جلوگیری وردپرس از نوشتن مطالب تکراری

با سلام و دورد فراوان بر خوانندگان بیگ تم

امروز می خوام درباره جلوگیری وردپرس از نوشتن مطالب تکراری به شما توضیح بدهم که چه قدر در سئو اهمیت دارند.

شما با انتخاب عنوان و پیوند های یکتای نوشته های سایتتون بخش عمده ای از سئوی مطالب خود را انجام داده اید ولی به شرط این که قوانین سئو را رعایت کرده با شید! یکی از قوانین سئو که در مطالبتون میتونه تاثیر منفی بذاره استفاده از عناوین تکراری در مطالب هست . وردپرس با عناوین تکراری برای نوشته ها،به خوبی با استفاده از پیوند های یکتا مقابله می کند ولی چه کار کنیم که ،عناوین تقریبا مشابه هستند ولی پیوند های یکتای متفاوتی را ایجاد می نمایند و شما باید از این کار اجتناب کنید؟

پس با بیگ تم همراه باشید…

مقابله وردپرس با پیوندهای یکسان نوشته ها

ببینید عزیزان اگر از پیوند های یکتای همگام با سئو استفاده می کنید وردپرس به صورت اتوماتیک عنوان نوشته شما را به عنوان پیوند یکتا در نظر می گیرد .

ولی  وردپرس در هنگام مواجهه با نوشته های تکراری، با قرار دادن شماره در انتهای پیوند یکتا سعی در نشان دادن این مورد دارد که این مورد تکراری است.

 

اگر که واژه های پیوند یکتا دقیقا یکسان است این مورد می تواند موتور های جستجو را در اینکه کدام صفحه، صفحه اصلی می باشد و باید رنک بالاتری در جستجوی آن کلیدواژه داشته باشد را به شک می اندازد و اینگونه باعث می شوید که مطالبون در موتور های جستجو ایندکس نشوند.

دراین قسمت این آموزش با نحوه مقابله وردپرس با نوشته های تکراری آشنا شدید ، همچنین فهمیدیم که روش مقابله خود وردپرس با نوشته های تکراری با اضافه نمودن اعداد به انتهای نوشته تکراری مفید نمی باشد و از لحاظ سئو (سئو وردپرس )می تواند موجب گمراهی موتور های جستجو شود، در این قسمت شما را با روشی که ما با آن برای جلوگیری وردپرس از نوشتن مطالب تکراری (قسمت دوم) استفاده می کنیم آشنا می شوید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعالسازی پلاگین  Duplicate Title Validation (پلاگین شناسایی نوشته های تکراری) می باشد. این پلاگین نیز مانند بسیاری از پلاگین های دیگر بدون هیچ گونه تنظیماتی شروع به فعالیت می نماید.

یک نوشته جدید ایجاد نمایید و با وارد کردن یک عنوانی که قبلا برای یک نوشته استفاده نموده اید این پلاگین را تست نمایید، پلاگین به شما هشدار خواهد داد که این عنوان برای نوشته شما قبلا توسط یک نوشته دیگر استفاده شده است.

پلاگین نه تنها به کاربران در مورد عناوین تکراری هشدار می دهد، بلکه کاربر را از انتشار آن نوشته باز میدارد، اگر یک کاربر، نوشته ای را دقیقا با عنوانی که قبلا استفاده شده است انتشار دهد، پلاگین وردپرس این نوشته را انتشار نداده و به عنوان چرکنویس ذخیره می نماید و یک هشدار قرمز رنگ را به نمایش خواهد در آورد.

نتیجه میگیریم  که با این افزونه می توانید به راحتی برای سایت هایی که بیش از یک نویسنده دارند محدودیت اجرا کنید تا در سایت از گذاشتن مطالب تکراری جلوگیری شود

امیدوارم از این ساعت از سری آموزش های وردپرسی ما بیگ تم برایتان مفید واقع شده باشد

منتظر نظرات شما در این پست  هستیم، نظرات خود را از ما دریغ ننماید.

 [button color=”blue” size=”medium” link=”https://downloads.wordpress.org/plugin/duplicate-title-validate.zip” icon=”” target=”false”]دانلود افزونه Duplicate Title Validation [/button]

 

یک نظر

  1. سینا امین زاده

    سلام
    کار با افزونه خیلی ساده هست. اما به امید اگر تونستم حتما فارسی سازیشو انجام میدم

  2. محمد

    با سلام
    ممنون از مطالب خوبتون افزونه خیلی جالبی بود فقط اگر می شود آن را برای ما فارسی کنید تا استفاده از آن آسان شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *