معرفی چند افزونه وردپرس

در این بخش چند افزونه رو بهتون معرفی می کنم که شاید  کاربرد اونارو داخل خیلی از سایت ها دیده باشید .ایکی از افزونه ها در رابطه با ادیتور شماست و دیگری افزونه به ظاهر پست های شما مربوط میشه و به نویسنده ها امکان کار دسته جمعی میده.

افزونه بعدی  هم به ایجاد یه تقویم زیبا درسایتتون مربوط میشه.

……………………………………………………………….

افزونه کاربردی وردپرس:ایجاد پست های دسته جمعی-افزودن گزینه هایی به ادیتور-ساخت تقویم برای اتفاقات آینده

1)اولین افزونه  مربوط به پست هایی میشه که با همکاری چند نویسنده نوشته میشه.داخل سایت شما اگه بش از یه نویسنده فعالیت داشته باشه این افزونه می تونه براتون مفید باشه.پست هایی که معمولا وقت بیشتری براشون صرف میشه و بخشی از اون مربوط به یه نویسنده و بخشی دیپه با همکاری نویسنده ی دیگه تهیه شده.در این صورت افزونه ای که بهتون معرفی می کنم این امکانو میده که در صفحه اصلی پستی که به نمایش گذاشته میشه با نام دو نویسنده به نمایش دربیاد.

افزونه ای که بهتون کمک می کنه   Co-Authors هست.برای دانلود افزونه روی لینک زیر کلیک کنید:

1

………………………………………………………………………………………..

2)افزونه ای کاربردی بعدی ما مربوط به ایجاد آپشن های دلخواه در ادیتور شماست.با دانلود افزونه و پس از نصبش باید این مسیرو طی کنید: Settings » Post Editor Buttons menu

بعد از این کار میتونید تعداد زیادی از گزینه ها رو که ممکنه اضافه کنید.مثلا در عکس زیر به گزینه ای اضافه شده ک به کاربرا اجازه میده کد صفحه بعد رو قرار بدن.

2

بعد از ایجاد گزینه مورد نظر،این ابزار باید به صورت زیر در ادیتور شما ظاهر شه:

3

برای دانلود افزونه روی لینک زیر کلیک کنید.نام افزونه   Post Editor Buttons Fork هست.

…………………………………………………………………………………

3)با این افزونه که در ادامه میتونید دانلود کنید ،ازاین به بعد این امکانو دارید تا بتونید یه تقویم زیبا برای سایت درست کنید و وقایع آینده ی مربوط به سایتتون و یا موضوعات مرتبط با سایتتون رو داخلش قرار بدید.

نمونه ای از این تقویم رو میبیندید:

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.نام افزونه: Future Post Calendar

………………………..

با آرزوی توفیق روز افزون

منبع:بیگ تم

یک نظر

  1. هادی قربانی

    با قالبی مشکل داشته باشه بحثش جدا / اما اگه چیدمانش به هم میریزه باید استایلش تغییر داده بشه

  2. هادی قربانی

    بنده اصلا با این پلاگین کار نکردم قرار به راهنمایی باشه باید منم بررسی کنم ببینم چجوری کار می کنه لطفا این موارد رو خودتون برطرف کنید و سوالات مربوط به قالب فقط مطرح کنید در غیر اینصورت دیدگاهتون تایید نخواهد شد

  3. hsdn

    باسلامی دوباره
    میخواستم تقویم گوگل خودمو توی سایتم نمایش بدم چطوری میتونم اینکاروبکنم؟من ازقالب جریده استفاده میکنم.کمی تحقیق کردم دیدم ازاین افزونه باید استفاده کنم اما الان نصبش کردم دیدم تنظیماتش خیلی پیچیدست ممنون میشم راهنماییم کنید چیکارباید بکنم واقعا لازمه ممنون. نمونه تقویمی هم که میخوام نمایش بدم رو لینکش رو دادم: takmovie93.in

  4. hsdn

    یه راهنمایی کنید خودم یطوری درستش کنم بگید کدوم قسمت هارو باید تغییر بدم منیعی آموزشی چیزی سراغ دارید؟
    کارسختیه؟PHP زیادی داره؟

  5. hsdn

    باسلام آقای قربانی عزیز
    من از افزونه DP Events Calendar استفاده میکنم توی سایتم برای ثبت شروع وپایان سریال ها. ولی به یه مشکلی خوردم اونم اینه که وقایع رو زیرهم نشون میده ووقتی وقایع زیاد بشه قالب بهم میریزه میخواستم لطف کنید وتغییری توش بدید که دوتا دکمه بهش اضافه بشه که بشه اسکرولش کرد واینطوری نباشه خودم هرکاری کردم نتونستم ممنون توی عکس هم قسمتش رو مشخص کردم.
    upload7.ir/imgs/2014-09/69406881930578643520.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *