ایمیل مارکتینگ چیست ؟ بازاریابی با استفاده از ایمیل به چه معناست؟
بازاریابی با ایمیل شامل تمامی اشکال بازاریابی است که به ایمیل مرتبط هستند.
دوستان عزیز شما به عنوان مدیریت یک فروشگاه اینترنتی و یا هر کسب و کار دیگری هر ایمیلی که می فرستید، قسمتی از بازاریابی شما با ایمیل می باشد. آن ایمیل می تواند یک نامه ، یک روزنامه، یک پیام پشتیبانی یا حتی یک سؤال باشد. تا زمانی که در رابطه با کارتان با مردم در تماس باشید در واقع کارتان را ارائه می دهید و این همان بازاریابی است اما به وسیله ایمیل.
ایمیل مارکتینگ چیست ؟
ایمیل مارکتینگ عبارت است از ارسال ایمیل با سرعت بالا به میلیونها نفر در سطح کشور جهت معرفی خدمات و یا محصولات خودتان و یا جلب بازدید کننده برای سایت یا فروشگاهتان
یک ایمیل مارکتینگ خوب باید حداقل شرایط زیر را دارا باشد :
- کلیه ایمیلها به INBOX دریافت کنندگان وارد شده و نه در Bulk mail آنها
- ایمیلها به روز و معتبر باشد
- زمان ارسال ایمیلها بهترین زمان بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال شود
- متن ارسالی واقعی و به دور از جنجال های تبلیغاتی بوده و شان مخاطب را در نظر بگیرد
- دریافت کننده این اختیار را داشته باشد که خود را از لیست دریافت کنندگان خارج سازد
- در متن ارسالی سایت یا آدرسی برای رجوع بعدی کاربران در نظر گرفته شود
- امکان ارسال مجدد به همان آدرس ها برای یادآوری وجود داشته باشد
- ایمیل ها طبقه بندی شده باشد
حال مهمترین سوال این است که چرا ایمیل مارکتینگ؟
ارسال ايميلهاي تبليغاتي يكي از بهترين و به صرفه ترين روش هاي تبليغات در سطح شبكه جهاني اينترنت است. در اين روش شركتها قادر خواهند بود محصولات و خدمات خود را با كمترين هزينه به هزاران و حتي مليونها نفر در سرتاسر جهان معرفي نمايند. ، همچنين با توجه به نوع خدمات و محصولات مي توان قشر خاصي از كاربران را براي معرفي محصولات انتخاب نمود و اين خود دليلي است بر هدفمند بودن اين شيوه تبليغاتي
نظر شما چیست؟
آن را با ما و کاربران بیگ تم به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید