چند نکات طلایی در خرید بلیط های مسافرتی شیراز و تهران!

چند نکات طلایی در خرید بلیط های مسافرتی شیراز و تهران!

شیراز و تهران دو استان پرطرفدار و همچنین پرتردد در ایران هستند که افراد زیادی سالانه با اهداف مختلف به آن ها سفر می کنند. بخشی از این سفرها، کاری و برخی دیگر تفریحی بوده و همین تقاضا باعث ازدیاد ارزش رزرو بلیط قطار شیراز و بلیط هواپیما تهران می شود. به عنوان مثال اگر قصد سفر به این دو استان را در مراسم های مناسبتی مانند نوروز، اعیاد فطر و قربان، تعطیلات آخر هفته و… دارید؛ با پروسه ی دشواری مواجهه خواهید شد! زیرا به علت محبوبیت این دو بلیط و سایرین مانند بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس شیراز و… به سرعت فاقد ظرفیت خواهند شد. بنابراین ما در این  مطلب تصمیم گرفته ایم از نکات مهم و طلایی در خرید این بلیط ها سخن بگوییم و شما را با روش های کارآمد و مفیدی در این زمینه آشنا کنیم.

اهمیت پیداکردن راهکار

همانطور که می‌دانید خرید بلیط قطار، هواپیما یا اتوبوس برخی از شهرها با اهداف مشخصی صورت می‌گیرد. به طور مثال اغلب مسافرانی که بلیط هواپیما شیراز را از مبدا تهران خریداری می‌کنند به منظور گشت و گذار و تفریح به این شهر سفر می‌کنند. اما بالعکس معمولاً کمتر کسی برای سفر تفریحی به تهران سفر می‌کند و اغلب خریداران بلیط این مقصد، مسافران کاری هستند. با این حال تفاوتی ندارد که بلیط هواپیما شیراز را به چه منظوری خریداری می‌کنید چرا که مشخص است چه برای سفر کاری و چه برای سفر تفریحی باید به دنبال ساده ترین راه برای رزرو آن باشید.

انتخابی هوشمند

برای سفر به شیراز یا کلانشهر تهران، راه های متعدد و گوناگونی وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای مزایا و معایب متفاوتی هستند. مثلاً شاید اولین راهی که به ذهن برخی از مسافران خطور می‌کند خرید انواع بلیط سفر به صورت حضوری و از دفاتر خدمات مسافرتی باشد. البته امروزه این راه با توجه به معایب زیادی که دارد همچون گذشته مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. چرا که خرید حضوری، زمان بر و پر هزینه است و با سلیقه بسیاری از مسافران سازگار نیست.
در مقابل خرید اینترنتی بلیط سفر از جمله روش های نوینی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین خاطر فروشگاه های زیادی در این راستا فعالیت می‌کنند که برخی از آنها تنها یک خدمت گردشگری و برخی دیگر مجموعه ای از آنها را به مسافران خود ارائه می‌دهند. به طور مثال قاصدک 24 یکی از سامانه های آنلاین فروش بلیط سفر است که علاوه بر انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس خدمات گردشگری دیگری را نیز به مسافران ارائه می‌کند. این سامانه به مسافران امکان می‌دهد تا به سادگی برای تمامی سفرهای داخلی و خارجی خود برنامه ریزی نمایند و ملزومات مورد نیاز برای این سفرها از جمله بلیط هواپیما تهران ، با بهترین قیمت ممکن از قاصدک 24 خریداری کنند.

انتخاب جایگزین ولی محبوب

امروزه خرید انواع کالا و خدمات به راحتی و از طریق تلفن های همراه امکان پذیر است. این امر موجب شده تا سامانه های آنلاین ارائه دهنده خدمات سفر نیز تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا با ارائه نرم افزارهای گوناگون از این قافله عقب نمانند. راه یافتن به تلفن همراه مسافران هر چند که برای سامانه های سفر و گردشگری نیز یک موفقیت به حساب می‌آیند اما بیشتر به منزله یک معامله برد – برد است. مسافری که بلیط اتوبوس شیراز خود را از طریق اپلیکیشن های خرید بلیط سفر، رزرو می‌کند اطمینان دارد که به راحتی و در هر زمان می‌تواند از آخرین تغییرات قیمت و ظرفیت پروازها مطلع شود.


این کار علاوه بر سهولت بیشتر در خرید، این امکان را نیز در اختیار مسافران می‌گذارد تا با بررسی مداوم قیمت ها به ارزانترین بلیط هواپیما مورد نظرشان دست یابند. همچنین بسیاری از این نرم افزارها نظیر اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 همچون وب سایت این مجموعه، فیلترهای متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. بر این اساس کاربران می‌توانند تنها با صرف چند دقیقه زمان به راحتی بلیط هواپیما، قطار یا چارتر مورد نیاز خود را از شرکت هوایی، ریلی یا اتوبوسرانی مورد نظر خود تهیه نمایند.

مزایای استفاده از روش اینترنتی

سهولت و سادگی در خرید و صرفه جویی در زمان، چند مزیت ساده خریدهای اینترنتی است که تنها به خدمات نیز خلاصه نمی‌شود و این امر در خصوص خرید آنلاین انواع کالا نیز کاملاً صادق است. اما وقتی صحبت از خرید اینترنتی انواع بلیط و خدمات گردشگری در میان است کاربران به ابعاد بیشتری از این نوع خریدها توجه می‌کنند. به طور مثال انتخاب صندلی در وسایل تقلیه به صورت آنلاین و قبل از سفر، سفارش غذا و انتخاب نوع پذیرایی در طول سفر و مواردی از این دست، قابلیت هایی هستند که تنها با خرید آنلاین انواع بلیط، نصیب مسافران می‌شوند. این مزیت ها در کنار امکاناتی مثل قابلیت انتخاب و خرید از یک مجموعه کامل یا محدود کردن لیست جستجو به یک شرکت یا ساعت خاص، مزیت های خرید آنلاین بلیط سفر را بیشتر می‌کند. به گونه ای که دیگر قابل مقایسه با خرید حضوری انواع بلیط نیست و به همین خاطر نیز به عنوان ساده ترین راه برای خرید انواع بلیط هواپیما، رزرو هتل ، تورهای مسافرتی و… به مسافران محترم پیشنهاد می‌شود.

 

در انتها خوب است بدانید علاوه بر روش های گفته شده، شیوه های دیگری نیز برای خرید وجود دارند ولیکن ما سعی در معرفی بهترین و کارآمدترین آن ها داشتیم.

لذا اگر به دنبال آسان ترین روش برای سفر به اقصی نقاط ایران پهناور هستید؛ می توانید از قاصدک 24 بهره بگیرید. این سایت شما را در تهیه انواع بلیط سفر یاری کرده و می توانید در کسری از ثانیه بلیط های موردنیاز خود را به صورت کاملا آنلاین دریافت کنید. در قاصدک 24 همچنین انواع هتل های ارزان و اقامتگاه های متنوع وجود دارد که به شما فرصت داشتن انتخابی مطمئن و باکیفیت را می دهد. افزون بر خدمات گفته شده، توصیه می کنیم برای پروازهای خارجی یا حتی داخلی خود، در طرح های ارزان و مفید بیمه مسافرتی قاصدک 24 ثبت نام کنید. با داشتن این بیمه از هرگونه حوادث احتمالی در امان خواهید بود و  مزایایی را دریافت خواهید کرد که بدون داشتن بیمه امکان پذیر نیست.

اطلاعات بیشتر در رزرو بلیط هواپیما قاصدک24

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *