افزونه ی facebook like box widget

افزونه ی facebook like box widget برای نمایش لایک باکس فیسبوک

افزونه ی facebook like box widget برای نمایش لایک باکس فیسبوک

افزونه ای که امروز می خوام بهتون معرفی کنم افزونه ی facebook like box widget برای نمایش لایک باکس فیسبوک می باشد افزونه ای حرفه ای و فوق العاده بی نظیر که توسط آن می توانید آخرین نوشته های خود در فیسبوک را به نمایش بگذارید و همچنین تعداد لایک ها و دوستانتان در فیسبوک را به نمایش بگذارید. خوب ابتدا افزونه ی facebook like box widget رو دانلود کنید سپس افزونه را از قسمت افزونه ها نصب و فعال کنید بعد از فعال کردن افزونه به قسمت ابزارک های قالب برید و ابزارک اضافه شده را در هر قسمت که دوست دارید قرار بدید. تصویر زیر مربوط به ابزارک افزونه ی facebook like box widget برای نمایش لایک باکس فیسبوک می باشد :

افزونه ی facebook like box widgetنمایش در سایت به صورت سمت راست تصویر و قسمت چپ تنظیمات در قسمت ابزارک ها می باشد. امروزه شبکه های اجتماعی کمک بزگی به وبمستران کرده است که می توان از طریق آن مطالب خود را در شبکه های اجتماعی مانن فیسبوک به اشتراک گذاشت و کاربران و مشتریان خود را در یک مکان به دور خود جمع کرد امید وارم این افزونه براتو ن مفید بوده باشه. منتظر افزونه های بعدی بیگ تم باشید.

[button_download url=https://bigtheme.ir/wp-content/uploads/facebook-like-box-widget.zip bottom_text=”افزونه ی لایک باکس فیسبوک”]دانلود رایگان[/button_download]

 

یک نظر

  1. هادی قربانی

    در ابزارک ها قرار میگیره حالا قالب شما هر جا رو ساپورت کنه میشه نمایشش داد که بیشتر همون فوتر و ستون کنری هست

  2. امین

    سلام راهی هست این افزونه رو بجز فوتر و سایدبار در جای دیگه مثل وسط صفحه بکار برد؟؟

  3. همیار

    سلام آقا هادی
    الان به شدت به یک افزونه امتیازدهی واسه پستها و نظرات که به شکل ستاره ای باشه نیاز دارم ولی افزونه که مناسب باشه پیدا نکردم ،حالا شما لطف کنید یک افزونه کامل که خودتون تست کردید و طرف دارش هستید رو معرفی کنید(یا بهترین افزونه امتیازدهی به نظرتون چیه)؟

    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *