.
    ایا مشکل اینه که DNS هنوز ثبت نشده؟
    یا مشکل دیگه ای داره؟
    و اینکه اگر مشکل از ثبت DNS هست پروسه زمانیش چقدر طول میکشه که درست شه؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.
    سپاس

  43. هادی قربانی

    احتمال فایل ها رو تو پوشه قرار دادید و تو روت هاست قرار نگرفته مجددا یه نگاه بندازید به اموزش توضیح داده که باید بعد از اپلود شما فایل هاتون داخل پوشه wordpress هستش که باید انتقال بدید به ریشه هاست.
    آموزش نصب قالب وردپرس
    نصب قالب وردپرس و افزونه وردپرس از طریق هاست

  44. shahin

    با سلام
    اولا خیلی خیلی خیلی خیلی از این آموزش شما تشکر میکنم که خدایی فوق العاده بود
    من همه مراحل را انجام دادم ولی الان متاسفانه آدرس سایت را میزنم ارور 403 forbidden میده
    تو اینترنت سرچ کردم ولی سر در نیاوردم تازه کارم ببخشید
    با اپراتور هاست هم حرف زدم گفت مشکل از ما نیست الان من چیکار کنم؟؟؟؟
    ببخشید اگه میشه آموزش قرار دادن یه قالب در سایت را هم بذارین خیلی به درد بخوره آموزش هاتون
    با تشکر

  45. مسلم

    با سلام.من اصلا حوصله تعریف کردن ندارم.ولی واقعا لایق تعریفین.من وردپرس نصب نکردم هنوز.ولی مطمئنم اموزشتون بسیار کامل درسته. چون با طرحی سایت اشنایی دارم. خسته نباشی ک حوصله ب خرج دادی عزیز.مرسی

  46. هادی قربانی

    این مورد تو همه هاست ها هست اگر مشکلی وجود داره از پشتیبانی هاستتون سوال کنید

  47. هادی قربانی

    permission یا حد دسترسی اون پوشه آپلود رو روی 777 تنظیم کرده و تست کنید. اشنایی ندارید می تونید از پشتیبان هاستینگ کمک بگیرید

  48. amir

    سلام
    من همه مراحلو رفتم ولی نمیتونم در قسمت درون ریزی نمیتونم فایل XML رو آپلود کنم

    Sorry, there has been an error.
    پرونده فرستاده شده نمی‌تواند به wp-content/uploads/2015/12 برود.

    این پیغامو میده بهم
    در برنامه smartFTP وقتی کلیک راست میکنم رو فولرد و تو پراپرتی میرم و تو تب permission تو قسمت لاگ همچین چیزی میده
    [09:58:33] 1>550 Access is denied.
    [09:58:33] 1>Access is denied.

  49. هادی قربانی

    محدودیت ایجاد دیتابیس دارید دوست عزیز مشکلتون رو با پشتیبان هاستون مطرح کنید

  50. sina rahimi

    سلام
    وقتی می خوام دیتا بیس درست کنم این ارور می ده
    You have reached your maximum allotment of databases (0).

    میشه بگید این چیه؟؟

  51. Mahyar.m

    سلام / خیلی ممنون از وبسایت پر محتوا و مطالب تکمیل شما.

    آرزوی موفقیت برای شما../

  52. احسان

    سلام من دقیقا همونطور که توضیح دادین رفتم جلو اما حالا وقتی آدرس سایتم رو میزنم این خطا ررو میده
    The server at arabik.ir can’t be found, because the DNS lookup failed. DNS is the network service that translates a website’s name to its Internet address. This error is most often caused by having no connection to the Internet or a misconfigured network. It can also be caused by an unresponsive DNS server or a firewall preventing Google Chrome from accessing the network.
    لطفا راهنماییم کنید

  53. abdolah

    سلام.
    همه کارا رو انجام دادم ولی متاسفانه error میده :
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/****/public_html/wp-config.php on line 32
    لطفا کمک کنید.

  54. نیما

    سلام.
    من دقیقا همونجوری که گفتید وردپرس رو نصب کردم.داخلش هم میرم.ولی تا قبل از نصب دیتا بیس وارد ویشدم.ولی الن حتما باید با ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن وارد بشم.بدون اون نمیشه.چیکار کنم؟
    کمکم کنید.از سایت خودتون فایل وردپرس روگرفتم و انجام دادم.حتی سی پنل هم باید با ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن برم.
    خیلی از سایت خوبتون ممنونم.

  55. اکبر

    با عرض سلام و خسته نباشید، و سپاس بابت آموزش های بسیار کاربردی و خوبتون، عرض کنم خدمتتوت بنده سرورم ویندوز 2012 هستش ، تمامی مراحل نصب وردپرسبر روی هاست رو به دقت انجام دادم ولی همچنان سایت با لوگوی شرکت سرویس دهنده هاست و دومین بالا میاد و وقتی هم که آدرس hashemic60.com/wp-login.php رو وارد میکنم با پیغام خطای 404
    404 – File or directory not found.
    The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
    مواجه میشوم
    بنده تمامی فایل های پوشه ی ورد پرس نسخه 4.3 فارسی را در پوشه روت و همچنین پوشه www در file manager کپی کردم ولی باز نتونستم جوابی بگیرم، مشکل کار از کجاست؟
    پیشاپیش سپاس از وقتی که میگذارید

  56. هادی قربانی

    اطلاعات دیتابیس رو درست وارد نکردید از اون قسمتی که باید دیتابیس درست کنید و بعد در فایل wp-config.php قرار بدید مجددا مراحل رو پیش بید در پایان فایل رو ذخیره کنید

  57. reza

    سلام خسته نباشید من دقیقا بندهای بالا رو انجام دادم ولی بازم این خطا رو میده:
    خطا در برقراری ارتباط با پایگاه‌داده
    میتونه مشکل از دامنه باشه که هنوز تایید نشده یا نه مشکل از هاست و مراحل هست؟ممنون میشم زودتر راهنماییم کنین

  58. هادی قربانی

    منظورتون سئو هست ؟ اگه اره چیزی نیست که اضافه شه به عملیات بهینه کردن وب سایت برای موتور جست و جو به اصطلاح سئو گفته میشه , مطالب آموزش سئو رو که در سایت منتشر شده مطالعه کنید

  59. سارا

    سلام مرس یا ز مطالب خوبتون
    ببخشید من میخوام تو سی پنل سعو اضافه کنم باید چیکار کنم؟
    مرسی

  60. هادی قربانی

    به هاستتون بگید عملیات ریستور رو انجام بدن براتون اگه بک آپ نبود دقیقا یه یوزر دیگه با همون اسم ایجاد کنید

  61. هادی قربانی

    ارور رو کامل قرار بدید, فقط همین پیغام ظاهر میشه ؟ احتمالا این خطا مربوط به سیستم و مرورگر شما مربوط شه وردپرس نباید همچین مشکلی رو پیش بیاره.

  62. Alireza

    سلام
    من همه کار هارو کردم (حتی چندبار وردپرس رو نصب کردم) ولی نمیره توش و ارور ERR_NAME_NOT_RESOLVED میده
    لطفا کمکم کنید

  63. محمد حسین

    سلام خسته نباشید من همه مراحلو انجام دادم وقتی آدرس سایتو وارد میکنم این پیغام میاد
    Hostcontrol

    raymonic.com pending validation
    علت چیه!؟ ممنونم

  64. هادی قربانی

    ممکنه www یا root باشه بررسی کنید ببینید سیستم هاستتون چیه ؟ مثلا سی پنل / دایرکت ادمین / پلسک و …

  65. هادی قربانی

    احتمالا شما وردپرس رو داخل یه پوشه آپلود کردید باید فایل های وردپرس رو به روت هاست انتقال بدید

  66. ParisSAW

    من همه مراحل رو انجام دادم ولی وقتی آدرس سایت رو تو مرورگر وارد میکنم صفحه خوش آمد گویی وردپرس برام نمیاد و میزنه this webpage is not available مشکلش چیه؟

  67. ehsan

    با سلام
    خیلی ممنون، با توضیحات عالیتون بدون اشکال و با موفقیت وردپرس رو روی هاستم نصب کردم
    سربلند باشید

  68. pari

    سلام. من همرو کامل و درست انجام دادم. ولی وقتی ادرس سایت تو مرورگر وارد میکنم سایتی باز نمیشه. چیکار کنم؟

  69. سید

    ببخشید من یوزر اصلی sql رو پاک کردم چیکار کنم؟
    و نحوه ای برای ریست کردن کل sql هست یا نه؟

  70. ahmad

    سلام من تمام مراحل را انجام دادم ولی پیغام زیر را میدهد. لطفا کمک کنید.
    Warning: require_once(/home/u743655688/public_html/wp-settings.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/u743655688/public_html/wp-config.php on line 80 Fatal error: require_once(): Failed opening required ‘/home/u743655688/public_html/wp-settings.php’ (include_path=’.:/usr/lib/php’) in /home/u743655688/public_html/wp-config.php on line 80

  71. سروش

    سلام من همه مراحل رو که گفتین انجام دادم ولی آخر سر که اسم سایت رو میزنم بیاد بالا این نوشته میاد

    Hostcontrol

    modernpayam.com pending validation

    The registrant details for modernpayam.com have not been validated yet, if you are the registrant please check your e-mail for instructions on how to validate and activate your domain.

    Hostcontrol

  72. IMAN

    باسلام وخسته نباشید
    آموزشتون خیلی عالی بود
    فقط یه سئوال: من هم از رو آموزش شما و هم از روی آموزش هایی دیگه مراحل نصب ورد پرس رو مو به مو انجام دادم تا قسمت اخرش که وارد ادرس میشم ..این خطا رو میزنه
    خطا در برقراری ارتباط با پایگاه‌داده
    نمیدونم مشکلش از چیه؟؟!! چند باری هم وردپرس رو پاک کردم دوباره نصب کردم وهمینطور دیتابیس رو ولی فایده ای نداشته همش این خطا رو میزنه که خطا در برقراری ارتباط با پایگاه داده

  73. عیسی

    با سلام
    همه مراحل را طبق اموزش پیش رفتم ولی خطای زیر را می دهد
    This webpage is not available

    ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED

  74. جواد

    من موقع اکسترکت کردن فایل ها به این ارور برخورد میکنم چیکار کنم؟The File Manager does not support extracting this type of archive.

  75. عباس

    سلام من همه بندهای بالارو بند به بند اجرا کردم ولی نشد ارور زیر و داد!
    The requested URL /blog.php was not found on this server.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

  76. SMN

    سلام
    آموزشتون عالی بود با این نحوه آموزشتون باعث شدید که من همه ی کارهایی که با ورد پرس دارمو با سایت شما در میون بزارم
    ممنون از سایت خوبتون…♥

  77. هادی قربانی

    مربوط به دیتابیس هست اطلاعات مربوط به دیتابیس رو بررسی کنید ببینید اطلاعات دیتابیسی که درست کردید رو درست داخل wp-config.php نوشتید ؟ اگه درست باشه تنظیمات فایل کانفیگ رو ذخیره کنید … در این صورت نباید مشکلی پیش بیاد

  78. سینا

    سلام.من همه مراحل رو انجام دادم در آخر Error establishing a database connection آمد.من تازه کارم کمکم کنید چیکار کنم

  79. هادی قربانی

    سلام حامد عزیز
    نه این مورد خیلی مهم نیست خود هاست این مورد رو تنظیم می کنه می تونه در هاست های مختلف متفاوت باشه

  80. حامد

    سلام خسته نباشید
    تو مرحله آپلود فایل زیپ ، تو صفحه آپلود در قسمت Permission ، مقادیر پیش فرض هاست من با مقادیر پیش فرضی که شما تو این آموزش قرار دارید کاملا فرق میکنه

    من باید مقادیر رو دقیقا مثل مقادیری که تو آموزش قرار دادید ست کنم؟

  81. yahya

    با عرض سلام من تمام مراحلو با موفقیت انجام دادم وبلافاصله ادرسو سایتو زدم ولی متاسفانه با پیام
    This webpage is not available
    مواجه شدم.خواهشا راهنماییم کنید

  82. هادی قربانی

    هاست رایگان حتی برای تست هم ارزش نداره یه هاست معمولی تهیه کنید حالا چون میگید برای تست یک ماهه تهیه کنید هزینش 10 هزار تومن میشه

  83. هادی قربانی

    بهترین که نمیشه گفت اما من همیشه به مشتریام شرکت فروش هاست parspack.com رو پیشنهاد می کنم

  84. moein

    سلام من برای تمرین از هاست و دامین رایگان zgig.ir استفاده می کتم. محیط cpanel یکم متفاوته و وقتی وارد file manager میشیم هیچ زیر شاخه ای نداره و پوشه public_html وجود ندارد.آیا هاست های رایگان و روش کارشون فرق دارند؟

  85. mohammad

    با سلام وخسته نباشید.
    ببخشید برای ساخت ساب باید وردپرس رو هم آپلود کرد؟ با تشکر.

  86. هادی قربانی

    مطمئن باشید در مراحل نصب وردپرس اتباهی داشتید وگر نه باید حتما نصب انجام شه

  87. محمد مهدی

    با سلام ;
    دستتون درد نکنه ،
    یکی دو روز ذیگه دامنه هم فعال میشه لطفا یه سری بزنید .
    ttheme.ir

  88. هادی قربانی

    مطمئنا مرحله ساخت دیتابیس و وارد کردن اطلاعات در فایل کانفیگ وردپرس رو اشتباه انجام دادید

  89. داود

    سلام
    من همه کار های بالا رئ انجام دادم ولی همش ارور خطای برقراری ارتباط با پایگاه داده میده
    یوزر و نام دیتابیس و پسورد رو هم 10 بار چک کردم !!!!
    باید چیکار کنم؟؟؟؟

  90. هادی قربانی

    اطلاعات دیتابیس رو دقیق وادر نکردید بعد از وارد کردن اطلاعات دیتابیس به صورت دقیق فایل کانفیگ وردپرس رو ذخیره کنید بعد وارد سایت شید

  91. هادی قربانی

    اگر مراحل رو درست جلو برید نباید مشکلی پیش بیاد
    احتمالا فایل های وردپرس داخل پوشه wordpress مونده که باید به روت هاست انتقال بدید

  92. Mohammad

    سلام خسته نباشید به مشکل خیلی جدی برخوردم…من تا اونجایی ک برای ادیت wp-config.php پیش رفتم و بعد از سیو کردن گفتید که باید به آدرس سایتم برم ولی وقتی که آدرس رو میزنم ، انگار که هیچ سایتی وجود نداره با این آدرس..خواهشا سریعتر جواب بدید..با تشکر

  93. قائدی

    با سلام
    من کل مراحل الا رو اجرا کردم اما وقتی ادرس سایتم رو وارد می کنم مینویسه خطا در برقراری ارتباط با پایگاه داده
    مشکل از کجاست؟

  94. الناز تهرانی

    سلام سامان جان
    اگر درست عمل کرده باشی که باید نشون بده و بدون مشکل مرحله نصب بالا بیاد. مجددا مراحل رو طی کنید

  95. سامان

    سلام من تمام کارارو درست انجام دادم اما وقتی میرم تو صفه سایتم خوش امد گوی وردپرس واسم باز نمیشه بجاش یه صفه خالی میاد….

  96. masoud

    سلام ببخشید من وقتی فایل رو اکسترکت کردم تو فایل هام فایلی به نام wp_config_sample.php ندارم چی کار کنم لطفا واضح توضیح بدید

  97. پیمان

    این چیزی که شما میگین دلایل زیادی میتونه داشته باشه شاید دیتا بیس رو اشتباه وارد کردین یا یکی از فایلاتون مشکل داشته باشه
    باید بررسی بشه

  98. ارين

    سلام ببخشيد دوباره مزاحم ميشم من همين قالبي رو كه شما باهاش آموزشي گذاشتيد رو دان كردم و همه مراسلو تا اخر رفتم اما همين قسمتي كه ادرس سايتو وارد مي كنيم و خوش امد گويي ورد پرس ميده هم رسيدم شناسه و عنوان سايتو دادم پسورد و ايميل رو هم دادم موقعي كه زدم ساخت وردپرس يه صفحه سفيد باز شد و ارور مي ده و يه خط انگليسي مي نويسه كه من نفهميدم چي نوشته بود

    چگار كنم؟. به نظرتون مشكل از هاسته؟

  99. ارين

    مي شه يه قالب وردپرس بهم معرفي كنيد كه اينايي خودتون گفتيد رو داشته باشه؟ مثل قالب خودتون

    ممنون

  100. ارين

    سلام من رفتم و همه ي اين مراسلو انجام دادم و رسيدم به اون مرحله كه گفتيد فايل wp-config-sample.php به wp-config.php تغيير اسم بديم اما اصلا من هم چين چيزي پيش پوشه هام نيست!!! قالب رو از سايت شما دانلود كردم

  101. پیمان

    سلام
    دقیق نمیشه گفت باید بررسی بشه . احتمالا از هاستتون باشه .شما میتونید برای امتحانش یه فایل به نام index.html تو اون مسیر بزارید و داخلش یه سری محتویات بنویسید اگه اومد که مشکل از وردپرستونه.
    با احترام

  102. لیلا

    سلام. من هردو دامینم به دلیل نصب قالب مشکل پیدا کردو وردپرس رو پاک کردم و دوباره نصب کردم. همه مراحا رو درست می رم ولی در آخر صفحه سفید میاد که این صفحه وب دردسترس نیست!! نمی دونم مشکل از نصب وردپرسه یا جای دیگه مشکل داره؟!

  103. کوروش

    سلام.دیتا بیس و یوزر نیم رو هرچی که بخوایم میتونیم بدیم؟ اسمش هرچی باشه؟ یا برای هر دامین یه چیز خاص هست؟

  104. کوروش

    سلام.همه این کارهارو انجام دادم اما وقتی آدرس سایت رو میزنم میگه :خطا در برقراری ارتباط با پایگاه‌داده.fباید چکار کنم الان؟

  105. پیمان

    احتمالا روی دامنه ای که باید نصب کنید نکردید
    یا اینکه اطلاعات دیتابیس رو اشتباه وارد کردین

  106. saeed

    سلام و روز خوش
    من تمامی مراحل نصب رو رفتم
    اما وقتی میخام سایت رو ببینم و یوزر و پسورد اولیه وردپرس را بزارم ؛ هیچی نمیاد
    انگار سایت و آدرس سایت من ثبت نشده
    مشکل کجاست ممنون

  107. سینا امین زاده

    سلام
    شما این مشکل رو با قسمت پشتیبانی سی پنل مطرح کنید راهنماییتون میکنند

  108. رضا عباسی

    با سلام
    من فایل رو در سی پنل آپلود کردم ولی هر کار میکنم اکسترکت نمیشه باید چه کار کنم ؟؟؟

  109. سینا امین زاده

    در صورتی که سایت شما ارور 403 گرفت دو کار می توانید انجام دهید

    1- فایل htaccess را حذف و مجدد ایجاد نمایید البته بهتر است تغییر نام بدهید آن را سپس فایل جدید را ایجاد نمایید:

    2- نام پوشه public_html را به public_html1 تغییر دهید سپس یک پوشه جدید به نام public_html بسازید سپس فایل های public_html1 را به آنها انتقال دهید.

  110. afshin est

    salam man tamam marahel ro anjam dadam,ama baz site man baz nemishe
    dar zemn sit man .info hast
    roy .info ham hamin marahele?ba tashakor afshin

  111. میلاد

    سلام
    بنده اولین بار هستش که از هاست استفاده میکنم و آخرین نسخه وردپرس 4.1 رو ریختم ولی بعد از اتمام مراحل نمیتونم وارد پنل وردپرس بشم یعنی ارور 403 میگیره با این متن :

    Forbidden

    You don’t have permission to access /login on this server.

    Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    خواهش میکنم راهنمایی کنید / این سایت باید زودآماده بشه/ تشکر giloff.ir

  112. reza

    باسلام و خسته نباشید
    واقعا دستتون درد نکنه خیلی عالی بوود. خیلی مبتدی و خوب بود. ممنون

  113. هادی قربانی

    سلام خانوم
    مشکل پایگاه داده یعنی دیتابی مشکل داره که دلایل زیادی می تونه داشته باشه

  114. فاطمه توکلی

    سلام .ببخشید من تمام مراحل نصب را انجام دادم .اما چند بار هم پایگاه داده ساختم اما بازم خطایی اتصال پایگاه داده میده به نطرتون مشکل کجاست .ممنون میشم راهنمایی کنید

  115. مجید

    سلام
    حجم باقیمانده از هاست سایت من در cpanel یک عدد و در پنل کاربری سایت هاستینگ یک عدد دیگر می باشد، کدام یک قابل اعتماد تر است؟البته در cpanel حجم مصرفی را بیشتر از حجم هاست نشان می دهد!!!!!!! اگر با این وجود به ورود اطلاعات به هاست ادامه دهم(باتوجه به اطلاعات هاستینگ) مشکلی برای سایت به وجود نمی آید؟
    ببخشید که این سوال را اینجا پرسیدم

  116. هادی قربانی

    خوب داره میگه خطا در برقراری ارتباط با پایگاه داده یعنی دیتابیس مشکل داره مجددا دیتابیس ایجاد کرده و اطلاعاتش رو مجددا درفایل کانفیگ وارد کنید

  117. مجید

    سلام دوست عزیز
    من وردپرس رو با توجه به توضیحات شما تا آخرین مرحله نصب کردم(تاکید میکنم به طور کامل) ولی نمی دانم چرا وقتی آدرس سایت را می زنم می نویسد خطا در برقراری ارتباط با پایگاه داده
    به نظر شما مشکل چیست؟
    البته اینو هم اضافه کنم که سایت را قبل از راه اندازی فیلتر کرده اند نمی دانم چرا؟ شاید به خاطر عنوانش یا شاید هم مریضند یا….
    به هر حال من از فیلتر شکن استفاده می کنم می تواند مشکل این باشد ؟
    منتظر پاسخ شما هستم ممنون

  118. مهدی

    با سلام
    متشکرم…حل شد
    ولی در قسمت نصب قالب روی گزینه زیر باقی میمونه و به قسمت بعدی نمیره…چه راه حلی وجود داره؟

    در حال نصب پوسته از پرونده‌ی بارگذاری شده: 13Floor.zip

    گشودن بسته‌ی فشرده شده…

  119. هادی قربانی

    خط 22 فایل کانفیگ رو بررسی کنید
    احتمالا شما تغییرات اشتباهی در این فایل ایجاد کردید

  120. مهدی

    با سلام بعد از نصب ورد پرس و ورود به سایت به خطای زیر بر خوردم
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home3/artsdeco/public_html/wp-config.php on line 22
    ؟؟؟؟
    با تشکر

  121. مهدی

    با سلام
    بعد از نصب وردپرس طبق آموزش و وارد کردن آدرس سایت در مرورگر این خطا میاد…دلییلش چیه؟

    خطا در برقراری ارتباط با پایگاه‌داده

    با تشکر

  122. موسوی

    دست مریزاد،خسته نباشید. ای ولا با این آموزش های شفاف و قشنگ تون
    موفق باشید

  123. نیلا

    سلام.من در ارتباط با نصب وردپرس روی هاست مشکلیدارم که جایی پاسخشو پیدا نکردم.من تمام مراحل بالارو انجام دادم ولی بازم سایتم سفید بالا میاد.بیشتر مقاله ها در این باره گفتن که ممکنه این خطا به خاطر تغیی قالب باشه.در صورتی که من هنوز به مرحله نصب قالبم نرسیدم!پشتیبانی هاستمم گفت داخل اینترنت راه حلشو پیدا کنید!
    چی کار باید بکنم..ممکنه راهنمایی کنید!؟

  124. هادی قربانی

    مصرف میزان مموری هست قابل ارتقا می باشد , البته باید با هاستینگ هماهنگ کنید اونا ارتقا میدن

  125. سپهر

    سلام در صفحه اول سی‌پانل که جدول آمار هاست رو نوشته، گزینه‌ای با عنوان Physical Memory Usage وجود داره. این گزینه مربوط به چه چیزی است؟ اگر به صد درصد برسه، قابلیت ارتقا داره؟ چه چیزی باعث می‌شه حجم این گزینه پر بشه؟ ممنون

  126. ابوالفضل

    سلام
    به نظرتون وردپرس رو از بسته ای ک توسایت وردپرس فارسی هست دانلود ونصب کنم یا از طریق auto installer هاست
    به نظرم یکمی با هم فرق دارند

  127. هادی قربانی

    قبل از قالب باید وردپرس نصب بشه بعد از نصب وردپرس باید قالب رو نصب کنید

  128. asal

    فایل قالب رو داخل هاست آپ کردم.فرمودید اطلاع بدم.اگه ممکنه بگید وقتی قایل روت موود نیست باید کجا رو انتخاب کنم

  129. asal

    با سلام
    من در حال حاضر تازه کارم و از هاست رایگان استفاده می کنم.خواستم ببینم انجام اینا روی هاست رایگان ممکنه؟
    مبخوام وردپرس رو روی هاستم نصب کنم و بعد از قالب صحیفه استفاده کنم ولی داخل پنل هاستم روت رو ندارم که فایلارو تو ریشه سیو کنم.راهنمایی بفرمایید.

  130. هادی قربانی

    هر قالب تنظیمات خاصی داره که باید اعمال بشه تا شبیه به اون چیزی که قرار بشه در بیاد

  131. مرضیه.ک

    بله درست شد 😀
    انوقت ببخشید من هی سوال میپرسم
    من یه قالب دانلود کردم و نصب کردم اما ظاهرش اصلا شبیه اون قالبی که دانلود کردم نیست
    ببینید قالبی که دانلود کردم و نصب کردم تو پوسته این شکلیه
    rokesh.ir/wp-content/uploads/2014/09/wordpress-responsive-theme-i-transform.jpg
    اما ظاهر سایتمو ببینید چقدر ساده اس و هیچ چیزش شبیه قالب نیست
    ermiyagh.ir
    ببخشید انقدر سوال میکنم 🙁

  132. هادی قربانی

    خوب این صفحه ورود هست دیگه 🙂
    از شما یوزر و پسووردی که هنگام نصب وارد کردید رو می خواد

  133. مرضیه.ک

    مجدد سلام.بله منم همین مسیر رو میرم اما شما گفتید با ورود به این صفحه ، صفحه میاد خوش آمد گویی وردپرس , و از شما می خواد یه نام برای سایتتون وارد کنیئ و یه توضیح مختصر درباره ی سایتتون بنویسید و بعدش یه نام کاربری باید برای خودتون درست کنید که به صورت پیش فرض نوشته شده admin پیشنهاد میشه که admin رو پاک کنید (دلیل امنیتی) و یه نام دیگه بنویسید مثلا اسم خودتون سپس در قسمت پایین یه رمز برای نام کاربری ایجاد شده انتخاب کنید این اطلاعات با دیتابس فرق میکنه برای ورود به مدیریت سایت باید این اطلاعات رو وارد کنید , خوب در قسمت پایین ایملتون رو وارد کنید و روی راه اندازی کلیک کنید
    اما واسه من عکس زیر میاد.هرچی هم نام کاربری و رمز میزنم میگه رمزتون اشتباه.فراموشی رمزم میزنم بعد ایمیلمو وارد میکنم میگه چنین ایمیلی در سایت وجود ندارد
    حالا من برای ورود به پنل سایت باید چیکار کنم تا نام کاربری و رمز داشته باشیم؟
    ببخشید عکسو یادم رفت بفرستم
    اینم عکسی که وقتی وارد آدرس ermiyagh.ir/wp-login.php میشم

    s5.picofile.com/file/8151334034/Snapshot_2014_11_13_033300.png

  134. هادی قربانی

    سلام
    امتحان کردم مشکلی نداره احتمالا اشتباه وارد می کنید ادرس رو. دقت کنید الان قالب پیش فرش وردپرس روی سایتتون نصب هست در ستون سمت راست سایتتون برید پایین اونجا نوشته ورود روی اون کلیک کنید صفحه ورود میاد
    آدر ورود به این صورت هست ermiyagh.ir/wp-login.php

  135. مرضیه.ک

    سلام.من تمام مراحلی که گفتید مو به مو انجام دادم و موفق شدم وردپرس رو نصب کنم.اما مشکلی که هست وقتی وارد /wp-login.php میشم اصلا صفحه ای که گفتید نام کاربری جدید و رمز بزنید نمیاد.منم هرچی نام کاربری و رمز میزنم میگه رمزتون اشتباهه
    باید چیکار کنم الان؟
    خواهشا راهنماییم کنید
    اینم سایت
    ermiyagh.ir

  136. هادی قربانی

    نسخه رایگان این قالب مشکل داره لینک زیر رو ببینید
    قالب وردپرس انفولد
    اگر از قالب سایت ما استفاده کنید خودمون براتون نصب و راه اندازی خواهیم کرد.
    نکته بعدی فایل کانفیگ مربوط به وردپرس هست نه قالب

  137. سایه سار

    سلام
    ببخشید من یه تازه کار هستم که اصلا تاحالا نمیدونستم قالب آماده چی هست!حالا قالب انفولد رو از اینجا
    […]
    دانلود کردم و تو هاست آپلود و اکسترکت کردم ولی بازم چیزی رو به اسم
    wp config
    رو ندیدم
    حالا چجوری از قالب استفاده کنم؟تاحالا بیست تا قالب حذف و نصب کردم.هیچکدوم این گزینه هارو ندارن…میشه لطفا راهنماییم کنید؟چجوری قالبمون نصب کنم؟وچجوری پنل تنظیمات رو راه انداری کنم؟

  138. هادی قربانی

    میگه فایل ها رو در پوشه public_html آپلود کنید.
    اگه موفق نشدید همه فایل های اپلود شده رو حذف و مجددا طبق آموزش جلو برید خیلی ساده توضیح داده شده.

  139. مسعود

    سلام
    همه کارایی که گفتین انجام دادم اخر سر اینو میگه
    To change this page, upload your website into the public_html directory

  140. حسین

    سلام من بعد نصب وقتی به سایتم وارد می شم به این مشکل می خورم
    hi-mobaile.ir
    چه کار باید بکنم ؟
    منتظر جواب هستم مرسی

  141. پرنده غریب

    سلام دوست عزیز خسته نباشید

    نمیدونم مرتبط هست یا نه ولی یه مشکلی تو سایتم دارم

    من متاصفانه تو سایتم مشکل کامنتها رو دارم هر بار که کسی میاد کامنت بزاره بعد از اکی کردن یه صفحه میاد که نوشته شما قبلا نظر داده بودید

    و بخاطر تکراری بودن قبول نمیکنه در صورتی که نظر هیچ کسی رو قبول نمیکنه

    من افزونه امنیت فرد پرس رو هم دارم تو سایتم اما بخش کامنت هاش رو هم غیر فعال کردم و همینطور بخش ضد اسپم رو ولی مشکل همچنان پا برجاست

    اگه بتونید راهنماییم کنید ممنون میشم اگه لطف کنید از طریق ایمیل خبر بدید یدنیا ممنون میشم

    اینم ادرس سایتمه میتونید خودتون چک کنید
    […]

    و یه خواهش دیگه

    اگه میشه یه توضیح هم در مورد اینکه چجوری میتونم رو ساب دامین ورد پرس رو نصب و فعال کنم جوری که مجزا باشه از قالب اصلی بدید جاهای دیگه توضیح دادن اما بصورت گام به گام نبوده من زیاد با محیط وردپرس اشنایی ندارم اگه مثل همین توضیحتون کامل باشه خیلی عالی میشه ممنون و خسته هم نباشید

    ممنون و خسته نباشید

  142. آوه

    اصلا فایل ورد پرس رو آپلود نمیکنه!!!
    الان که بیخایل این هاست شدم.
    ترجیح میدم از لوکال هاست استفاده کنم.
    ممنون

  143. هادی قربانی

    شما یه مطلب دارید با عناون سلام دنیا که اونم تصویر نداره و به جز اون هم هیچ ملب و تصویری ندارید 🙂 چه انتظاری دارید اسلایدر عکس نشون بده !!!

  144. آوه

    خب من چه راهی برای رفع مشکلم پیدا کنم؟
    چرا وقتی وردپرس رو آپلود میکنم آپلود میشه آخرش این پیغام رو میده؟
    8pic.ir/images/tapqjmdo5v2ttq6fs145.png
    لطفا راهنمایی کنید.

  145. هادی قربانی

    هاست رایگان می تونه بحثش متفاوت باشه و شکل و شمایل خاصی دارن هر کدوم اما هاست های اختصاصی به این صورتی هست که تصاویرش قرار داده شده.

  146. آوه

    سلام
    من تمامی مراحل رو انجام دادم و یک هاست رایگان تهیه کردم.
    1 روز گذشت و زمانی که File Manager رو باز کردم برخلاف تصاویری که شما قرار دادید این صفحه برام ظاهر شد:
    8pic.ir/images/oloay106z73ixviys932.png
    لطفا اگر امکان داره دقیقا برام توضیح بدید که باید چیکار کنم!!؟؟؟

  147. esmaeel

    سلام. ممنون از آموزشتون

    من همه ی کارا رو درست انجام دادم اما بعد از این که آدرس سایت رو میزنم ارور میده و Server not found میاد
    این سایت:[…]

    آیا بعد از خرید هاست و دامین طول میکشه تا فعال بشن؟آخه من هاست و دامین رو با هم خریداری کردم و بعدش وردپرسو نصب کردم و یک ساعت هم نشد. مشکل از این نیست؟

    ممنون

  148. جواد

    بازم سلام آقا واقعا متشکر متوجه اشتباه شدم مشکل سر سیو کردن آخر کار بود مثل فوت کاسه گری که شما فکر می کنم فراموش کردید که بگید آخر سر وقتی یوزر و پسورد رو وارد ویرایشگر کدها می کنیم باید از طریق بالای صفحه سمت چپ سیو رو بزنیم که تغییرات سیو بشه ولی واقعا متشکر و ممنون عالی بود عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

  149. هادی قربانی

    شما اطلاعات دیتابیس رو تو فایل wp-config.php درست وارد نکردید . یک دیتابیس ایجاد کنید اطلاعاتش رو تو فایل wp-config.php طبق اموزش قرار بدید.

  150. جواد

    سلام واقعا عااااااااااااااااااااااااااااالی بود خسته نباشید دقیقا مثل یک کلاس آموزشی فقط آخر سر یه پیام اومد برام خطا در برقراری ارتباط با پایگاه‌داده میشه راهنمایی بفرمایید استاد

  151. یک جوان

    تونت خیلی گشتم همه میگن اسم پوشه تم روتغییر بدین ولی مشکل اینه که من هنوزتمی نصب نکردم احتمال داره مشکل از سمت هاستم باشه؟؟؟؟

  152. یک جوان

    سلام مراحلو انجام دادم ولی وردپرس بالانمیاد که نصب بشه فقط یه صفحه سفیدمیاد چیکارش کنم؟
    البته یک هفته پیش نصب شد چندتامطلب هم گذاشتم ولی بخاطر یه اشتباهم مجبور شدم کل اطلاعات رو پاک کنم الان که میزنم بالا نمیاد چندبارهم تست کردم نشد

  153. حسين

    ممنون از توضيحات خوب و كاملتون . من براي اولين بار بود اين كار رو انجام مي دادم و با توضيحات شما با موفقيت نصبش كردم .

  154. حسین

    با سلام و درود. آیا امکانش هست که روی یک هاست، چند سایت با دامنه‌‌ی مختلف نصب کرد؟ یعنی اگه کسی چند سایت داشته باشه می‌تونه فقط از یک هاست پرحجم استفاده کنه؟

  155. هادی قربانی

    وردپرس رو در چه مسیری نصب کردید , مطمئنا اشتباهی داشتید که بالا نیومده مجددا مراحل رو طبق آموزش قدم به قدم جلو برید.

  156. وحید

    آقا من همه مراحل رو انجام دادم و هیچ اروری نداد .اما آدرس سایت رو وارد میکنم پیدا نمیشه. همین سایته که آدرس رو زدم اینجا .

  157. ROMINA

    واقعا جا داره یه تشکر حسابی ازتون بکنم
    خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون
    همش نگران این بودم که هاست خریدنم و متفاوت بودن سی پنلش با بقیه هاست ها ، چجوری وردپرس نصب کنم
    سی پنلم کاملا شبیه شما ست ،طبق اموزش شما تک تک پیش رفتم
    و تا الان به هیچ مشکلی بر نخوردم (امیدوارم در اینده هم نخورم) 🙂
    بازم ممنون و خسته نباشید به شما
    راستی واقعا طبق گفته های شما ، 10 دقیقه کمتر وقت گرفت 🙂

  158. هادی قربانی

    روش های مختلف نصب روی هاست گفته شده اگه هاستتون cpanel هست این آموزش اگه دایرکت ادمین هست لینکش بین محتوا قرار داده شده
    طبق آموزش جلو برید نصب میشه

  159. حسین

    خسته نباشی داداش یه هاست دارم که وردرسبرس روش نصب نمیشه نمی دونم چرا می تونی کمکم کنی ممنونت میشم

  160. آرش گلستانیان

    سلام
    من کل مراحل رو با موفقیت انجام دادم ولی مرحله آخر که آدرس وب سایتمون رو روی مرورگر وارد می کنم میزنه خطا در برقراری پایگاه داده لطفا راهنماییم کنید.
    با تشکر

  161. حسین

    سلام جناب قربانی عزیز. فایل wp-config-sample.php داخل فایل های وردپرس وجود داره ولی وقتی فایل زیپ وردپرس رو آپلود میکنم، wp-config-sample.php وجود نداره که نداره! ده مرتبه با آموزشهای مختلف این مراحل رو پیش رفتم، حتی دیتابیس هم ساختم، ولی فایل wp-config-sample.php نیست که نیست. فقط چهارتا فایل به نامهای wordpress و wp-content و wp-includes و wp-load php هست. فایل wp-config-sample.php داخل هیچکدوم از اینها هم نیست. لطفا راهنمایی بفرمایید… ممنون

  162. alireza

    سلام
    اقا من الان ورد پرسو نصب کردم ولی یه مشکل کوچولو دارم.
    اینه که من وقتی هاست میخریدم دامین خواست و من یه ادرس زدم ولی الان دامینی که خریدم یه ادرس دیگس و تو هاست ادرس سایت همونیه که قبلا زده بودم و تو مراحل نصب هم مثل مرحله ای که دیتابیس درست میکردیم همون ادرس بود الان میخوام دامین جدید رو جایگزین کنم لطفا کمک کنید؟
    هاست من سی پنل هست.

  163. هادی قربانی

    تو گوگل یا انجمن پشتیبانی وردپرس سرچ کنید به نتیجه میرید خطای کوکی ها به دلایل مختلف رخ میشده

  164. امین

    وقتی ورد پرس رو زدم بروز رسانی
    حالا دیگه اصلا وارد مدیریت نمیتونم بشم […]
    این رو هم وارد میکنم […]?
    این پیغام رو میده کوکی‌ها به خاطر خروجی غیرمنتظره مسدود هستند. برای راهنمایی، لطفاً این نوشته را ببینید یا انجمن پشتیبانی را امتحان کنید

    چه کار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید

  165. هادی قربانی

    تغییر برای عوض کردن مسیر ورود ؟ اگه آره در ستون سمت راست بخش جست و جو تغییر صفحه ورود وردپرس رو سرچ کنید.

  166. حمیِِِــــــد

    سلام
    خیلی ممنون از آموزشتون نصب کردم
    ولی قالب که نصب میکنم نمیشه
    سایتمو که باز میکنم هنوز اون صفحه ی Index of باز میشه
    لطفا کمک کنید
    ممنون

  167. یبس

    سلام، مطالب سایتتون فوق العاده س، خیلی ممنون

    هواستون باشه »»»» حواستون باشه 😀

  168. هادی قربانی

    در برخی هاست ها متفاوته مثلا در نصب وردپرس روی سی پنل هست ولی در دایرکت ادمین نیست.

  169. نادر

    با سلام
    یه سوال دارم اگه جواب بدید ممنون میشم
    در اکثر آموزش ها این قسمت رو توضیح میدن (Add user to database ) ولی در چندین هاست مختلف و با روش های مختلف که میخواستم ورد پرس رو نصب کنم این قسمت وجود نداره ، قبل و بعد قسمت اشاره شده وجود داره و انجام دادم ولی مشکل فقط تو این قسمته که در هاست های مختلف که خواستم ورد پرس رو نصب کنم همچین قسمتی رو پیدا نکردم .
    میدونم در این قسمت باید کاربر به پایگاه داده معرفی بشه ولی این گزینه رو پیدا نکردم
    ممنون

  170. هادی قربانی

    مشکل از دامنه و سرور می تونه باشه با پشتیبان هاستینگ در تماس باشید

  171. امیر

    سلام مهندس
    من همه مراحل رو که گفتین موبهمو انجام دادم ولی وقتی صفحه سایت رو وا میکنم این ارورو میده:::
    SORRY!
    If you are the owner of this website, please contact your hosting provider: […]
    It is possible you have reached this page because:

    The IP address has changed.
    The IP address for this domain may have changed recently. Check your DNS settings to verify that the domain is set up correctly. It may take 8-24 hours for DNS changes to propagate.

    There has been a server misconfiguration.
    Please verify that your hosting provider has the correct IP address configured for your Apache settings and DNS records. A restart of Apache may be required for new settings to take affect.

    The site may have been moved to a different server.
    The URL for this domain may have changed or the hosting provider may have moved the account to a different server.
    ادرس ارور:::[….]
    خواهشا راهنمایی کنید.ممنون

  172. هادی قربانی

    یوزر و پسوورد cpanel هنگان خرید به ایمیل ارسال میشه اگه کس دیگه ای براتون خریده اطلاعات هاست رو ازش بخواید

  173. ali

    سلام همه مراحل رو انجام دادم ولی این خطا رو میده چه کنم ؟

    Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/sundlir/public_html/wp-config.php:1) in /home/sundlir/public_html/wp-includes/functions.php on line 2973

  174. هادی قربانی

    در یک مرورگر دیگه امتحان کنید
    در ضمن قالب شما نسخه قدیمی هست نسخه جدید رو قرار دادیم می تونید دانلود و استفاده کنید

  175. سید علی

    سلام
    بعد از اینکه ورد پرس رو کامل نصب کردم
    حالا که میخوام وارد بشم ارور میده و میگه:
    خطا: کوکی‌ها به خاطر خروجی غیرمنتظره مسدود هستند. برای راهنمایی، لطفاً این نوشته را ببینید یا انجمن پشتیبانی را امتحان کنید.
    چیکار باید کنم؟

  176. هادی قربانی

    هاست رایگان با غیر رایگان از نظر نصب زیاد تفاوتی نداره
    بررسی کنید ببینید کجا اشتباه کردید …

  177. روشا

    سلام من همه مراحل رو انجام دادم ولی وقتی ادرس سایتم رو میزنم یا /wordpress کلا صفحه سفید می اد که هیچی توش نوشته نشده چی کار کنم؟ البته هاستم رایگانه

  178. هادی قربانی

    این پوشه خودش داخل هاست هست یا این پوشه یا www که ریشه سایت شما هستن

  179. مهران

    سلام من میخوام فایل ورودپرس داخل هاستم آپلود کنم نمیتونتم مشکل دارم

  180. احمد

    سلام من ورد پرس رو روی سیستم خودم یعنی لوکال نصب کردم حالا میخوام انتقالش بدم به سی پنل
    با نرم افزار filezilla امتحان کردم اما این اررور رو میده

    Status: Resolving address of oshagholhossein133.ir
    Status: Connection attempt failed with “EAI_NODATA – No address associated with nodename”.
    Error: Could not connect to server
    Status: Waiting to retry
    اگه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

  181. spt

    سلام
    مهندس جان بعد از اپلود قالب فایل های اصلی باز نمیشه اینا میاد بیرون
    cache
    css
    fonts
    functionss
    images
    includes
    ,…
    قبلا اینارو نمیاورد دقیقا همونایی که تو عکس نشون میدیو میورد یه راهنمایی کن منو
    ممنون

  182. هادی قربانی

    خوب به فرض می تونید 1 گیگ مشخص کنید بعدا هم قابل ارتقا هست
    ترافیک هم همون طور که گفتید فایل های ما روی یک هاسته و هاست دانلود نداریم و اطلاع ندارم این ترافیک در این صورت چجوری محاسبه میشه بهتره با پشتیبان هاستینگ در تماس باشید اونا بهتر می تونن راهنمایی کنن.

  183. کسرا

    سلام اقای قربانی وقت شما به خیر.
    من باور کنید از صبح تا حالا میخام وردپرس رو نصب کنم,نمیدونم چه مشکلیه که نصب نمیشه.خواهش میکنم کمکم کنید. یوزر و پسورد سی پنل رو براتون میفرستم.با تشکر

  184. مهلا

    سلام آقای قربانی
    ببخشید دوباره مزاحم میشم
    من میخوام یه سایت دانلود راه اندازی کنم.حجم فایل هام زیاده
    بخاطر همین میخوام هاست دانلود از میهن هاست بگیرم
    خب اون هاست دانلودم که میزانش دست خودمه.به نسبت حجم فایل هام میگیرم.
    اما الان مشکلم با میزبانی وب هستش
    همون هاست لینوکسی که باید وردپرس رو روش نصب کنم و پایگاه داده و …
    من نمیدونم چقدر فضا برام کافیه
    8pic.ir/images/yfge435yh9ai73t1nabv.jpg
    الان توی این عکس نگاه کنید
    میزان ترافیکو چقدر باید انتخاب کنم؟
    میزان فضای دیسک چطور؟
    تعداد بازدید سایتم احتمالا بالای ده هزار بار در روز نخواهد بود

    یه سوال دیگه هم داشتم
    این عکس هایی که برای پست های سایتم میذارم اونارو میتونم توی همون هاست دانلودم آپلود کنم؟یعنی لینک مستقیم جی پی جی بهم میده؟یا باید توی این هاستی که برای میزبانی وبم میخرم آپلودش کنم؟
    الان مثلا شما توی سایت خودتون مثل اینکه توی هاست دانلود آپلودشون نکردین.اینجوری هزینه هام زیاد نمیشن؟

    ببخشید سوالاتم زیاد شد
    اگه یه جایی منظورمو نتونستم برسونم لطفا بگین تا دوباره توضیح بدم
    ببخشید آخه من اصلا وارد نیستم تازه میخوام خودم یه سایت راه اندازی کنم با کمک آموزش های سایت شما

  185. هادی قربانی

    چشم اتفاقا تو برنامه ها هست به زودی میزارم
    فرقی نمی کنه یخورده دایرکت ادمین بهتره 🙂

  186. امیدبرتر

    لطفا نصب وردپرس روی دایرکت ادمین هم بزار…
    راستی اگه بخوام هاست بگیرم به نظرت دایرکت ادمین بهتره یا سی پنل؟؟

  187. هادی قربانی

    شما ابتدا سایت رو در ریشه اصلی ایجاد کردید بعد بردید به یه پوشه جدا ؟ اگه اره باید مجددا وردپرس رو در اون پوشه ایجاد کنید با دیتابیس دیگه
    صفحه اصلی هم می تونه یه صفحه html ساده باشه

  188. محمد

    سلام خدمت آقا هادی
    من قبل از اینکه وارد سایتم بشم یه عکس به همراه یه دگمه ورود به سایت رو گذاشتم واسه سایتم. و کل سایت هم داخل یه پوشه دیگه هستش حالا وقتی دگمه ورود رو میزنم سایت که باز میشه بهم میریزه مشکل از کجاست؟

  189. سجاد

    سلام
    واقعا مرسی از سایت خوبتون من برای پیدا کردن این اموزش همه ی اینترنت رو زیررو کردم ولی پیدا نشد و در اخر کار از سایت شما پیدا کردم در هیچ سایت اموزشی به این کاملی نیس-تشکر

  190. امید برتر

    میشه لطفا یه اسکرین شات از سی پنل هاستای پولی برام بفرستید؟؟
    چون من میخواستم هاست پولی بگیرم ولی با دیدن سی پنل متفاوت هاستای پولی دچار شک شدم…

  191. هادی قربانی

    سلام
    1 و 2 – امنیت به سرور بر می گرده , نسخه وردپرس جدید باشه و موارد اشاره شده در پست هایی که قرار دادیم رعایت بشه تمومه
    3- بشتگی به سرور داره که قابلیت بازگست اطلاعات رو داشته باشه البته هکر با اطلاعات سایت کاری نداره فقط برای بالا بردن اطلاعات و … این کار رو انجام میده
    شما نگران این موارد نباشید از سرور هایی که امنیت بالایی دارن هاست تهیه کنید.

  192. مهلا

    سلام و تشکر بابت آموزش های خوبتون
    از اینکه تمام مراحل را ریز به ریز و خیلی شفاف و دقیق توضیح دادید خیلی تشکر میکنم
    چند تا سوال داشتم از خدمتتون
    من قصد راه اندازی یک سایت با سیستم ورد پرس را دارم

    سوال اول: اگر تمام موارد امنیتی که در مقالات دیگر ذکر کردید را رعایت کنم و از پلاگین های اضافی استفاده نکنم و از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنم آیا ممکنه باز هم سایت من هک بشه؟

    سوال دوم: اگر از قالب های رایگان سایت شما استفاده کنم ممکنه بخاطر به روز نبودن قالب سایتم هک بشه؟
    و آیا باید تنها از قالب هایی استفاده کنم که آپدیت میشوند؟

    سوال سوم: “هک شدن سایتم” به این معناست که هکر به هاست من دسترسی پیدا میکنه و از دسترس من خارج میشه و هیچ وقت امکان بازگشت هاست و اطلاعات آپلود شده وجود نخواد داشت؟

  193. fouladi

    سلام اقای قربانی.خیلی خوب و قشنگ توضیح دادید.
    فقط من همه این کارایی که گفتین دونه دونه انجام دادمو چک کردم.
    ولی وارد سایت شدم تو مرورگر نوشته خطا در برقراری ارتباط با پایگاه داده
    چکار کنم؟

  194. احمدرضا

    سلام آقا هادي ، ببخشيد يك سوال ، تو ويرايش wp_config ، اوليش نام بانك دومي اسم يوزري كه ايجاد كرديم حالا سومي پسورد يوزر يا پسورد بانك ؟ يا اينكه بايد پسورد يوزر و بانك يكسان باشه ؟

  195. رامین

    سلام
    ببخشید دوباره همه کارو کردم ولی باز همون ارور میده
    بخ نظرتو چیکارکنمش میشه کمکم کنیدی بی زحمت

  196. رامین

    سلام
    ببخشید همه کارای که شما گفتیدی تانجام دادم
    ولی نمیدونم چرا باز مینویسه
    Error establishing a database connection
    میشه کمک کنید خیلی ممنون اگر میشه به ایمیلم بفرسیدخیلی ممنون

  197. هادی قربانی

    سلام قالب که فایل wp-config-sample.php نداره , این فایل برای وردپرس هستش .
    وردپرس از قالب جداست شما ابتدا باید وردپرس را طبق این اموزش نصب کنید بعد قالب رو روی وردپرس نصب کنید آموزش نصب قالب هم قرار داده شده قسمت مدرسه رو نگاه کنید.

  198. محسن35

    سلام. خسته نباسید.
    ما یک قالب ورد پرس طراحی کردیم و کدهای PHP رو هم قرار دایدم.اما در هنگام استفاده از قالب پیام می ده که : قالب شما با موفقیت نصب شد اما مادر ندارد. مادر قالب را نصب کنید.
    لطفا هلپ.

  199. هادی قربانی

    در اون صفحه باید یک عنوان برای سایت انتخاب کنید , یوزر و پسوورد برای خودتون و … همه چیز مشخصه

  200. ARA

    سلام
    خست نباشین
    من ورد پرس رو با اموزش شما نصب کردم
    تو مرحه آخر وقتی نام دیتابیس و یوزر و پسورد رو وارد کردم گزینه save رو زدم اما بعدش اون چیزایی که شما نوشتین ( شما می تونید آدرس سایتتون رو در آدرس بار مرورگر وارد کنید تا وارد سایت بشید البته یک مرحله که باقی می مونه بعد از وارد کردن آدرس سایت در مرورگر یه صفحه میاد خوش آمد گویی وردپرس , و از شما می خواد یه نام برای سایتتون وارد کنید و … ) نیومد،نمیدونم باید چیکار کنم؟میشه رانمایی کنین؟
    باتشکر
    ARA

  201. هادی قربانی

    خوب وقتی سایت با فروشگاه جدا هست شما می تونید یک لینک از سایت به فروشگاه بدید که تو قسمت منو ها می تونید این کار رو انجام بدید.

  202. احسان

    خدايش دمت گرم همنينو ميتونم بگم فقط فروشگاهي رو كه ساختم چطوري به سايت اصلي وصل كنم الان اين مثل يه سايت جداست بايد تو ادرس سايت اصلي دسته اي اضافه شود؟ممنون

  203. هادی قربانی

    سلام
    نحوه نصب وردپرس با قالب وردپرس متفاوت هست این آموزش که براش دیدگاه نوشتید نصب وردپرس هستش بعد انجام اینکار باید قالب رو روی وردپرس نصب کنید. فایل wp-config-sample.php داخل فایل های وردپرس وجود داره و داخل قالب نیست. در بخش مدرسه وردپرس آموزش نصب وردپرس , نصب قالب وردپرس , افزونه , درباره ی وردپرس و … مطالب قرار داده شده مطالعه کنید متوجه خواهید شد.

  204. کانون آگهی و تبلیغات ایرانیان

    با سلام
    من چند تا قالب از سایت خوب شما دانلود کردم و دقیقا تمام موارد را مانند خود شما انجام دادم
    ولی متاسفانه نتونستم
    فایل wp-config-sample.php
    را در فایل های اپلود پیدا کنم
    قالب هایی مانند fizz – goodnews-v481 – Hector – Alvan
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

  205. هادی قربانی

    خواهش می کنم فریبرز جان
    نظر لطف شماست , حتما برای ترجمه باید روش خوبی رو پیدا کنم.
    موفق باشی 🙂

  206. فریبرز

    سپـــــــــــــــــــــــــــاس بزرگوار … به راحتی مشکل حل شد. ممنون
    ———————————————————————————–
    استاد برای مترجم سایت به پلاگینهایی که گفتید سرزدم اما متاسفانه با پوسته ی وردپرس من فک کنم مشکل داشتن. راستش شخص خوده من تنها وبگاه بیگ تم و همچنین انجمن وردپرس رو قبول دارم و الباقی رو بیخیال.
    در انجمن جستجو کگردم اما نتیجه ی نداشت. لطفا در اینده مترجم در اختیار داشتید برای کاربران قرار بدید.

    تقریبا مترجمی مثله سایت iran.ir

    عذر خواهی میکنم که این مطلب رو در میان گذاشتم زیر پستی که به هیچ عنوان مربوط نمیشد. امید وارم بخشیده باشد.
    شاد باشید 😉

  207. هادی قربانی

    سلام
    برای اپلود هر فایلی یعنی فایل دلخواه کد زیر رو در فایل فانکشن قرار بدید و فرمت های دلخواهتون رو بهش اضافه کنید

    function my_myme_types($mime_types){
    //Creating a new array will reset the allowed filetypes
    $mime_types = array(
    'jpg|jpeg|jpe' => 'image/jpeg',
    'gif' => 'image/gif',
    'png' => 'image/png',
    'bmp' => 'image/bmp',
    'tif|tiff' => 'image/tiff'
    );
    return $mime_types;
    }
    add_filter('upload_mimes', 'my_myme_types', 1, 1);

  208. فریبرز

    درود

    اقای قربانی وردپرس رو به روز رسانی کردم. اما در وردپرس جدید یه مشکل هست اونم این که نمیتونم فایل فلش رو اپلود کنم.
    در وردپرس قبلی این مشکل وجود نداشت و به راحتی فایلهای فلش در کتابخانه وردپرس جای میگرفتند. ایا چاره ی هست؟؟
    میتونم وردپرس قبلی رو مجددا نصب کنم

  209. هادی قربانی

    وردپرس داخل پوشه ی shop حذف شده بود , مجددا آپ کردم فایل wp-confg-sample.php رو مجددا ویرایش کن کار تمومه. اون یکی بالا اومد

  210. فریبرز

    اقای قربانی خواهش میکنم به هاست برید.
    من دیتابیس فولدر shop رو ساختم اما آدرس رو که وارد میکنم نمیتونم وارد شم
    لطفا چک کنید
    از همین جا منتظر دیدپاه شما هستم.

    ممنونم

  211. هادی قربانی

    سرعت خارج کردن فایل از زیپ و یا زیپ کردن داخل هاست ( به سرعت اینترنت و هاستتون ) مربوط میشه , البته همچین مشکلی خیلی کم پیش میاد , فضای هاست به مقدار کافی دارید؟

  212. فریبرز

    درود اموزش کامل و گام به گامی هست.ممنون که وقت گذاشتید برای کاربران.
    اقای قربانی
    بعد از اینکه وردپرس رو آپلود کردم و میخوام از حالت زیپ خارج کنم.خیلی طول کشید و در آخر هم نشد.
    ممنون میشم که کمک کنید

  213. محمد

    با سلام. همه کارها را درباره نصب وردپرس انجام میدم ولی ارور no website configure می دهد. لطفا راهنمایی فرمایید.

  214. هادی قربانی

    سلام عزیز
    واسه خاطر دوستان کپچا رو موقتا برداشتیم , این شکلک ها هم که میگی واسه خودشون یه کد مخصوص دارن واردی که ؟ 😉

  215. yaser

    نمیدونم خوابم که کپچا نمیبینم یا امشب برنامه عوض شده؟ راستی واسه شکلک بایدکدشو بنویسم یا اینجا نشون نمیده؟ 😮

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *