افزایش فالوور واقعی و فعال برای پیج اینستاگرام

چه زمانی تبلیغ در اینستاگرام را شروع کنیم؟

هر پیجی با هر موضوعی که داشته باشیم، همواره به دنبال افزایش فالوور هستیم. انصافا افزایش فالوور در اینستاگرام هم اصلا کار راحتی نیست. یا باید محتوای بسیار جذاب و با کیفیتی تولید کنیم که وارد اکسپلور اینستاگرام شود و از این طریق فالوور رایگان جذب کنیم، یا اینکه تبلیغات انجام دهیدم. در هر صورت، به خوبی می دانیم که فالوور گرفتن هزینه دارد. فرقی هم ندارد ابتدای مسیر هستیم یا پیج بزرگی داریم. هزینه کردن همیشه و در هر سطحی برای ما مسئله است.

هرچند جذب فالوور رایگان از اکسپلور برای ما شیرین و دلچسب است، اما باید بپذیریم که برای رسیدن به چنین وضعیتی، باید زمان زیادی بگذاریم و محتواهای خیلی جذاب و کاربردی تولید کنیم. اما تبلیغات در اینستاگرام، راه حل سریع تری است. تبلیغات به ما کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن، فالوور های زیادی را به پیج خودمان اضافه کنیم. البته چند مسئله مهم وجود دارد. یکی آن که تبلیغات باید هدفمند باشد و مطمئن شویم فالوور های مرتبط به پیج ما اضافه می شوند.

مسئله دوم، محتوای تبلیغات است. اینکه تبلیغاتی آماده کنیم که بتواند بیشترین میزان فالوور را با کمترین هزینه به پیج اضافه کند. مسئله دیگری که در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم، زمان شروع تبلیغات است. اینکه قبل از شروع تبلیغ، چند پست و استوری باید تولید کنیم، چه کار هایی باید بکنیم، چه آمادگی ‌هایی باید داشته باشیم تا مطمئن شویم تبلیغات ما، بیشترین فیدبک مثبت را به ما می دهد. پس در ادامه همراه ما باشید. البته همینجا اشاره کنیم که راه سومی هم برای افزایش فالوور واقعی و فعال برای پیج اینستاگرام هم داریم که در انتهای مقاله آن را به شما معرفی می کنیم.

مطمئن شوید تعداد کافی پست دارید

وقتی می خواهید تبلیغات خودتان را شروع کنید، ابتدا باید مطمئن شوید که به اندازه کافی پست و استوری در صفحه خودتان دارید. دلیل این مسئله هم مشخص است. وقتی خود شما وارد پیجی شوید و پست و فعالیت خاصی در آن نبینید، احتمال اینکه آن پیج را فالو کنید، پایین می آید. فالور هایی که به پیج شما وار دمی شوند، باید احساس کنند که قرار است در پیج شما محتواهای مود نظرشان را ببینند و پیج شما به اندازه کافی فعالیت دارد.

افزایش فالوور واقعی و فعال برای پیج اینستاگرامبنا بر این، لازم است قبل شروع تبلیغات اینستاگرامی، برای تولید محتوای پیج خودتان برنامه ریزی کنید و محتوایی که فکر می کنید برای فالوور های تازه وارد جذاب است را از قبل در پیج بگذارید. به عنوان مثال، گذاشتن 9 الی 15 پست در صفحه می تواند مخاطبان را بیشتر به فالو کردن شما ترغیب کند.

برای فالوورهای جدید محتوا آماده کنید

قرار نیست با تبلیغات کار شما تمام شود. کار شما تازه شروع شده است. حالا شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید تا فالوور ها را در پیج خودتان نگه دارید یا محصولاتی که دارید را به آن ها بفروشید. بنا بر این، باید برای نگه داشتن یا تبدیل فالوور های جدید به مشتری، برای تولید محتوای پیج خودتان برنامه داشته باشید. به عنوان مثال، سعی کنید همزمان با تبلیغ، در پیج خودتان استوری بگذارید تا وقتی فالوور های شما وارد پیج شدند، از فعال بودن پیج شما مطمئن شوند.

پس نکته کلیدی اینجا است که تا وقتی برنامه مشخصی برای پست و استوری های پیج خودتان ندارید، بهتر است تبلیغات را شروع نکنید. شاید شما رسانه‌ای داشته باشید که هدفتان صرف بالا رفتن فالوورها و کسب درآمد از طریق دریافت سفارش تبلیغ است. شاید هم پیج فروشگاهی داشته باشید و بخواهید محصولی را به فروش برسانید. در هر حالتی، باید بتوانید محتوای جذاب و درگیر کننده برای فالوور های خودتان تولید کنید. این نکته مهم را هم به خاطر داشته باشید که افزایش فالوور ارزان قیمت، تنها یکی از اهداف شما است، نه همه چیز.

آماده پذیرایی از فالورر های جدید باشید!

مطمئن شوید پیج شما به خوبی مدیریت می شود. به خصوص اگر پیج فروشگاهی دارید و محصولاتی برای فروش آماده کرده اید، مطمئن شوید دایرکت های شما به خوبی پاسخ داده می شوند. فالور های جدید باید حس کنند که شما حرفه ای هستید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالاتشان هستید. در این صورت است که شانس فروش محصولات یا خدمات شما هم افزایش پیدا می کند.

افزایش فالوور واقعی و فعال برای پیج اینستاگرامهمچنین مطمئن شوید راه‌ های ارتباطی را به خوبی معرفی کرده اید. در این خصوص هایلایت ها می توانند کمک بزرگی به شما بکنند. مخصوصا اگر پیج شما فروشگاهی است، برای رضایت مشتری، نحوه ارسال محصول، طرز استفاده از محصول، قیمت ها، راه های ارتباط گرفتن با شما و… هایلایت های جداگانه ایجاد کنید. این هایلایت ها هم شما را حرفه ای تر نشان می دهند، هم اعتماد افراد بیشتری را جلب می کنند و هم از سوالات تکراری جلوگیری می کنند و هزینه پشتیبانی شما را کاهش می دهند.

فالوورهای واقعی و با کیفیت بخرید

در اینجا بگوییم که یکی از بهترین و شاید پربازده­ترین راه­ حل ­های افزایش فالوور، خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. با این کار، در کمترین زمان ممکن، هر تعداد فالوور که بخواهید وارد صفحه کاری شما می­شوند. برای این کار کافی است وارد سایت ­های معتبری مانند «ایران فالوور» شوید و برای خرید فالوور باکیفیت و ایرانی هزینه را پرداخت کنید.

تا به اینجای کار بر  عهده ایران فالوور است، اما مابقی داستان با شماست؛ یعنی این شما هستید که به ‌عنوان صاحب یک کسب ­و کار آنلاین، باید این تعداد مخاطب را با تولید محتوای جذاب حفظ کنید.

این نکته را هم بدانید که افراد زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام تبلیغ می­ کنند، اما خیلی از آن ها فالوور فیک هستند و همانطور که در بالا اشاره شد، نتیجه عکس برای­تان خواهد داشت.

«ایران فالوور» بیش از 7 سال سابقه در این زمینه دارد و با پشتیبانی 24 ساعته، شما را در هر شرایطی حمایت می­کند. کافی است به وب سایت خرید فالوور، لایک و بازدید irfollower.com سری بزنید و برای خرید اقدام کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *