سلام دوستان عزیز بیگ تم
در مطالب قبلی با بازاریابی ایمیل مارکتینگ آشنا شدیم و دریافتیم که می تواند یکی از روش های موثر در افزایش نرخ فروش می باشد.بر طبق آماری که شرکت Exact Tearget ،گرفته است ، 15 گزارش بدست آمده ،اما نکته ای که در اینجا هست ، این است که 77 درصد از مشتری ها ترجیح میدهند که از جایی ایمیل دریافت کنند، که قبلا از آنها اجازه گرفته شده باشد.این نوع بازاریابی اینترنتی در شناخت مشتری های واقعی به شما کمک خواهد کرد.

این 15 گزارش به صورت زیر می باشد:

    • در حدود 44 درصد از کاربران ایمیل ، حداقل یک خرید از تبلیغات ایمیلی داشته اند
    • در حدود 33 درصد از کاربران ایمیل ، فقط به خاطر سایجکت خوب ایمیل را باز می کنند
    • در حدود 50 درصد  از لیست ایمیل های فعال ، ایمیل های تبلیغاتی را باز می کنند یا کلیک می کنند
    • در حدود 58 درصد از ایمیل هایی که عنوان آنها کمتر از 10 کاراکتر بوده ،باز شده اند و مورد بررسی قرار گرفته اند
    • در حدود 64 درصد از کاربران نظرشان در باز کردن بعضی از ایمیل های تبلیغاتی ، خوب بودن موضوع آنها می باشد
    • شخصی کردن موضوع ایمیل بالای 22 درصد ، عامل باز شدن ایمیل های تبلیغاتی می باشند
    • 7 نفر از ده نفر ارسال کننده ایمیل های تبلیغاتی ،کوپن های تخفیفی می فرستند
    • در حدود 39 درصد از بازاریان هیچ استراتژی برای ایمیل های سازگار با نسخه موبایل ندارند
    • در اولین روز از هفته ، نرخ باز شدن ایمیل ها بیشتر است
    • از هر دو ایمیل های تبلیغاتی ارسال شده ، در یکی از آنها انیمیشن استفاده شده است
    • ایمیل های تبلیغاتی در سال گذسته حدود 156 میلیون دلار سود داشته اند
    • لینک های شبکه های اجتماعی ، نرخ کلیک را 58 درصد بالا می برند
    • خانم ها 10 درصد بیشتر از آقایان ایمیل هایشان را از طریق موبایل چک می کنند
    • در ازای هر یک دلاری که در بازاریابی اینترنتی خرج می کنیم ، 44 دلار سود می کنیم
    • در حدود 82 درصد از کاربران ایمیل هایی را که به صورت کمپین ارسال می شود را بیشتر باز می کنند

و در انتها بدانید که 64 درصد از مدیران، ایمیل های تبلیعاتیشان را با موبایل چک می کنند

آماری از ایمیل مارکتینگ بود و امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد
ازهمراهی شما عزیزان متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *