نماد سایت بیگ تم

جعبه دانلود و تبلیغات متنی قالب صحیفه

جعبه دانلود و تبلیغات متنی قالب صحیفه

جعبه دانلود و تبلیغات متنی قالب صحیفه

سلام دوستان عزیز ,  در نسخه ی جدید قالب صحیفه بنا به درخواست زیاد کاربران سه امکان جدید توسط بیگ تم افزوده شده , بخش افزوده شده جعبه دانلود و تبلیغات متنی , تعداد بازدید از مطالب هستش , نسخه ی جدی قالب صحیفه تغییرات زیادی داشته و مشکلات آن کامل برطرف شده.

جعبه دانلود و تبلیغات متنی قالب صحیفه

اگر قالب خبری صحیفه رو از سایت ما دانلود کردید کردید کافیه کدی را که در ادامه برای تبلیغات متنی قرار خواهم داد را با استفاده از ابزارک متنی به نمایش بزارید , یعنی کافیه به قسمت ابزارک های وردپرس  برید و ابزارک ( متن و html ) را در محل مناسبی بین ابزارک هاتون قرار بدید و کد را داخل آن کپی کنید . بخش های مورد نیاز رو ویرایش کنید. ( عنوان و لینک ها ازمایشی )

کد تبلیغات متنی

کد زیر را برای نمایش تبلیغات متنی داخل ابزارک متنی قرار دهید ( توجه داشته باشید اگر قالب رو از سایت دیگه ای دانلود کرده باشید کد برای شما کار نخواهد کرد )

دانلود فایل متنی دارای محتوای کد تبلیغات متنی

جعبه ی دانلود قالب صحیفه

برای استفاده از جعبه ی دانلود , اگر شما نمی خواهید این قابلیت روی سایت شما باشه کافیه فایل single.php رو در حالت ویرایش باز کنید و کد زیر را که در خط 60 این فایل وجود داره را حذف کنید

<?php get_template_part( 'includes/download-box' ); ?>

این جعبه دانلود با استفاده از زمینه های دلخواه ایجاد شده , برای ویرایش محتوای بخش راهنمای دانلود که توضیحی درباره ی دانلود می باشد با به ( داخل پوشه ی قالب برید / پوشه ی includes/download-box.php ) اگر این فایل رو باز کنید متوجه میشید که باید کجا رو ویرایش کنید.

برای استفاده از زمینه های دلخواه وردپرس , قبلا آموزش ساخت جعبه دانلود رو قرار دادیم که در اون پست می تونید نحوه ی استفاده رو مطالعه کنید , واقعا زیباست.

برای کار با جعبه دانلود به لینک زیر برید

آموزش نحوه ی ساخت جعبه دانلود وردپرس حرفه ای

خروج از نسخه موبایل