افزونه پیگیری محصولات ووکامرس

یکی از جالب ترین اتفاقاتی که میتواند در پنل مدیریتی یک فروشگاه آنلاین نظیر ووکامرس رخ دهد این است که مدیریت فروشگاه بتواند محصولات خود را پیگردی کتد حال این موضوع به چه معنیست؟ پیگردی یعنی مدیریت فروشگاه بتواند اجناس ارسال شده به خریداران را مورد بررسی قرار دهد یعنی بتواند تاریخ ارسال و همچنین نام فرد ارسال کننده را بداند.

امروز سعی دارم افزونه ای بسیار کاربردی برای شما عزیزان معرفی نمایم که این افزونه میتواند شما را به عنوان مدیر فروشگاه در امر پیگردی محصولات خود یاری دهد.شما میتوانید از پنل تنظیمات این افزونه برای مشخص کردن نام حمل کننده و همچنین تاریخ ارسال و … را مشاهده کرده و میتوانید پس از وارد کردن یک محصول به فروشگاه و در صفحه ویرایش محصول این تنظیمات را انجام دهید.

برخی ویژگی های این افزونه به شرح زیر است:

  • افزودن شماره ارسال و نام ارسال کننده
  • نمایش رد یابی اطلاعات در صفحه محصولات
  • پشتیبانی از 2000 حمل کننده
  • پشتیبانی از نسخه 2.0 ووکامرس به بالا
  • قابلیت های بسیار دیگر…

برای دانلود این افزونه به لینک زیر مراجعه نمائید:
دانلود افزونه AfterShip – WooCommerce Tracking

نحوه نصب
برای نصب اتوماتیک این افزونه به صفحه پنل مدیریت سایت خود رفته و پس از ورود به پنل مدیریت از منو “افزونه ها” گزینه “افزودن” را انتخاب نمایید .
حال فایل افزونه را که دانلود کرده اید اضافه کرده و گزینه نصب را بزنید و پس از نصب شدن آن را فعال کرده و تنظیمات شخصی خود را روی آن اعمال کنید

این قسمت از سری قسمت های معرفی افزونه های کاربردی ووکامرس هم به پایان رسید
شما عزیزان میتوانید در صورت داشتن سوالی از نحوه نصب و پیکربندی این افزونه و یا در صورت بروز مشکلی در حین نصب و استفاده از این افزونه آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید
از همراهی شما سپاس گزارم
موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *