بلیط هواپیما، بلیط چارتر، بلیط قطار و بیمه مسافرتی در قاصدک 24

بلیط هواپیما، بلیط چارتر، بلیط قطار و بیمه مسافرتی در قاصدک 24

سفر به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای بشر می‌تواند با اهداف گوناگونی چون دستیابی به منافع کاری و تجاری، دیدار دوستان و اقوام، بازدید از جاذبه های گردشگری، تجدید قوا و… صورت پذیرد. از این رو سه عنصر اصلی مقصد، زمان و هدف سفر مهمترین نقش را در تعیین شیوه حمل و نقل و نوع مسافرت اعم از زمینی، هوایی و دریایی ایفا می‌کنند.
از سوی دیگر خرید از سامانه های جامع ارائه دهنده خدمات سفر این امکان را برای خریداران مهیا می‌سازد که بدون نگرانی در خصوص امنیت وسیله نقلیه، سرعت، راحتی و حتی هزینه آمد و شد با آن، سفر خود را مدیریت نمایند. این قبیل سامانه ها به طور معمول، خدمات مسافرتی و جهانگردی خود را در زمینه های گوناگونی ارائه می‌کنند و امکان خرید انواع بلیط اعم از هواپیما، قطار و… را برای کاربران خود تسهیل می‌نمایند.

خرید بلیط هواپیما در قاصدک 24

قاصدک 24 یکی از سامانه‌های معتبریست که خدمات سفر را به صورت آنلاین به کاربران خود عرضه می‌کند. این سامانه با همکاری بسیاری از شرکت های هواپیمایی معتبر داخلی و خارجی نظیر ماهان، ایران‌ایر، قشم ایر، کارون و… اقدام به عرضه مستقیم به مسافران برای خرید بلیط هواپیما می‌نماید. بدین ترتیب مسافران قادر خواهند بود به سادگی و تنها با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.ghasedak24.com ضمن مشاهده لیست کاملی از بلیط های موجود، قیمت بلیط هواپیما مورد نظر خود را با سایر بلیط ها مقایسه نموده و خریدی مناسب و مقرون به صرفه‌ را تجربه نمایند.
نکته قابل توجه دیگر در رابطه با قاصدک 24 این است که خدمات این سامانه تنها به فروش بلیط هواپیما خلاصه نمی‌شود. این شرکت علاوه بر همکاری با شرکت های هواپیمایی کشور، چندی است که به نمایندگی از کارگزاران ریلی کشور نظیر رجا و فدک اقدام به عرضه بلیط قطار نموده است. به عبارت دیگر تجمیع تمامی پیش نیازهای ممکن در یک سامانه جامع سبب شده است تا قاصدک 24 به سادگی پاسخگوی نیاز و سلیقه تمامی کاربران خود باشد.

بلیط چارتر و سیستمی

قاصدک 24 یک سامانه جامع است و همین امر نیز این تضمین را به مسافر می‌دهد که هرگز پروازی را از دست نمی‌دهد. این مجموعه با تجمیع کلیه بلیط های چارتر و سیستمی موجود در مسیر درخواستی مسافر، وی را قادر می‌سازد به راحتی بلیط متناسب با بودجه و سلیقه خود را در مقایسه با سایر بلیط های موجود خریداری نماید.
از سوی دیگر با ابزارهایی که این سیستم در اختیار کاربران خود قرار داده است مسافر می‌تواند به سادگی عملیات خرید بلیط چارتر هواپیما یا سیستمی مورد نظر خود را تنها با یک کلیک از میان انبوهی از بلیط های موجود انجام دهد. همچنین فیلترهای تعبیه شده در سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 به کاربر اجازه می‌دهد تا لیست نتایج را با توجه به ساعت حرکت، بازه نرخی، شرکتهای هواپیمایی، نوع بلیط و کلاس پروازی دلخواه طبقه بندی نماید و بلیط چارتر هواپیما یا سیستمی مورد نظر خود را در زمان کوتاه‌تری رزرو و خریداری نماید.

بلیط قطار

همانطور که گفتیم سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 علاوه بر همکاری با ایرلاینهای معتبر داخلی و خارجی اقدام به عرضه بلیط قطار سه شرکت اصلی و کارگزار بلیط قطار نیز می‌نماید. بدین ترتیب مجموعه کاملی از بلیط های قطار نظیر بلیط قطار رجا، بلیط قطار فدک در دسترس کاربران این سامانه قرار دارد تا مسافر بتواند قیمت خرید بلیط قطار مورد نظر خود را با سایر بلیط ها مقایسه نموده و خریدی مناسب و مقرون به صرفه‌ را تجربه نمایند.
خرید بلیط قطار از قاصدک 24، به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است. از این رو کاربر برای رزرو بلیط قطار مورد نظر خود در کوتاهترین زمان ممکن، می‌تواند با تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد، تاریخ سفر و یکی از سه گزینه “مسافرین عادی”، “ویژه برادران” و یا “ویژه خواهران” در صفحه نخست، وارد درگاه بانکی شده و بلیط قطار دلخواهش را رزرو و خریداری نماید.

بیمه مسافرتی

دیگر مزیت خرید از سامانه جامع خدمات سفر قاصدک 24 بهره گیری از بیمه نامه های مسافرتی است. بیمه مسافرتی قاصدک 24 توسط شرکت بیمه سامان و در پنل های متنوع ارائه می‌گردد و هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تأخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و حوادثی از این دست را پوشش می‌دهد. بیمه نامه مسافرتی سامان همچنین انواع سفر از جمله تک نفره، تجاری، خانوادگی و… را شامل می‌شود و پس از خریداری در اسرع وقت به ایمیل ثبت شده کاربر در سامانه ارسال می‌گردد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *