افزونه ی قدرتمند , حرفه ای و فوق العاده نمایش دفعات بازدید از پست ها و برگه های سایت و نمایش یک دسته ی خاص

افزونه نمایش تعداد دفعات بازدید از پست ها و برگه ها

با سلام و عرض احترام به همه ی  دوستان , امروز در خدمتتون هستم با افزونه نمایش تعداد دفعات بازدید از پست ها و برگه ها در وردپرس. اسم این افزونه قدرتمند و حرفه ای wp post views می باشد که کارش حرف نداره و فوق العادست. در برخی از سایت ها دیدم این افزونه رو معرفی کردن ولی توضیحات لازم رو نگفتن , در این پست از بیگ تم می خوام افزونه ی نمایش تعداد دفعات بازدید از پست ها رو به طور کامل معرفی کنم. همون طور که گفتم این افزونه دفعات بازدید از مطالب و برگه های شما رو نمایش میده. حتی می تونید مشخص کنید که فقط یک دسته ی خاص رو نشون بده.

خوب بعد از اینکه افزونه رو دانلود و نصب کردید یک ابزارک جدید به ابزارک های قالبتون اضافه میشه اگه قالبتون از ابزارک پشتیبانی کنه. اگه قالب شما از ابزارک پشتیبانی نمیکنه اینجا رو مطالعه کنید.

خوب ابزارک اضافه شده رو جایی که دوست دارید نمایش داده بشه قرار بدید. به تصویر زیر نگاه کنید:

افزونه نمایش تعداد دفعات بازدید از پست ها و برگه و دسته ی خاصهمون طور که در تصویر مشخصه قسمت اول عنوانی رو که می خواهید تو سایت برای این ابزارک نمایش داده بشه رو وارد کنید در قسمت دوم مشخص می کنید که چه پست ها و چه برگه هایی نمایش داده بشه که به صورت پیش فرض آخرین پست ها هستش , در قسمت بعدی یعنی قسمت سوم می تونید مشخص کنید که فقط پست ها یا فقط برگه ها نمایش داده شود که به صورت پیش فرض هر دوش نشون داده میشه , قسمت چهارم تعدادی که می خواهید نمایش دهده بشه رو مشخص می کنه , قسمت پنجم تعداد کاراکتر برای هر پست رو نشون میده که پیش فرضش 200 می باشد , و قسمت ششم که آخرین گزینه می باشد مربوط میشه به نمایش دسته ای خاص . تصویر زیر رو ببینید :

نمایش تعداد دفعات بازدید از یک دسته ی خاص

همون طور که در تصویر مشخص کردم اگه بخواهید که فقط تعداد دفعات بازدید از یک دسته ی خاص رو نشون بدید باید در قسمتی که نوشته شده نمایش دسته ی خاص گزینه ی چهارم یعنی MostViewed By Category رو انتخاب کنید و در قسمت پایین که نوشته شده ای دی دسته , آی دی دسته ی مورد نظرتون رو وارد کنید.

چگونه آی دی یک دسته ID category رو پیدا کنیم ؟

برای اینکه آی دی یک دسته رو بدونید باید وارد قسمت دسته ها بشید که در زیر منوی نوشته ها می باشد بعد از اینکه صفحه ی دسته ها باز شد روی دسته ای که می خواهید آی دیشو پیدا کنید کلیک راست کنید. مثلا در تصویر زیر روی دسته بندی کلیک شده.

نمایش تعداد دفعات بازدید از یک دسته ی خاص

همون طور که میبینید وارد قسمت دسته شده و روی دستهبندب دسته بندی نشده کلیک کرده , بعد از این که کلیک راست کردید از منوی باز شده گزینه ی copy link location کلیک کنید , حالا وارد یک ویرایشگر متنی بشید همون notepad ویندوز خوبه یا هر چیز دیگه ای که شما دارید , بعد از ورود به ویرایشگر متنی اونجا لینک کپی شده رو paste  کنید. به تصویر زیر نگاه کنید:

پیدا کردن آیدی ID category یک دسته ی خاصبعد از اینکه لینک کپی شده رو paste کردید متنی شبیه متن تصویر بالا رو مشاهده می کنید در تصویر بالا قبل از علامت & عدد 1 هستش که این عدد آیدی ID دسته ای هستش که در تصویر بالاتر کپی کردیم. به همین راحتی شما می تونید آیدی هر دسته ای رو پیدا کنید. و جهت نمایش در ابزارک ها از اون استفاده کنید.

امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه , آرزومند بهترین ها برای شما …

لینک دانلود رایگان افزونه پایین تر قرار دارد

لینک کوتاه: https://bigtheme.ir/?p=726

منبع: bigtheme.ir

یک نظر

  1. هادی قربانی

    احتمالا داشته باشه برید داخل دیتابیس رو نگاه کنید تا حالا دقت نکردم

  2. حمید

    سلام خسته نباشید
    من این افزونه را بر روی سایتم (۲۴fx.ir) نصب کردم.خوب عالی بود.ولی بعد که به خاطر مشکلی که داشتم این افزونه را پاک کردم و دوباره نصب کردم.الان همه ی بازدیدهای قبلی را صفر کرده.
    این بازدید ها کجا ذخیره میشه آیا جدولی ساخته میشه در مای اسکیوال که بشه رفت دستی تغییرش داد؟
    ممنون از سایت خوب شما

  3. هادی قربانی

    سایتتون و دیدم برای قالبش پیشنهاد می کنم اط صحیفه یا جریده استفاده کنید

  4. منصور

    سپاس خیلی سایتتون خوبه، به سایت ما هم یه نگاه بنداز اشکالاشو و نظرتو بهم بگو دمت گرم

  5. سجاد

    سلام
    راه سده تر وجود نداره
    هر کاری کردم نشد
    درواقع انتظار من اینه که کنار هر نوشته با رنگ مثلا قرمز یا آبی تعداد بازدید را نشون بده
    نه افزونه ایی که تعداد پربازدید ها رو نشون میده
    من اطلاعاتم زیاد نیست
    اگه افزونه ایی باشه که اینو خودش انجام میده معرفی کنین
    هر بار کدو دستکاری کردم خراب شده
    تشکر بابت صرف زمان

  6. مرتضی

    ببخشید فقط the_content هست که وقتی برش میدارم کل مطالب غیر از عنوان حذف میشه که اینجوری هم البته خوبه فقط مشکلی که هست عنوان لینک نداره تا روش لینک بشه و اصل مطلب دیده بشه .

  7. مرتضی

    آقا سلام من تو page جدیدی که ساختم عبارتthe_content , the_excerpt وجود نداره که حذفش کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  8. مرتضی

    من موفق شدم برای دسته ای خاص برگه ای جداگانه بسازم ولی الان متن کامل پستهام وارد برگه میشه چطور میتونم وقتی چند نوشته دارم فقط عنوان نوشته بیاد و بعد رو عنوان کلیک بشه وکل مطلب نشون داده بشه؟

  9. سعید

    با سلام
    ممنونم که این کد رو برای ما کاربران گزاشتید واقعا جالب بود خیلی به درد من خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *