گاز رومیزی کن بهتره یا اخوان

گاز رومیزی کن بهتره یا اخوان

گاز رومیزی کن بهتره یا اخوان

آشپزخانه را می توان قلب خانه در نظر گرفت. در هر آشپزخانه ای مثلث یخچال، ماشین لباسشویی و اجاق گاز مهمترین تجهیزات آشپزخانه را تشکیل می دهند. برندهای مختلف ایرانی به تولید گاز رومیزی می پردازند. برند کن و اخوان از معروف ترین برندهای تولید اجاق گاز رومیزی هستند. البته علاوه بر ای دو برند نمایندگی گاز داتیس نیز جزو نمایندگی های پربازدید بوده و خرداران این برند نیز متقاضیان مخصوص به خود را دارد. هر کدام از برندهای فوق الذکر دارای مزایا و معایبی هستند و  متقاضی خرید اجاق گاز می بایست به تناسب نیاز خود و شناخت نقاط قوت و ضعف محصول مورد نظر به خرید اجاق گاز اقدام کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجاق گاز کن و اخوان تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مزایا و معایب گاز رومیزی کن

گاز رومیزی کن نظر هر دستگاه دیگری مزایا و معایبی دارد. خدمت پس از فروش 24 ماهه و خوب، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، طراحی متنوع و ظاهری زیبا، عمر مفید بالای اجاق رومیزی کن با توجه به متریال باکیفیت بکار رفته در آن را می توان از مهمترین مزایای اجاق گاز رومیزی کن در نظر گرفت. در کنار تمامی مزایای ذکر شده شباهت زیاد مدل های مختلف اجاق گاز کن ، کیفیت پایین و نامطلوب فندک خودکار از معایب این اجاق گاز رومیزی به شمار می رود.

گاز رومیزی اخوان

برند اخوان از برندهای قدیمی ایرانی است که قدمتی 54 ساله داشته و از سال 1348 در ایران آغاز به کار کرده است. گاز رومیزی اخوان نیز از بهترین محصولات بازار است که سهم بزرگی از مشتریان هدف را به خود اختصاص داده است و مشتریان زیادی به خرید گاز اخوان اقدام می کنند. این گازها نیز تنوع بالا و مدل های مختلفی دارند و یکی از رقبای جدی گاز رومیزی کن محسوب می شوند. برخی ویژگی های گاز رومیزی اخوان عبارتند از:

  • تنوع طرح و مدل: گز اخوان حدود 120 مدل مختلف دارد. هرکدام از این مدل ها در خصوص المان هایی با مدل دیگر متفاوتند. تعداد شعله های اجاق گاز، شکل ظاهری اجاق گاز، جنس بدنه که می تواند از استیل و یا شیشه ای باشد و … از مهمترین دلایل ایجاد تنوع میان مدل های مختلف هستند.
  • قیمت مناسب: مقرون به صرفه بودن قیمت انواع مدل های برند اخوان، یکی از دلایل پرفروش بودن آن به شمار می رود.
  • بکارگیری متریال باکیفیت: استیل بکار رفته در گاز اخوان ضد زنگ و شیشه مورد استفاده در آن سکوریت استو متریال به کار رفته در تولید گاز رومیزی اخوان از بهترین متریال و تجهیزات باکیفیت است. تمامی متریال مورد استفاده این برند ساخت ایران و یا ایتالیا است.
  • ضمانت 20 ماهه: محصولات برند اخوان از جمله گاز رومیزی این برند ضمانت 20 ماهه دارد.

گاز رومیزی کن

بند کن از جمله برندهای ایرانی است که در سال 1368 در ایران تاسیس شده و سابقه ای 34 ساله دارد. گاز رومیزی و استیل کن از فناوری های روز جهت تولید محصولات خود استفاده کرده و اجاق گازهای این برند همراه با ویژگی های زیر است:

  • تنوع در طرح و مدل: گاز کن حدود 90 مدل مختلف و متنوع دارد. در انواع مدل ها، ویژگی هایی چون تعداد شعله های مختلف، گازی یا برقی بودن اجاق گاز، شکل ظاهری اجاق گاز از لحاظ مربع، مستطیل و … سبب تمایز میان مدل های مختلف شده است. کیفیت متریال و تجهیزات مورد استفاده در گاز رومیزی کن تماماً ایرانی و از بالاترین کیفیت است.
  • تنوع رنگی: رنگ های سفید، مشکی، نقره ای و استیل از متنوع ترین رنگ های گاز رومیزی کن هستند.
  • قیمت های متفاوت متناسب با هر توان خرید: تنوع زیاد اجاق گاز کن سبب شده است که مدل های مختلف، قیمت های متفاوتی داشته باشند و تقریباً مدل های اجاق گاز کن تمامی متقاضیان با هر توان خریدی را پوشش می دهند.
  • استیل ضد زنگ: استیل به کار رفته در گاز کن، استیل ضد زنگ بوده و دوام و ماندگاری بالایی دارد.
  • شیشه سکوریت:شیشه سکوریت بکار رفته در گاز رومیزی، ضد حرارت و ضربه است و مقاومت بالایی دارد
  • ضمانت 24 ماهه: اغلب محصولات کن به ویژه اجاق گازهای این برند ضمانت 24 ماهه دارند.
  • استفاده از متریال باکیفیت: بکارگیری صفحات نشکن و مقاوم، شبکه های چدنی ضد ضربه، بکارگیری مهره های ولوم باکالیتی و … متریال با کیفیتی است که در ساخت اجاق گاز رومیزی کن مورد استفاده قرار گرفته و سبب افزایش طول عمر این اجاق گاز می گردد.
  • قیمت مناسب: با توجه به اینکه تمامی متریال مورد استفاده در برند کن ایرانی است، لذا قیمت محصولات کن از جمله گاز رومیزی کن مناسب و مقرون به صرفه است.

گاز رومیزی کن بهتره یا اخوان

مزایا و معایب گاز رومیزی اخوان

گاز رومیزی اخوان نیز مانند هر محصول دیگری مزایا و معایبی دارد. طراحی مدرن تر و متنوع تر در مقایسه با دیگر برندها، ابعاد کوچکتر این اجاق گاز متناسب با آشپزخانه های کوچک امروزی، کاهش مصرف انرژی و … از مهمترین مزایای گاز رومیزی اخوان است. ضمانت این گاز در بازه زمانی کوتاه تر، استحکام کمتر این محصول در مقایسه با محصولات مشابه و … از مهمترین معایب گاز رومیزی اخوان به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *