افزونه ی OSE Firewall™ فایروال (دیوار آتشی ) برای وردپرس

افزونه ی حرفه ای و قدرتمند فایروال برای وردپرس

افزونه ی حرفه ای و قدرتمند فایروال برای وردپرس

OSE فایروال ™ ( دیوار آتشی ) یک افزونه ی حرفه ای برای وردپرس می باشد که وب سایت وردپرسی را در برابر هکر ها قوی می سازد , این افزونه ی برای هر مدیر سایت وردپرسی مفید خواهد بود که وب سایت خود را ایمن نگه دارد. این افزونه با مرورگرهای روز دنیا سازگاری دارد. و به صورت متن باز نیز می باشد.

و اما افزونه ی حرفه ای و قدرتمند فایروال  وردپرس از چه قسمت هایی محافظت می کند :

چک کردن قسمت حملات هکر ها از طریق DOS

چک کردن قسمت Database SQL Injection , چک کردن قسمت Javascript Injection, چک کردن قسمت Remote File Inclusion , چک کردن قسمت Direct File Inclusion , چک کردن قسمت Javascript Injection  و …

 افزونه ی OSE Firewall™ فایروال (دیوار آتشی ) برای وردپرس

کار با این افزونه خیلی راحت می باشد کافیست افزونه را نصب کرده و فعال کنید , پس از فعال کردن یک گزینه به پیشخوان وردپرس شما افزوده می شود به اسم OSE Firewall در زیر منوی این گزینه , مورد دوم یعنی OSE Firewall configuration رو انتخاب کنید تا تنظیمات مربوط به این گزینه باز شود حال در قسمت Email that receives the notification of attacks آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا از آخرین رخ دادهای انجام شده شما را با خبر کنید ( آخرین رخ دادها یعنی اگر کسی قصد هک کردن سایت شما را داشته باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد ). خوب در قسمت بعدی یعنی Firewall Scanning Options گزینه هایی را که دوست دارید از آنها محافظت شود و یا لازم به محافظت نیست رو تعیین کنید . خسته نباشید کار تمام است بقیه تنظیمات به حالت پیش فرض باقی بماند. و اما از قسمت پایین جهت تست کردن تنظیمات استفاده کنید , در همین زیر منو قسمت Test your configuration .

ارائه ای از ::. بیگ تم .::

[button_download url=https://bigtheme.ir/wp-content/uploads/ose-firewall.zip bottom_text=”افزونه ی فایروال برای وردپرس”]دانلود رایگان[/button_download]

 

یک نظر

  1. حسین

    سلام
    نسخه جدید این اقزونه با الان زمین تا آسمون فرق کرده!
    حتی اسمشم عوض شده
    این آموزش دیگه به کار نمیاد
    کی منتظر آپدیت آموزش باشیم؟

  2. امیر

    سلام من نصب و فعالش کردم ولی وارد سایت میشم لوگو فایروال در قسمت چپ پایین قرار میگیرد میخواهم برش دارم چه کنم ؟

  3. هادی قربانی

    سلام
    می تونید برید داخل هاست پوشه ی wp-content / plugins و افزونه رو حذف کنید , داخل وشه ی wp-content باید فایلی به نام object.capcha.php باید وجود داشته باشه. تا مشکل بر طرف بشه.

  4. احسان امیری اردکانی

    افزونه را نصب و سپس غیرفعال کرده ام اما دیگر نمی توانم وارد صفحه پیشخوان شوم و این ارور مشاهده می شود.
    W3 Total Cache Error: some files appear to be missing or out of place. Please re-install plugin or remove /home1/amiriard/public_html/wp-content/object-cache.php.

  5. امیرمحسن

    سلام و تشکر فراوان آقا هادی از روشی هم که فرذمودید آنرا نصب کردم اما باز همان مشکلی قبلی را داشت که با توجه به راهنماییتان به احتمال قوی محدودیت سرور است که امکان فعال کرن این افزونه را نداد با تشکر فراوان از راهنمایی تان موفق و پیروز باشید

  6. هادی قربانی

    سلام امیر محسن عزیز
    افزونه رو کلا حذف کنید , بعد در قسمت مدیریت سایت روی گزینه ی افزودن افزونه کلیک کنید در صفحه ای که باز میشه نام افزونه را جست و جو کنید در این صورت افزونه برای شما نمایش داده میشه روی نصب کلیک کنید تا افزونه نصب بشه , اگر در این صورت هم مشکل داشته باشه ( ممکن اختلال با افزونه های دیگه , یا محدودیت سرور و یا … ) وجود داشته باشه.
    البته امنیت سایت بیشتر به سرور مربوط میشه.

  7. امیرمحسن

    سلام جناب قربانی و عرض ادب این افزونه رو وقتی فعالش میکنم و به قسمت مربوطه که نوشتید می رم به فارسی مینویسه شما اجازه دسترسی ندارید بعد در قسمت افزونه ها نیز یک افزونه دیگر نیز به همین عنوان افزوده میشه به نام های زیر:
    OSE Firewall Badge توسط
    OSE Firewall Security توسط
    در یکی دیگر از سایت هایم که مشکل امنیتی داشت و مورد حمله هکر واقع شده بود نیز نصب کردم در آن سایتم نیز :
    Warning: یک خطای غیرمنتظره رخ داد. ممکن است مشکل از WordPress.org یا تنظیمات سرویس‌دهنده شما باشد.
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  8. هادی قربانی

    سلام عرفان جان , این افزونه واسه وردپرس هستش و از قسمت افزونه ها اضافه میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *