دانلود فیلم های ترسناک جدید

دانلود فیلم های ترسناک جدید

فیلم های ترسناک سرگرم کننده ترین و هیجان آور ترین موضوعات هستند. دسته بندی فیلم های ترسناک کمی زیاد است که در واقع به همان مودهای ترسناک برمیگردد و هر سازنده ای روشی را برای ساخت اثرش در پیش می گیرد. از فیلم های ترسناک روح تا قتل های زنجیره و آدمخوارها همه میتواند ترس را به ما القا نماید.در این مقاله قصد داریم چند فیلم ترسناک جدید که ارزش تماشا دارند را معرفی کنیم که همگی در بخش دانلود فیلم ترسناک سایت نیکی دیلی قرار می گیرند.

فیلم های جدید ترسناک

1- برهوت یا هیولا

فیلم خارجی هیولا یا بیست (The Beast) با عنوان اصلی (El páramo) که با نام The Wasteland نیز شناخته میشود، یک فیلم ترسناک، معمایی و درام محصول سال 2021 کشور اسپانیا به کارگردانی دیوید کاسادمونت است که توسط دو کمپانی Rodar y Rodar Cine y Televisión و Fitzcarraldo Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز دیوید کاسادمونت، مارتی لوکاس و فران منچون نگاشته اند و از بازیگران این فیلم میتوان به؛ اینما کوئستا، روبرتو الامو، آلهاندرا هاوارد، آسیر فلورس، ویکتور بنژومیا اشاره کرد. نخستین بار در تاریخ 12 اکتبر سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌ المللی Sitges Film Festival در کشور اسپانیا به نمایش درآمد سپس در 6 ژانویه سال 2022 توسط نتفلیکس NETFLIX در اسپانیا، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم هیولا پس از اکران نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت نمود؛ اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، نحوه فیلمبرداری و داستان فیلم را ستودند اما در مقابل فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند.

در مورد زنی به نام لوسیا و پسرش است که به دور از جامعه و در منطقه‌ای دور افتاده با یکدیگر زندگی می‌کنند. خانواده کوچک این مادر و پسر به ندرت پذیرای افراد می‌باشد و هدف اصلی آن‌ها داشتن یک زندگی آرام است. اما با ظاهر شدن یک موجود مرموز و ترسناک که شروع به تسخیر خانه کوچک آن‌ها می‌کند، رابطه این مادر و پسر در معرض آزمایش قرار گرفته است.

2- سرزمین زامبی ها: شلیک نهایی

فیلم سینمایی سرزمین زامبی ها: شلیک نهایی (Zombieland: Double Tap) فیلمی اکشن، کمدی و ترسناک، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی روبن فلیشر است. بازیگرانی چون وودی هرلسون، جسی آیزنبرگ، اما استون، ابیگیل برسلین، زوئی دویچ، اون جوگیا، رزاریو داوسون و لوک ویلسون در این فیلم بازی می کنند. این فیلم که دنباله فیلم سرزمین زامبی‌ ها (محصول سال ۲۰۰۹) به حساب می‌ آید، در اکتبر ۲۰۰۹ توسط کمپانی سونی پیکچرز در سینماهای آمریکا اکران شد. از جمله افتخارت این فیلم می‌توان به نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره موسیقی در رسانه هالیوود ۲۰۱۹ اشاره کرد.

در حالیکه تعداد زیادی از جمعیت سیاره زمین بر اثر شیوع یک ویروس جهش یافته به مردگان متحرک تبدیل شده‌اند، چهار نفر که از این محمصه نجات‌یافته اند به نام‌های کلمبوس، تالاهاسی، ویچیتا و لیتل راک، به نواحی مرکزی آمریکا نقل مکان می‌کنند و با زامبی‌های تکامل‌یافته و سایر بازماندگان نژاد بشر مواجه می‌ شوند.

برای دانلود فیلم سرزمین زامبی با زیرنویس فارسی به نیکی دیلی مراجعه کنید.

3- هیپنوتیزم

فیلم سینمایی هیپنوتیک یا هیپنوتیزم (Hypnotic) یک فیلم ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی مشترک مت آنجل و سوزان کوت است که توسط کمپانی The Long Game ساخته شده؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ریچارد دی اویدیو نوشته و ستارگانی چون کیت سیگل، جیسون اومارا، دوله هیل، لوسی گست، جیمی ام. کالیکا، تانجا دیکسون وارن، لوک رودریک، دوین دالتون، استفانی کادمور در این فیلم حضور دارند. نخستین بار در تاریخ 27 اکتبر سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، کانادا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ هیپنوتیزم پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه کیت سیگل در این فیلم را ستودند در مقابل از فیلمنامه و نحوه کارگردانی انتقاد کردند.

در مورد زنی جوان به نام جن تامپسون (با بازی کیت سیگل) است که برای بهبودی وضع روحی خود به یک هیپنوتیزم درمانگر مراجعه کرده و از وی کمک می‌گیرد. اما با گذشت چند جلسه از درمان، وی متوجه عواقب غیرمنتظره و مرگبار این کار شده است.

4- زندانیان سرزمین ارواح

 

فیلم سینمایی زندانیان سرزمین ارواح (Prisoners of the Ghostland) یک فیلم اکشن، ترسناک و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی سیون سونو است که توسط سه کمپانی‌‌ Patriot Pictures و Eleven Arts و Baked Studios تهیه و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز آرون هندری و رضا سیکسو صفایی نوشته اند و هنرمندانی چون نیکلاس کیج، سوفیا بوتلا، نیک کاساوتیس، بیل موزلی، گریس سانتوس، تاکا کاگوچی، جفری روو، جای وست، تاکاتو یونموتو، لورنا کوتو حضور دارند؛ سیون سونو هنرپیشه، شاعر، رمان‌نویس، کارگردان فیلم و فیلمنامه‌نویس اهل کشور ژاپن است؛ سونو از سال 1984 تاکنون 51 فیلم را در جایگاه کارگردان و فیلمنامه‌نویس در کارنامه‌ کاری خود دارد که 42 فیلم از میان آن‌ها فیلم‌ های سینمایی بلند هستند؛ فیلم آخرین شب اولین بار در تاریخ 31 ژانویه سال 2021 میلادی در جشنواره بین المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival اکران شد سپس در 17 سپتامبر نیز توسط RLJE Films در سینماهای کشور آمریکا و انگلستان پخش خواهد شد؛ این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد و آن‌ها بازی بازیگران به ویژه نیکلاس کیج و سوفیا بوتلا در این فیلم را تحسین کردند.

تمامی فیلم های ترسناک و دلهره آور در دانلود فیلم خارجی سایت نیکی دیلی با 4 کیفیت و امکان تماشا آنلاین وجود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *