نماد سایت بیگ تم

افزونه ی facebook like box widget برای نمایش لایک باکس فیسبوک

افزونه ی facebook like box widget

افزونه ی facebook like box widget برای نمایش لایک باکس فیسبوک

افزونه ای که امروز می خوام بهتون معرفی کنم افزونه ی facebook like box widget برای نمایش لایک باکس فیسبوک می باشد افزونه ای حرفه ای و فوق العاده بی نظیر که توسط آن می توانید آخرین نوشته های خود در فیسبوک را به نمایش بگذارید و همچنین تعداد لایک ها و دوستانتان در فیسبوک را به نمایش بگذارید. خوب ابتدا افزونه ی facebook like box widget رو دانلود کنید سپس افزونه را از قسمت افزونه ها نصب و فعال کنید بعد از فعال کردن افزونه به قسمت ابزارک های قالب برید و ابزارک اضافه شده را در هر قسمت که دوست دارید قرار بدید. تصویر زیر مربوط به ابزارک افزونه ی facebook like box widget برای نمایش لایک باکس فیسبوک می باشد :

نمایش در سایت به صورت سمت راست تصویر و قسمت چپ تنظیمات در قسمت ابزارک ها می باشد. امروزه شبکه های اجتماعی کمک بزگی به وبمستران کرده است که می توان از طریق آن مطالب خود را در شبکه های اجتماعی مانن فیسبوک به اشتراک گذاشت و کاربران و مشتریان خود را در یک مکان به دور خود جمع کرد امید وارم این افزونه براتو ن مفید بوده باشه. منتظر افزونه های بعدی بیگ تم باشید.

[button_download url=https://bigtheme.ir/wp-content/uploads/facebook-like-box-widget.zip bottom_text=”افزونه ی لایک باکس فیسبوک”]دانلود رایگان[/button_download]

 

خروج از نسخه موبایل