تاثیر متون جذاب در مارکتینگ،قمست دوم

سلام دوستان عزیز
در ادامه آموزش تاثیر متون جذاب در مارکتینگ در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.در قسمت قبل دو مورد از استراتژی ها را بررسی کردیم و در این آموزش به بررسی ادامه موارد میپردازیم.تا انتها همراه من باشید دوستان عزیز

استراتژی دیگری که می توانید در شرایطی نیز از آن استفاده نمایید بنام ۴P شهرت دارد که به صورت زیر است:

Picture یا عکس
Promise یا وعده
Prove یا گواه
Push یا به جلو راندن

در این استراتژی تصویری که محصول می تواند برای مشتری خلق کند نمایش داده شده و به او قول داده می شود که در صورت خرید این محصول چنین تصویری در واقعیت نیز برای ایشان خلق خواهد شد سپس تجربه دیگران از آن محصول نمایش داده میشود تا مخاطب بیش از پیش نسبت به خرید محصول اطمینان حاصل کند و در نهایت مخاطب را به جلو رانده و سبب هدایت ایشان به مقصد مقصود می شود .

دوستان عزیز در هر صورت شما دو راه دارید یا می توانید از سه مدل مطرح شده در این قسمت و قسمت های قبل استفاده کنید و یا برای نگارش متنی جذاب برای وب سایت خود ، ۵ مرحله ای که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم را به ترتیب دنبال کرده و از این طریق متن هایی جذاب و اثر بخش تدوین نمایید:

1. توجه همگان را جلب کنید
دوستان عزیز و وب مستران ارجمند توجه کنید که اگر برای متن های وب سایت خود عنوانی مناسبی که جلب توجه کند نیافتید بقیه متن را نیز ننویسید و از داشتن وب سایت منصرف شده و یا به سراغ شخص و یا شرکتی که تخصص این کار دارد رفته و کمک بخواهید در غیر شکست در انتظار شماست

2. دلیل استفاده از خدمات و محصولات خود را بنویسید
هر محصول و خدماتی برای رفع نیاز و یا حل مشکلی بوجود آمده است و توجه کنید که بیان آن مشکل و نحوه رفع آن می تواند احساس خوبی را در مخاطب شما ایجاد کرده و باعث نزدیکی هرچه بیشتر او به شما شود

در ادامه همراه من باشید

موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *