لینکدین و افزایش موفقیت در بازاریابی،قسمت اول

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه آموزش های تجارت الکترونیک در خدمت شما دوستان عزیز هستم.در این آموزش در مورد شبکه اجتماعی لینکدین و تاثیر آن در بازاریابی و وب سایت ها صحبت میکنیم و امیدوارم شما نیز بتوانید در این آموزش موفق باشید و نکات مهم در این مورد را دریافت کنید و برای شما موفقیت آمیز باشد پس تا انتها با من همراه باشید دوستان

در ابتدا باید کمی در مورد شبکه اجتماعی لینکدین صحبت کنیم.شبکه اجتماعی لینکدین یک سرویس شبکهٔ اجتماعی تجاری است که در دسامبر ۲۰۰۲ ایجاد شد و در می ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد. تعداد بازدیدکنندگان این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۶ از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت. براساس گزارش ارسالی توسط بخش تحقیقات بازار لینکدین در ژوئن ۲۰۱۳ تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به مرز ۲۵۹ میلیون نفر رسید. این وب سایت به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا در دسترس کاربران می‌باشد.

ویژگی های شبکه اجتماعی لینکدین که این شبکه را نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی در زمینه بازاریابی بالاتر قرار داده است موارد زیر است:

  • لینکدین دراصل برای بازاریابی به وجود آمده است و مخصوص اینکار است
  • لینکدین در جهان بزرگترین شبکه تجارت است و بهترین مکان برای تبلیغات شماست
  • لینکدین دارای کاربران متعدد و با طرز فکر و شغل و علایق متفاوت است
  • کاربران لینکدین در تمامی کشور ها وجود دارند و تجارت شما را جهانی میکنند
  • هیچ محدودیتی در قرار دادن تبلیغات و نوشته ها در لینکدین وجود ندارد
  • شما به هر تعداد که میخواهید میتوانید در این شبکه اجتماعی پست منتشر کنید
  • شما میتوانید در این شبکه با بزرگان تخصص خود رابطه برقرار کنید و از تجربیات آن ها استفاده کنید
  • و موارد بسیار دیگر که میتوانبد خود آزمایش کنید

در ادامه این اموزش همراه من باشید

موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *