صندلی انتظار چیست و استفاده درست از آن

صندلی انتظار چیست و استفاده درست از آن

صندلی انتظار به صندلی هایی گفته میشود که برای انتظار مشتری گذاشته میشود تا مشتری بتواند دقایقی را روی آن بنشیند تا کار آن انجام شود و یا نوبت به آن برسید که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

صندلی انتظار چیست

صندلی انتظار به صندلی هایی گفته میشود که معمولا چهار پایه بوده و بدون جک و چرخ زده میشود که نام دیگر صندلی انتظار اداری همان صندلی ثابت اداری هم میباشد. صندلی های انتظار حرکت نمیکند و گردان نمیباشد تا مشتری و یا ارباب رجوع در جای مشخصی بنشیند و تکان نخورد. صندلی های انتظار معمولا قیمت ارزان تر و طراحی کم خرج دارند چون یک مدیر و یک مسئول خرید حتما پول بیشتر اول برای صندلی های پرسنل خود و بعد برای مشتریان خود انتخاب میکند.

انواع صندلی انتظار از نظر جنس

صندلی های انتظار در زمان ها قدیم یعنی حدود 10 سال پیش از چوب ساخته میشد که با ورود فلز به بازار صندلی و گران شدن چوب، در حال حاضر تمامی صندلی های انتظار از ستون و پایه نگهدارنده فلزی ساخته میشود و تفاوت های آن در کلاف نشیمن و پشتی میباشدو در حال حاضر 3 کلاف در صندلی های انتظار بکار گیری میشود 1- کلاف چوبی 2- کلاف فلزی 3- کلاف پلاستیکی که سهم بیشتری را کلاف چوبی گرفته که معمولا هم از ام دی اف استفاده میگردد.

صندلی های انتظار از نظر تعداد

صندلی های انتظار از نظر تعدادصندلی های انتظار انواع و اقسام مختلفی دارد که معمولا در فرم تک نفره تولید میشود اما بعضی از مدل های صندلی مثل صندلی های فرودگاهی کلا از تعداد 2 تا به بالا زده میشود و برای تعداد است. صندلی های تعداد بالا به دلیل یکپارچه بودن معمولا بهم ریختگی ندارند و مناسب هستند یعنی فرض کنید 4 عدد صندلی انتظار تکی کنار هم باشد بهتر است یا 1 صندلی چهار تایی که قطعا 1 صندلی هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت بهتر خواهد بود.

صندلی انتظار در دسته صندلی اداری

صندلی های انتظار از دسته بزرگ صندلی اداری میباشد که معمولا جزو ارزانترین صندلی های اداری است چون مدیران و مسئولان همیشه سعی دارند با بودجه کمتری مکان های خود را تجهیز کنند و به همین سبب خرید صندلی انتظار ارزان را ترجیح میدهند ولی باید به یاد داشته باشید که اهمیت مشتری گاهی از اهمیت پرسنل بالاتر است و اگر مشتری حضوری زیادی دارید سعی کنید از صندلی های راحت و با کیفیت استفاده کنید که هم عمر بالاتری به شما خواهند داد و هم مشتری شما راحت تر خواهد بود.

تفاوت صندلی های انتظار با دیگر صندلی ها

تفاوت صندلی های انتظار با دیگر صندلی هاصندلی انتظار از پایه های ثابت بهره میبرد و معمولا بصورت چهار پایه هم زده میشود تا ثابت بماند و حرکت نکند اما بسیاری از صندلی ها یا  گردان هستند و یا حرکت میکنند که میتوان به تفاوت های آن اشاره کرد مثل 1- وجود چرخ 2- وجود جک 3- وجود پایه پنج پر 4- مکانیزم های چند حالته 5- انواع دسته های تنظیمی و ….. که معمولا امکانات صندلی های گردان بیشتر از صندلی های ثابت خواهد بود.

بهترین برند برای خرید صندلی انتظار

صندلی انتظار در خیلی از تولیدی ها زده میشود اما مهم است که بتوانید با کمترین قیمت بهترین کیفیت را خریداری کنید که گروه تولیدی فضاسیستم از آن تولید کننده هایی میباشد که همیشه سعی داشته انواع محصولات خود را با گارانتی و بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به مشتری برساند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *