افزودن امکان آپلود تصویر برای دیدگاه ها در وردپرس

افزودن امکان آپلود تصویر برای دیدگاه ها در وردپرس

سلام , اینبار آموزشی رو براتون آماده کردم که می تونید با استفاده از این آموزش که با یه افزونه هم همراه هست به قسمت دیدگاهها قابلیت آپلود تصویر برای دیدگاه ها در وردپرس رو به وردپرس شما اضافه می کنه. کاهی با این مسئله روبه رو می شویم که نیاز است کاربر و بازدید کننده ی سایت تصاویری رو برای نمایش در قسمت دیدگاهها قرار بده و به ناچار تصویر رو جای دیگه ای آپلود می کنه و لینک تصویر رو در قسمت دیدگاهها قرار میده.

اما یه راه ساده این هست که به قسمت زیر دیدگاه ها در وردپرس بخشی رو برای آپلود تصویر در نظر بگیریم , این قابلیت به راحتی با افزونه ی Comment Images امکان پذیر هستش و نیازی نیست با کدها کاری نداشته باشید. برای دانلود افزونه Comment Images به مخزن افزونه های وردپرس مراجعه کنید.

بعد از نصب و فعال سازی افزونه بخش آپلود تصویر برای دیدگاهها در پااین دیدگاهها افزوده میشه , تصویری که توسط کاربر برای یک دیدگاه افزوده میشه این تصاویر در هاست شما قرار میگیره و در بخش ( مدیریت وردپرس / رسانه / کتابخانه ) قابل مشاده هست و مدیر سایت می تواند تصاویر را حذف کنید.

در قسمت ( مدیریت وردپرس / دیدگاهها ) هر دیدگاهی که براش تصویر اپلود شده باشه تصویر نیز در کنار دیدگاه مورد نظر نمایش داده میشه.

یک نظر

  1. هادی قربانی

    احتمالا شما وردپرس رو بروز رکده باشید و افزونه با نسخه جدید سازگار نباشه فقط یه احتمال , در این ص.رت اگه افزونه نسخه جدیدش اومده بروز رسانی کنید

  2. محمد

    با سلام و تشکر از معرفی این افزونه کارامد.
    من جدیدا مشکلی با این افزونه پیدا کردم. هر عکسی که جدیدا آپلود میشه ، بجاش یه عکس پیش فرض (و مشخص) نمایش داده میشه ، نه عکس آپلود شده.
    لطفا راهنمایی کنید که مشکل از چی میتونه باشه.
    باتشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *