دانلود رایگان افزونه پیامک گرویتی فرم Gravity Forms

دانلود رایگان افزونه پیامک گرویتی فرم Gravity Forms

در دنیای دیجیتال امروزی جلب توجه و اعتماد مشتری یکی از مهم‌تربن ارکان بازاریابی دیجیتال می‌باشد.

اگر بخواهیم روی این مسئله تمرکز بیشتری داشته باشیم ارتباط موثر با مشتری یا همان مشتری مداری می‌تواند جز یکی از روش های جذب مشتری باشد.

شاید سوالی در ذهن شما نقش ببندد که مشتری مداری چطور نقش مؤثری در جذب مشتری خواهد داشت؟

جواب این سوال بسیار ساده می‌باشد!!! معرفی حرفه‌ی شما به دیگران.

ما در هنگام خرید، در هنگام ثبت‌نام، یا در هنگام بروز مشکل می‌توانیم با ارتباط دقیق و درست با کاربران، مشکلات آن‌ها را به درستی مدیریت کنیم.

راه حل چیست؟

سامانه پیامکی

امروزه استفاده از سامانه‌های پیامکی و ارسال پیامک به کاربران می‌تواند در جلب نظر مشتریان شما تاثیر گذار باشد.

شما می‌توانید برای جذب بهتر و حفظ مشتری پیامک‌هایی مانند ارسال پیامک ثبت نام، ارسال کد تایید، ارسال نام کاربری و رمز عبور، ارسال رویداد‌های سفارش از جمله عدم پرداخت، پرداخت ناموفق، پرداخت شده، تکمیل شده، لغو شده یا مستر شده را ارسال کنید. این پیامک‌ها حس اعتماد و راحتی را در کاربران ایجاد می‌کند

این حس اعتماد می‌تواند نه تنها در جذب مشتری و تبلیغات رایگان از سوی خود کاربران تاثیرگذار باشد بلکه می‌تواند با ایجاد حس امنیت در کاربران، مشتریان بیشتری را به ارمغان بیاورد.

اما به نظر شما در بین سامانه‌های پیامکی یک سامانه پیامکی خوب چه ویژگی‌هایی را برای ما دارد؟

 ارسال پیامک خدماتی و تبلیغاتی از طریق وب سرویس تنها یکی از کارهایی است که پنل پیامکی برایتان انجام می‌دهد. یک پنل پیامکی قدرتمند می‌تواند با اتصال به افزونه‌هایی مثل گرویتی فرم، سختی‌های ارتباط با مشتری را برای شما کم‌رنگ کند

سامانه ملی پیامکی یکی از سامانه‌های دقیق بروز و پیشرفته سامانه‌های پیامکی در این حوزه می‌باشد. این سامانه با استفاده از وب سرویس و api پنل پیامکی شما را به وب سایت شما متصل می‌کند.

افزونه گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم یکی از بهترین فرم ساز‌ها در سیستم مدیریت محتوا ( Cms ) وردپرس می‌باشد.

شما با افزونه گرویتی می‌توانید فرم‌های خود را به سرعت هرچه تمام‌تر ایجاد و آن‌ها را با استفاده از امکانات ویژه ای که این فرم ساز در اختیار شما می‌گذارد پیکربندی کنید

این فرم ساز یک افزونه چند کاره در این زمینه می‌باشد. برای مثال می‌توان یک فرم ثبت نام ایجاد کرده یا یک فرم تماس با ما و یا یک فرم نظرسنجی یا یک فرم جهت فروش محصولات برای وب سایت خود ایجاد کنید.

فرق اساسی افزونه گرویتی فرم با بقیه افزونه در میزان شخصی سازی فرم شما می‌باشد. در افزونه گرویتی فرم دست شما برای هر شخصی سازی باز می‌باشد

مزایا افزونه گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم به دلیل امکانات ویژه و سهولت در کار با آن جزء بزرگترین و بهترین افزونه‌های وردپرس می‌باشد.

از قابلیت این افزونه می‌توان به قابلیت ارسال پیامک بعد از ثبت فرم ، قابلیت ارسال پیامک کد تایید جهت احراز هویت ، سازگاری با تاریخ شمسی ، آسانی در ساخت فرم ،طراحی فرم‌های شرطی ،قابلیت اتصال به درگاه پرداخت بانک‌های مختلف ،امنیت بسیار بالا و اضافه کردن قابلیت‌های به خصوص توسط برخی ادان‌ها  (addon)می‌توان اشاره کرد.

حال که فرم خود را ایجاد کردید مرحله بعدی چیست؟

با استفاده از افزونه گرویتی فرم توانستیم فرم‌های مختلفی را ایجاد و مشتری را به سمت خود جذب کنیم.

اما با ایجاد این فرم‌ها همچنان به صورت دقیق نتوانستیم با مشتری ارتباط درست و زمینه سازی را در حوزه‌ی جلب اعتماد مشتری ایجاد کنیم.

دانلود رایگان افزونه پیامک گرویتی فرم Gravity Forms

حال که شما فرم‌های خود را ساخته و ویرایش نموده اید و توانستید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید، بهترین راه برای تکمیل این ارتباط می‌تواند ارسال پیام درست ، دقیق و به هنگام برای کاربران باشد.

شما با اتصال این افزونه به فرم ساز خود به جز ارسال کد تایید می‌توانید از ارسال‌هایی از قبیل ارسال به مدیر، ارسال در شروط خاص، ارسال در هنگام پرداخت، ارسال در هنگام تکمیل فرم، ارسال حتی به چندین مدیر، ارسال به شماره‌های خاص و … نیز استفاده بفرمایید.

با توجه به اینکه وبسایت رسمی گرویتی فرم سامانه ارسال پیامک ملی پیامک را به عنوان سامانه اصلی خود معرفی می‌کند پیشنهاد می‌شود از این سامانه جهت اتصال افزونه فرم ساز گرویتی فرم استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که سامانه ملی پیامک یکی از بهترین سامانه‌ها پیامکی برای اتصال این افزونه به یک پنل پیامکی می‌باشد. سامانه پیامکی ملی پیامک یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سامانه پیامکی در جهت ارسال پیامک می‌باشد.

همچنین برای کامل کردن این بحث باید اضافه کرد که افزونه‌های دیگری که فرم ساز گرویتی فرم را به پنل‌های پیامکی متصل می‌کنند معتبر نبوده و تنها سامانه‌ی معتبر برای ارسال پیامک گرویتی فرم ملی پیامک می‌باشد.

در این قسمت باید اضافه کرد که این افزونه قابلیت ارسال کد تایید به هنگام تکمیل فرم را نیز دارد، یعنی کاربر شما در هنگام تکمیل فرم باید توسط شماره تلفن همراهی که در فرم وارد کرده است احراز هویت شود و در صورت عدم احراز هویت نتواند از خدمات شما استفاده کند.

دریافت شماره درست و دقیق کاربران این اجازه به شما می‌دهد که بتوانید در آینده شماره کاربران خود در یک نقطه متمرکز کنید و در آینده برای این شماره‌ها که مشتریان و یا کاربران شما هستند ارسال پیامک تبلیغاتی نیز داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله سعی داشتیم تا فرم‌های افزونه گرویتی فرم خود را که در cms یا همان سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی و پیکربندی نموده اید را به پنل‌های پیامکی مانند سامانه ملی پیامک متصل کنیم.

این پنل با اتصال به افزونه‌ی گرویتی فرم شما می‌تواند ارتباط خوب و موثری را با مشتریان شما برقرار کند.

سامانه ملی پیامک به دلیل توانایی‌ها و امکانات زیاد می‌توانید تمام نیاز‌های شما را در خصوص ارسال پیامک ترفیع نماید.

شایان ذکر است که شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره دقیق و درست با شماره 02136404 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *